Søgning på: matematik noter b niveau. Resultater: 16681 til 16700 af 124783
-
Engelske på A
ForumindlægHejsa allesammen, jeg spørger nu bare lige af ren interesse, hvor mange af jer , som har engelsk på A ? Jeg står tit og kunne godt have brug for en del hjælp til mit engelske skriftsprog, men har været meget itvivl, om hvorvidt nogen herinde har på A. (Det skal være A, da jeg er igang med en eng... -
En flyvemaskine flyver fra en lufthavn A mod en anden lufthavn B, der ligger som vist på figur 14.60 i en retning på 63° i forhold til nord
ForumindlægJeg er støt på et lille problem med en opgave om vektorer. Er der nogen her der kan hjælpe? Opgaven: En flyvemaskine flyver fra en lufthavn A mod en lufthavn B der ligger i en retning af 63 grader fra punkt A (Ses på figuren) Flyvemaskinen har en hastighed på 310km/t (Vf) men der er samtidig en... -
Gåde
ForumindlægNår man tager kvadratroden af et primtal, skal det ende med at blive et irrationelt tal. Hvad er løsningen? Det er en gåde, min bror har givet mig, og jeg har selv matematik på niveau C. Tak -
life lines
Forumindlæg" life lines" engelsk basis bog på c niveau... jeg vil meget gerne hører om der er andre der har læst den bog????? -
Hvad er forskellen? (Studieretninger)
ForumindlægHej! Jeg har et spørgsmål vedr. studieretninger på gymnasiet, som jeg håber, jeg kan få svar på. Jeg vil gerne være journalist, så derfor vil jeg gerne på linjen "Engelsk A, Mediefag B, Samfundsfag B". Problemet er bare, at på nogle gymnasier ligger denne linje under den samfundsviden... -
Problemer med nspire
ForumindlægHej :) har fået denne opgave, og jeg ved slet ikke hvordan jeg skal lave den på nspire... -
Bestem graf A, B og C er f(x), g(x) eller f'(x)
ForumindlægHej, jeg har denne opgave hvor jeg skal bestemme om graf A, B og C er f(x), g(x) eller f'(x), men ved ikke hvordan jeg finder ud af det... -
Isoler b i formen a=-3(b-1)+2c og bestem halveringskonstanten for funktionen f(x)=50*e^-2x
ForumindlægHej alle jeg har nogle spørgsmål omkring at Isolere b i formen a=-3(b-1)+2c og bestem halveringskonstanten for funktionen f(x)=50*e^-2x Jeg er ikke speciel god til nogen af delene, men ved dog at formlen for halveringskonstanten er t=log(0.5)/Log(a) A må jo så være "e" i funktione... -
Lærer vælge linjefag
ForumindlægHey everybody, har et simpelt spørgsmål. Jeg skal vælge linjefag til min læreruddannelse og kunne godt tænke mig at vælge engelsk som linjefag. Man skal dog have engelsk i b-niveau og have bestået med et 8 tal(gamle skala) på sit studenterbevis. Jeg har derimod haft engelsk på A-niveau med et 7 t... -
4 eller 5 A-fag?
ForumindlægHej. Jeg er en pige som går i 2.g og vi skal her imorgen vælge om vi vil hæve et fag eller om vi vil have et ekstra c-fag. Jeg har nu 4 A-fag bestående af: Dansk og Historie (jeg går nemlig på STX) og spansk og matematik. Jeg behøver nemlig derfor ikke at hæve et 5 A-fag da jeg bare kan tage et... -
En træklods med længde l, bredde b og højde h er der udskåret i en cylender med diameter 6 (alle mål i cm)
Forumindlæghej jeg har fået givet en opgave der lyder: En træklods med længde l, bredde b og højde h er der udskåret i en cylender med diameter 6 (alle mål i cm) a) bestem volumen af træet i klodsen udtrykt ved l, b og h når cylederen er udskåret. jeg har valgt at trække V=l*h*b fra V=pi*r^2*h, e... -
Slap-af-fag
ForumindlægVille lige høre, hvilkee fag, I mener, er de største/bedste "slap-af-fag"? Tænkes primært på valgfag på B niveau, som skal kunne aflaste to A-niveau fag i 3.g.Self vil nogle mene, at et fag som musik er et slap-af-fag, men det vil dem der ikke har en tone i livet modsige.Hva er et slap-... -
Eksamenssæt 2005
ForumindlægHey, er der nogle der kan hjælpe mig med hvad de to nyeste eksamenssæt i engelsk hedder??\n\nPå forhånd tak -
Hjælp over msn evt.?
ForumindlægHej. Jeg har en matematikaflevering for til i morgen. Da jeg har nogen problemer med nogen opgaver, kunne det været meget rart hvis der var én der kunne hjælpe mig over msn - da det går noget hurtigere? -
MatB - Bestemte integral.
ForumindlægJeg synes ikke helt min bog giver nogen mening lige nu når jeg sidder og læser i den omkring det bestemte integral. Jeg har bl.a. fået til opgave, at redegøre for det bestemte integral, men aner ikke hvordan???? Hjæælp mig tak. -
Et spørgsmål om tysk på HTX
ForumindlægHej alle sammen. Mine venner og jeg har en lille diskution kørende. Er Tysk OBLIGATORISK PÅ HTX? Tak på forhånd -
Kvalitet på GSK? Mat A
ForumindlægHej. Jeg skal begynde på et Mat A kursus på GSK her om et par uger. Min valg af uniuddannelse kommer også til at afhænge om jeg kan lide mat på dette niveau lige så meget som jeg kunne lide det på B og C niveau, hvor jeg også klarede det ret godt med rene 12(skriftligt) og 10 taller. (mundtligt),... -
Jura
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er blevet optaget på jurastudiet på SDU, så jeg ville høre om der er nogle der ligger inde med nogle gode noter til studiet? :) På forhånd tak. -
Funktionen f(x)=b⋅xa opfylder at f(4)=3 og f(5)=8.
ForumindlægFunktionen f(x)=b⋅x^a opfylder at f(4)=3 og f(5)=8. Hvad gør man, og hvordan? -
"Gør rede for hvilken af de to grafer A eller B, der viser grafen for funktion f"
ForumindlægHej! Kan ikke lige gennemskue hvordan man løser denne opgave: Håber der er nogen der kan hjælpe! :)
