Resultater: 16641 til 16660 af 436512
-
Større skriftlig opgaver på engelsk
ForumindlægHi, Jeg skal skrive min større skriftlig opgave og jeg vil gerne skrive den på engelsk, men har brug for inspiration. Har i eksempler af SSO opgaver som er skrevet på engelsk? Kh, Juliane -
Medlemstal i procent
ForumindlægHej jeg skal finde ud af væksten i procent fra år 2001 til 2002 og i 2001 er der 7783 medlemmer og i 2002 er der 9819 medlemmer. Hvor mange procent er stigningen på? Jeg håber at der er nogen der kan hjælp mig fordi jeg kan ikke husk hvordan jeg skal gøre. -
Analyse af en musikvideo.
ForumindlægHej. Jeg er i gang med at analysere en mussikvideo, men er lige gået i stå ved et punkt, som er: Giv en karakteristik af starten af videoen- hvilken teknik minder den jer fx om? Hvad menes med der med det? Tak! -
FS10 - Opstilling og tekst
ForumindlægHej, skal til eksamen i problemregning snart, og vil gerne vide med sikkerhed mht opstilling og tekst. Hvor skriver man udregningerne? Ude i siden er der ikke rigtig plads, eller? F.eks, et stykke her: "De første pengesedler i Danmark blev trykt i 1713. Hvor mange år er der blevet ... -
Hvad betyder Analyse & Fortolkning?
ForumindlægHej .. Hvad tilhøre hvad ?? jeg er igang med ananlysere en tekst , men jeg ved ikke hvad tilhøre hvad .. foreksempel .. Analyse tilhøre sted , tema , sprog , personkarakteristisk .. Hvad tilhøre fortolkning så??? Resume eller hvad?? -
Justified and ancient
ForumindlægJeg skal skrive en opgave il i morgen om justified and ancient, og er helt lost. Er der nogen der har lavet den samme opgave, og kan give mig nogle tips?Hvilke temaer der er, slutningen,osv? Tak... -
Formel - isolering
ForumindlægGodeftermiddag :) Jeg har denne formel, som jeg sidder og kæmper med :) Det er sådan, at jeg skal have isoleret ΔT, i følgende formel: ΔE=m*c*ΔT Håber virkelig i vil hjælpe mig :) -
Analyse
Forumindlæghej...Jeg skal analysere bogen "et stykke af muren" skrevet af Bent Vinn Nielsen, og jeg ville bare høre, om der var nogen der kunne hjælpe mig med et par fif, om hvad jeg skal gå i dybden med... -
kort oversættelse
Forumindlæghej. jeg har skulle oversætte dette fra dansk til spansk - så ville høre om nogle ville kigge og se om der var fejl. Tak. Hun taler fire sprog og føler sig som en multikulturel person. Det er en fordel, når man skal forstå, hvordan mennesker andre steder i verden tænker. Hun kan godt lide at ... -
Danskopgaven...
ForumindlægHey...Hva vil lærere lægge vægt på i 1.g danskopgave??Og er der nogen der har nogen gode ideer til Leif Panduros 'De uanstændige'?? -
Teknologi - Rapportskrivning
ForumindlægHey, jeg er igang med at lave teknologi projekt på 1.år (HTX) og kunne godt tænke mig nogle forslag eller tips, til hvordan man kan gøre sit projekt bedre.Fremgangsmåder o.l.- Tak på forhånd -
Differenskvotient+tretrinsregel
ForumindlægHej jeg har en opg hvor jeg desperat har brug for at vide om jeg er på vej i den rigtige retning. Den er vedlagt -
Klotte-hans
Forumindlæghey alle jeg vil meget gerne hvis noen har en analyse af folkeeventyret Klotte-hans og vil ligge det ind meget snart dte haster... Mvh Stine -
DeR TuNneL
Forumindlæghey menneskerer der nogen der kender til den nye film: "der tunnel"?og har måske et manuskript liggende? Så ville jeg være SUPER glad, hvis I gad at sende den til mig:)takker -
it case hhx
Forumindlæger der nogen, der har lavet en it case om odense zoo, de ikke er kede af at låne ud til mig??det er kun en uofficiel prøveeksamen, h vor der ikke gives karakter.mvh thes -
jern(II)
ForumindlægHvad betyder det når der står jern(II) - de markede "II"? -
Old.: Odysseen.
ForumindlægHej..Er der nogen som har notater til Odysseen's 22. sang, jeg vil blive meget glad for hjælp.På forhånd tak.Med venlig hilsen Mandie -
Cash flow statement
ForumindlægHej :) Jeg skal beskrive hvad der er sket med likviditeten i en cash flow, men er ikke sikker på at jeg har gjort det rigtigt, så ville lige høre om nogle kunne hjælpe :) Har ihvertfald konkluderet at cash flow falder sammen med likviditeten :) -
TYSK - MEGET kort rettelse ½-side
ForumindlægAften allesammen. Er her nogle som meget hurtigt og præcist kan rette min lille tyske stil igennem, den fylde ca. en halv side og der burde ikke være de store fejl. Jeg har gjort mit bedste. Må meget gerne sendes retur i en besked eller som vedhæftet fil. 1000 tak :) -
HJÆLP DOG !
ForumindlægVi skal aflevere opgave om Anthony Giddens: Modernitetens Konsekvenser.. Er der tilfældigvis nogen der vil låne os en opgave til inspiration eller fortælle nogle namme oplysninger
