Søgning på: finanskrise opgaver. Resultater: 16681 til 16700 af 141881
-
#Virksomhedsøkonomi brug for noter
ForumindlægHej folkens.. der skulle tilfældigvis ikke være en gavmild person, som har en VØ niv. B eksamens opgave fra 2013 fra torsdag d. 15 aug, som handler om: - Gyldendal A/S - Engrosvirksomheden Kontor A/S - produktionsvirksomheden NewArt - Virksomheden Auto A/S Det ville være meget dejligt, ... -
Hvor kan jeg finde MAT B STX facit på tidligere eksamessæt?
ForumindlægHvor kan jeg finde MAT B STX facit på tidligere eksamessæt? Jeg søger dem fordi jeg er igang med at læse op til min terminsprøve, og jeg er derfor igang med at løse opgaver fra tidligere sæt som jeg har fundet på uvm.dk Håber på nogle kan hjælpe! -
Delopgave B: Social Ulighed
ForumindlægHej Jeg har fået en opgave ( Delopgave B: Social Ulighed) Jeg skal sammenligne de forskellige opfattelse af scoial ulighed som kommer til udtryk i de tre forskellige bilag. Samt et notat til socialministeren Karen Hækkerup. Jeg håber virkelig nogen kan hjælpe mig med den eller om der er nogen d... -
Anvende teorier
Forumindlæg"Sammenlign de syn pa den liberale verdensorden nu og i fremtiden, som kommer til udtryk i bilag C1, C2 og C3. I sammenligningen skal du anvende teorier om international politik" Hvad er forskellen på at anvende begreber og anvende teorier? I så fald, hvilken teori/hvilke teorier kan ... -
sandsynlighedsregning
ForumindlægHej Kan nogen hjælpe mig med, om jeg har gjort det rigtig med disse 3 små opgaver? Mine svar: a) b) Sandsyngliheden for at "trække" 2 skårede tallerkner ud af de 15 er følgende: Men tænker der må spille noget kombinatorik ind, fordi de 2 skårede tallerkner kan kombineres ... -
Har jeg forstået det korrekt??
Forumindlægom et samfund i lavkonjunktur og om hvilke politikker, som kan anvendes og hvilke mekanismer som forventes at aktiveres I USA og de europæiske lande hersker en lav vækst, retter sagt en lavkonjunktur. Lavkonjunkturen har hersket siden finanskrisen brød ud i 2008. Arbejdsløsheden og den offen... -
2. verdenskrig
ForumindlægHej, Jeg sidder og undre mig, over nogle ting som jeg faktisk burde vide, men det gøre jeg ikke lige umiddelbart. Jeg har også prøvet at søge på nettet men uden held. Anyway, spørgsmålene som jeg undre mig over er: 1. Hvorfor kan det være, at der efter krigsårene (1. verdenskrig) opstod bevægel... -
2, verdenskrig, hjælp.
ForumindlægHej, Jeg sidder og undre mig, over nogle ting som jeg faktisk burde vide, men det gøre jeg ikke lige umiddelbart. Jeg har også prøvet at søge på nettet men uden held. Anyway, spørgsmålene som jeg undre mig over er: 1. Hvorfor kan det være, at der efter krigsårene (1. verdenskrig) opstod bevægel... -
Øge afsætningen, hvordan??
ForumindlægHej Alle Jeg har arbejdet med SELECT Sport og skal imorgen eftermiddag fremlægge min case. Jeg har valg at uddybe problemet: "Opretholde det stigende resultat" De to handlingsforslag er: Handlingsforslag 1: Reducere omkostningerne på eksportmarkeder Omkostningerne kan reduceres ved ... -
Tips til fremlæggelse af e-case i morgen - Select
ForumindlægHej Alle Jeg har arbejdet med SELECT Sport og skal imorgen eftermiddag fremlægge min case. Jeg har valg at uddybe problemet: "Opretholde det stigende resultat" De to handlingsforslag er: Handlingsforslag 1: Reducere omkostningerne på eksportmarkeder Omkostningerne kan reduceres ved ... -
Residualplot på n-spire!
ForumindlægJeg har virkelig brug for hjælp!! Jeg har sat i virkelig lang tid og kan slet ikke få det til at passe :( Er heller ikke den bedste til matematik. Men ja, min opgaver lyder således "Benyt et residualplot til at vurdere, hvor godt modellen passer til data." og jeg har lavet en andengr... -
hjælp
ForumindlægHjælp. Skal bruge en Eminem opgave på engelsk, og Dan Turell Mord i mørket, en analyse, hvis der er en Martin og Viktoria analyse for nr1, så er det jo perfekt!! Hjælp plz. Anja -
HJÆLP SØGES - Python
ForumindlægJeg har brug for hjælp til nogle programmerings opgaver på Python. Har AKUT brug for hjælp og er villig til at betale:) Kontakt mig hvis du har erfaring med Python programmering På Forhånd Tak :) -
Engelsk grammatik
ForumindlægHej :) Jeg tænkte på om der var nogle der lige gad rette det dokument jeg har vedhæftet? Dokumentet består af 3 opgaver, som alle drejer sig om engelsk grammatik. Mange tak på forhånd -
HJÆLP SØGES; 20.1 i Erhvervsøkonomi B
ForumindlægOpgaven fylder 2 sider, så jeg håber der er nogen der har lavet det, ellers skal jeg nok skrive den ind? PLEASE HJÆLP, har deadline idag -
radianer
Forumindlæghej jeg har et problem med en opgave omkring radianer.... hvis jeg har fundet eks. vinklen, eller radianen, hvordan finder jeg så hvad cos og sin er?? -
Hjælp!
ForumindlægSidder her og er i vanskeligheder har i mulighed for at hjælpe mig med følgende opgave??: http://peecee.dk/?id=39420 -
Kilder?
ForumindlægHvis man har fået inspiration fra nogle opgaver her på denne hjemmeside, altså ikke afskrivet direkte fra dem! Skal jeg så skrive dem i min kildeangivelse? -
Opgavehjælp
ForumindlægHej, er der mon en der har tid til at kigge på min opgave, og give mig lidt feedback, på hvad jeg kan gøre bedre? Det haster lidt, tak på forhånd. -
Afleddet funktioner
ForumindlægJeg har haft lignende opgaver, men jeg har lidt glemt hvordan man aflæser funktionen helt korrekt. Spørgsmål b har jeg mest svært ved?
