Søgning på: oldtidskundskab eksamen. Resultater: 16701 til 16720 af 34269
  • Skal alle problemstillinger læses op?

    Forumindlæg
    Jeg har lige et hurtigt spørgsmål vedr. AT-eksamen. Skal man i sit oplæg læse alle problemstillingerne op, eller er det ligemeget?
  • Den moderne opfattelse af atomet

    Forumindlæg
    Hej, nogen som ved noget om den moderne opfattelse af atomet? Og hvad kan man sige til et mundtlig eksame om kemiske forbindelser? Mvh. Tobias
  • IØ Mundtligt

    Forumindlæg
    Skal op i mundtlig IØ og har ikke helt styr på hvordan det foregår. Hvilke emner indeholder eksamen ? Skal jeg læse alle kapitlerne, eller kun de relevante.
  • Banekurve og funktioner

    Forumindlæg
    http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/vinter05/UD0581V.pdfHvordan løses e) og f). Håber I vil hjælpe!!!
  • Analyse af Tepotten

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg er i gang med forberede mig til eksamen. Jeg tænkte, om der ikke var en som havde en analyse af Tepotten? :) Det ville være en stor hjælp! På forhånd tak. - Camila.
  • das verbotene Zimmer

    Forumindlæg
    Hej allesammen, jeg sidder med teksten "das verbotene Zimmer" og skal op til eksamen i morgen i den. hvis i har læst om den ville det være en stor hjælp for mig at dele jeres noter.
  • HJÆLP MIG PLZZ

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen herinde som ved hvilke stykke der er vigtigt at læse op fra Hans og Grete til eksamen Tak på forhånd :)
  • Rentes regninge ??

    Forumindlæg
    http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/1999/9984.pdfOpgave 4.Jeg skal bare vide om man skal bruge rentesregningen i første del?
  • Kom med dit bud .. Skriftlig mat A 2009 HTX

    Forumindlæg
    Nogle som har lyst til at dele deres bud på besvarelserne til mat A skriftlig eksamen 2009 HTX ?
  • Fysik: Atomer og stråling

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg skal til eksamen om få dage, så tænkte på om der var nogle der kunne hjælpe mig med et godt forsøg indenfor både Atomer og Stråling. På forhånd taak:D
  • Gode råd til dansk stx mundtlig.

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen som har været op i dansk mundtlig stx? Vil gerne høre jeres erfaringer med eksamen. Venligts
  • hvad er en foton?

    Forumindlæg
    hej, jeg skal til eksamen i fysik i morgen men ved ikke hvad fotoner er, er der nogen der kan give en nem forklaring på det?
  • analysemetoder i Dansk??

    Forumindlæg
    Heey Nogen der kan fortælle mig hvilke forskellige danske analyse metoder der er? Vil helst ikke sidde til eksamen og mangle nogle:P
  • Dansk Mundtlig

    Forumindlæg
    Hej Jeg står snart og skal op til dansk mundtlig studenter eksamen, men ved ikke helt hvordan der foregår ?? Når man skal op skal man der så fortælle en analyse og fortolkning af en tekst og derefter perspektivering eller hvad ?
  • Varmeenergi

    Forumindlæg
    Hjælp! skal snart op til fysik eksamen, og kan komme op i varmeenergi, som første del af prøven. Nogen der kan fortælle mig det grundlæggende og generelle om varmeenergi????
  • Dopplereffekten ?

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal snart til fysik eksamen og har lige et par spørgsmål som jeg gerne vil have afklaret: - Hvad er dopplereffekt og ligeledes rødforskydning og blåforksydning ? tak på forhånd ;)
  • Analysemodel til Sonnets

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg skal snart til engelsk eksamen, og tænkte på om der er nogle som kan hjælpe med at forklare hvordan man analysere sådan et?
  • HJÆLP til mundtlig engelsk FS10!!!

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har snart eksamen i mundtlig engelsk FS10. Er der nogen der muligvis kan forklare hvordan det foregår og måske evt. give TIPS.
  • Reaktion

    Forumindlæg
    Hejhttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/syge05/2005-10-4.pdfOpgave 3b:Omdannelsen fra A til B? Er det en addition af brint eller hvordan?
  • A-niveau

    Forumindlæg
    Har lige brug for hjælp i opgave 3 i denne opgave.http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer03/2003-8-5-MED.pdfBeregn et gradtal for en af vinklerne, som alfa danner med xy-planen.