Søgning på: srp engelsk religion. Resultater: 16601 til 16620 af 35259
-
Dødsstraf
ForumindlægHej, jeg er igang med at skrive en opgave om dødsstraf. vil høre om der er nogle der kender til nogle gode dokumentarer eller film der omhandler emnet? -
Hvor mange karakter gælder den?
ForumindlægHvor meget vægter Studieretningsprojektet i vores eksamensbeviser? Jeg har hørt den tæller 2 karakter? Nogle siger også den tæller 2 a-karaktere(altså 6 karakter)? -
Længde af opgaven!
ForumindlægUha da. Har først lige opdaget at min opgave højst kommer til at fylde 12-13 sider. Jeg kan ikke rigtig fylde den ud på nogen måde, uden at komme udover problemformuleringen. Ved I hvor meget det trækker ned at aflever en for kort opgave? Eller muligvis hvor meget det trækker ned hvis man komm... -
Haster, kort indledning:(
ForumindlægHej nogen der vil være venlige og rette min indledning, jeg syns d lyder forkert:( det skal afleveres imorgen så plzzzzz hjælp:) Tak Jeg har valgt at skrive om koffein og nikotin, da jeg mener, det er de mest anvendte nydelsesmidler i verden. Nydelsesmidler der bliver anvendt regelmæssigt, uden... -
Hvilke sociologiske teorier er vigtige i forhold til det senmoderne samfund?
ForumindlægHvilke sociologiske teorier er vigtige i forhold til det senmoderne samfund? Jeg er gået helt i stå, hjælp! -
Links i fodnoter?
ForumindlægHej Dette spørgsmål har muligvis været stillet før, men jeg kan ikke finde noget ordentligt svar. Skal der i fodnoterne stå det link, man har benyttet sig af, eller er informationer om dette link mere rigtigt at skrive her, hvis man i forvejen har skrevet link og informationer i sin litter... -
Har mistet motivationen og er totalt blank!
ForumindlægHej.. I denne her uge skulle jeg i princippet være igang med at skrive min SSO, men det er lige præcis hvad jeg ikke er.. Jeg har fuldstændigt mistet motivationen og er fuldstændigt blank, jeg ved overhovedet ikke hvad jeg skal skrive, selvom det faktisk er et emne jeg er super interesseret i og ... -
Hvad tænker i om AT emnet i år?
ForumindlægHej. Jeg synes godt emnet i år kan være lidt svært at finde et godt emen til. Jeg tænker fagene dansk og biologi, nogle der har et godt overemne i forhold til fagene. Emnet er: "Kampen mod det gode liv" -
Problemstillinger til andelsbevægelsen og mejeribrug
ForumindlægI AT har jeg valgt at belyse andelsbevægelsen og mejeribrug gennem fagene historie og biologi. I denne sammenhæng vil jeg høre, om i har nogle gode problemstillinger, som især kan tage en biologisk vinkel. Selv er jeg kommer frem til følgende, men det ville være fantastisk med lidt flere ideer fo... -
AT 2010 - OL
ForumindlægEr det nogle som kan hjælpe mig med en problemerformulering til AT-eksamen 2010? Mine fag er samfundsfag og idræt (human), indtil videre har jeg formuleret spørgsmålene: - Hvad er OL? -Hvad er grundlaget for OL? - Hvorfor opstod de moderne OL? Det jeg mangler er noget som er samfundsfagligt?! -
HJÆLP LINKS I FODNOTER?
ForumindlægHej Er der lige hurtigt en der kan forklare hvordan linksene skal være i fodnoten? skal man bare sætte linket ind eller? mange tak -
muligt at klage?
ForumindlægHej, jeg bliver student i næste uge. Jeg har i dag fået skriftlige karakter for de skriftlige prøver. Er det muligt at klage over karakteren? -
eksamensbevis (STX)
ForumindlægHej :) Jeg er bare lige nysgerrig. Kommer vores årskarakterer også til at stå i vores eksamensbevis? Hvordan ser eksamensbeviset egentlig ud? Er det ligesom i folkeskolen, hvor man får en slags hæfte og så ligger der et papir indeni med vores eksamenskarakter? -
acetylsalicylsyre
ForumindlægHej jeg er ved at lave en kemi rapport om smertemedicin. Mit spørgsmål er, hvorfor er det bedre at anvende acetylsalcylsyre, frem for salicylsyre? Håber der er nogen der kan hjælpe (: -
AT eksamen på fredag :).. naturvidenskab og historie.. håber på lidt hjælp..
ForumindlægHej alle sammen Jeg skriver i biologi og historie.. Om kolera epedimien.. Jeg har arbejdet med John snow, som havde en hypotese om at kolera ikke var luftbåren, men måtte skyldtes dårlig hygiejene.. Han observerede derfor dødsfaldene , og fandt en sammenhæng mellem dem, samt en vandpumpe på broad... -
Skriftlig fremstilling dansk
ForumindlægHej. Jeg sidder og skal lave en kort analyse af en kortfilm og er lidt i tvivl om, om det er en god idé at lave overskrifter på afsnittene, og hvis det er, om det så skal være med kursiv, større skrift eller hvad. Nogen der kan hjælpe mig? På forhånd tak. -
Mangler et forfatternavn!
ForumindlægHej med jer! Jeg står og har desperat brug for navnet på den tyske forfatter der har skrevet '' Isabell und die Wende''! ''Isabell und die Wende'' er et uddrag af en ungdomsroman, men kan bare ikke finde noget nogen steder er der ikke nok nogen der kan hjælpe!!? Knus -
bioteknologi
ForumindlægJeg har kopireret et kort stykke fra en tidligere artikel som vi har fået uden at omformulere ind i min besvarelse af eksamenssættet i bt 2013.. betragtes det som plagiat, selvom det kun er 4-5 linjer som jeg ikke fik tid til at omformulere, ud af ca. 7 sider tekst, ? :( hvis det gør, hvad er... -
Statistik om vold
ForumindlægHJÆÆÆÆLP!! Jeg sidder og skriver projekt og mangler virkelig en statistik over volden i Danmark. Gerne fra 1980-2010.. Jeg kan ikke finde ud af at bruge statistikbanken, derfor jeg søger hjælp her.. hvis nogen sidder inde med en sådan statistik, vil jeg meget gerne låne den!!! :) På forhånd tak..... -
Hvad skal jeg skrive til et link i fodnoten?
ForumindlægGodaften! Jeg er i tvivl om hvad man skriver til et link i sin fodnote. Jeg ved godt hvad jeg skal skrive i litteraturlisten, men hvordan henviser jeg ordentligt til denne i fodnoten? Fx: Jeg har brugt linket www.hårddrukpåtorsdag.dk i min redegørende del. Jeg laver derfor en fodnote: Hvad skrive...
