Søgning på: analysemodel engelsk. Resultater: 16641 til 16660 af 24761
  • plagiat hjælp

    Forumindlæg
    kan plagiat kontrollen fange, hvis man har oversat dele fra en anden opgave på engelsk til dansk og brugt den? jeg ved godt at det er plagiat, men jeg er mere interrerseret i at vide om maskinen kan fange det urkund eller hvad det hedder.
  • Life Is a Bitch oplæsningsstykke

    Forumindlæg
    Titlen siger sådanset det hele, jeg har udvalgt kortiflmen Life Is a Bitch til mundtlig dansk, men jeg har super svært ved at finde et oplæsningsstykke at bruge, da de fleste er engelske eller endda norske! Plz hjælp mig!
  • H.C. Andersens svar på Hamlet?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg er i gang med at skrive en dansk stil hvor jeg gerne vil perspektiverer til Hamlet, men min dansk lærer sagde at det er for engelsk realateret og foreslog et værk som ligner af H.C.Andersen. Er der nogle af jer der ved hvad den hedder? :-)
  • Terminsprøver på skolen

    Forumindlæg
    Hej vi skal snart op i terminsprøver på skolen (ikke eksamen), bliver der udsendt nye terminsprøver eller vil man typisk lave de gamle? Ville gerne øve mig lidt i engelsk skriftlig på nogle af de gamle prøver, men er bange for hvis jeg laver en af dem, og det ender med at være den vi skal have ti...
  • Grammatiske fejl

    Forumindlæg
    Hej jeg er lige blevet færdig med min engelsk aflevering, og har lige tjekket den igennem for nogle fejl. Jeg kan ikke rigtigt finde flere, og ville derfor høre, om der var nogle, der ville kigge den igennem og finde fejlene uden at rette dem? Jeg sender afleveringen over mail :)
  • Skal jeg gå 3.g om igen, hvis jeg dumper alle mine eksamener (altså 00)

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg går på HHX og har et snit på 4,3. Vi skal op til engelsk mundtlig, sop mundtlig og dansk mundtlig. Hvis jeg får 00 i alle de tre, kan jeg så ende med at gå 3.g om?
  • Forklaring på denne opgave.

    Forumindlæg
    Har en opgave der nævner begrænset og ubegrænset punktmængde. Tilsvarende åbnet og lukket. Hvad er betydningen af disse? evt hvad selve emnet hedder på engelsk, har nemlig ikke kunne finde noget. Se opgave på: Svaret på opgaven er givet til at være C. Hvorfor? https://ibb.co/LhynNmJ
  • SRP om evolution i USA

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal skrive SRP inden for biologi A og engelsk B, hvor jeg overvejer at skrive om den store modstand mod evolution i USA. Men ville høre om hvad man helt præsic kunne skrive om inden for det. Er meget i tvivl om der er nok fyld. Mange tak på forhånd:-)
  • En ukendt tekst til mundtlig eksamen (HHX A)

    Forumindlæg
    Hej Jeg søger nogle ukendte tekster jeg kan trække til mundtlig engelsk, da jeg sidder og gerne vil øge det at komme op i en ukendt tekst. Jeg har prøvet Google, dog uden held.
  • hjælp til minorities, emne

    Forumindlæg
    HJÆLP! hej, jeg går i 10 klasse og har lige trukket minorities til engelsk eksamen. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal snakke om. Hvis der nogen som har nogen gode ideer til dette emne, må i meget gerne skrive her. det vil være en stor hjælp, tak.
  • Præsidentvalgets påvirkning på medicinalbranchen i USA

    Forumindlæg
    Hej folkens. Jeg går i 3.g på hhx og skal skrive en opgave på 8-10 sider i engelsk (A) og vø (A) omhandlede præsidentvalgets påvirkning på medicinalbranchen. Har i nogen ideer til problemformuleringer og hvordan de to fag kan inddrages i de taksonomiske niveauer?
  • Hvordan siger man "foreclosure" på dansk?

    Forumindlæg
    Betydningen af ordet på engelsk; the action of taking possession of a mortgaged property when the mortgagor fails to keep up their mortgage payments. Er der mon nogen, som ved, hvad ordet hedder på dansk? Tak på forhånd.
  • Molære koncentration ?

    Forumindlæg
    Spørgsmålet lyder oversat fra engelsk: Bestem den molære koncentration i vand, når: koncentrationen af eddikesyre (w/w): 10% ρ=1,0125 g/mol Meddikesyre=60,05 g/mol Mvand=18,0152
  • problemstilinger til emnet "havet"

    Forumindlæg
    Jeg har valgt underemnet den trans-atlantiske slavehandel under hovedemnet "havet". Så jeg spørger om der har nogle gode input til en problemstilling omkring slaverne på slaveskibet på vej til Amerika? Under faget engelsk
  • Old - metode - HASTER!

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg er i gang med mit AT-projekt. Jeg arbejder med fagene oldtidskundskab og engelsk. I old bruger jeg den social- og kulturhistoriske metode. Hvad er ulemperne ved denne metode? På forhånd tak :-)
  • FP9 december 2016

    Forumindlæg
    Jeg står i den dårlige situation at jeg skal have engelsk prøve, men ikke en prøve der gælder noget... jeg vil derfor høre jer om I har opgaverne eller lidt hjælp til dem. Arket hedder FP9 december 2016.
  • Eksame fremlæggelse hjælp

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg søger en som evt kan sidde med mig på et biblotek og hjælpe mig med en engelsk outline, som jeg skal op i her til sommer. Har bare brug for en som kan sidde og hjælpe mig og rette fejl. Jeg betaler gerne for noget undervisning, hvis man kan kalde det for det. Mvh
  • Eksamensforberedelse

    Forumindlæg
    Hej alle sammen Jeg skal op i skrifligt engelsk meget snart og vil derfor spørge om hvilke typiske opgaver vil der komme til første del i prøven, hvilke gode råde har I til den og hvordan kan jeg forberede mig. Mange tak på forhånd
  • Theme Friend or foe

    Forumindlæg
    Hej Has life changed for African-Americans since the 1950ies? How and why? Dette her er nogle spørgesmål som jeg skal bruge til en engelsk samtale. Så jeg skal bare få nogle ideer om hvad der er sket for usa og afrikanerne siden 1950. Mvh Mohammad
  • Justified and ancient

    Forumindlæg
    hejsa! Jeg er i gang med at akrive engelsk stil, den hedder "Justified and ancient".. er der nogle herinde der har den mindske idé om hvad den handler om? Så ville jeg blive glaad.. tark!