Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 16721 til 16740 af 52987
-
Linux Vs. Windows
ForumindlægJeg står og skal til at skrive en rapport om sammenligningen af styresystemer. Her har jeg valgt at sammenligne Linux og Windows. I den sammenhæng ville jeg lige høre om der er nogen der har skrevet lignende opgaver, som jeg måske kunne se, og evt bruge til inspiration? Eller om der er nogen der ... -
upolær? polær?
ForumindlægNogen der kan fortælle mig, om hvorvidt ehtanol og heptan er polære eller upolære? og hvorfor Har det noget at gøre med hydrofobe og hydrofile grupper? -
Cellulose og planter
ForumindlægHvorfor er det at planterne ikek kan nedbryde cellulose? Er betabindingerne for kraftige? -
Hjææælp til fysik c om energiformer
ForumindlægHej Jeg har lige trukket om energiformer, hvor mine stikord er: energiomdannelse, energibevarelse, nyttevirkning & effekt. Det jeg så er i tvivl om er hvordan jeg skal mixe det sammen? Og hvad er energibevarelse? -
PC-ordbøger download
ForumindlægEr der nogen, der ved, om der findes et download på nettet, hvor man kan hente en Engelsk-Dansk og en Dansk-Engelsk ordbog? Jeg skal bruge dem til eksamen, så det skal være en udgave, der ikke kræver netadgang (deraf download)! Håber meget, nogen kan hjælpe. Der fulgte nemlig ikke CD-rom med ... -
fodbold mål
Forumindlægjeg har et problem jeg har et mål på 7,32 meter bred og 2.44 høj og jeg skal øge det med 25% kan i klare det plzzz skal afleverss ondsdag helst mellemregninger -
Nervøsitet og karakter..!!
ForumindlægHej..!! Her i dag fået de første karakter, og samtlige lærere siger at mine karakter er laverer end hvad de ellers ville have været, hvis bare jeg ikke havde haft min nervøsitet, og gernethed..! så tænkte på, om nogle havde nogle ideer, opgaver, what ever, bare et eller andet, som kunne hjælpe m... -
Spørgsmål Fra C til B niveau
ForumindlægHej jeg er en dreng som er god til matematik på C niveau Jeg vil godt helt op og have det på A niveau. Mit spørgsmål er nu hvor svært er B niveauet fra c niveauet ??? og så videre til A niveauet ? Håber en kan svare mig ? -
Lys og bølger og bestemme af små afstande v.h.a. laser - Akut hjælp, tak.
ForumindlægGoddag. Jeg skal i morgen til eksamen i fysik, og har trukket "Lys og bølger", med opgaven: "Bestemmelse af små afstande v.h.a. laser". Desuden skal jeg snakke om bølgelængde og interferens. Nogen der kan pege mig i den rigtige retning, med hvad jeg skal ind på? Jeg er... -
halveringskonstant
ForumindlægHey jeg skal løse en opgave der lyder: P = P0*e^-y*x hvor x = bredde, y er en konstant. når x er 16 bliver P reduceret med 60 % og spørgsmålet er så; hvor bred skal x være for at den halvere P. Jeg er kommet frem til at jeg skal bruge halveringskonstanten: T½ = log(½) / log(k) men jeg kan... -
SSO- haster!
ForumindlægJeg står her og skal vælge SSO område, samt værk til mindre end om en uge, så for at sige det ligeud har jeg pænt stress! Derfor håbede jeg at DU/I kunne hjælpe. Har "indskrænket" mit område til en PERIODELÆSNING, hvor jeg analyserer et par noveller og digte fra et par forfattere, for d... -
Diverse spændende spørgsmål
ForumindlægHey. Jeg skal lige vide, om jeg gør det rigtigt :P 1. Hvis der er risiko for nattefrost, render frugtavlerne ud og oversprøjter frugttræerne med vand, så det hele er gennemblødt. Hvorfor? -Jeg vil mene, at det har noget at gøre med, at vand optager det meste af kulden, så det istedet er vandet ... -
HJÆLP TIL SPANSK- OVERSÆTTELSE
ForumindlægHej venner. Jeg ville være evig taknemmelig, hvis nogen kunne oversætte følgende sætning for mig, da jeg er stået helt af. sætningen lyder således: - Nogle gange tager jeg med til min lillebrors fodboldkampe. -
STUDENTERKØRSEL!
ForumindlægHej people! Jeg bliver student mandag og hele klassen skal ud og køre i vogn torsdag, er der nogle som har gode forslag til hvad der kan stå på bannerne på vognen? Kender de der 1xdyt pige skål 2xdyt drengeskål 3x dyt fælles. men har i ikke nogle llidt sjovere.? -
Afstemning af reaktionskemaer
ForumindlægHej :) Er det nogen kloge hoveder som kan hjælpe ? :D Fuldfør & afstem disse reaktionskemaer for neutralisation af en syre eller en base. HSO4-(aq) + OH-(aq) --> CAa(OH)2(aq) + HNO3(aq) --> Håber nogen kan hjælpe :D Hilsen Louise Nyrnberg, Slagelse gym. -
Disposition om massakren på Utøya.
ForumindlægJeg har brug for lidt hjælp. Jeg ved en masse om ham (Anders Breivik), og om massakren, men jeg kan simpelthen ikke finde på spørgsmål. Jeg har brug for nogle spørgsmål, som jeg kan bruge i min disposition omkring emnet. Please hjælp. -
PLease hjælp! :-(
ForumindlægSkal til biologi eksamen om ikek så lang tid men er SKIDE nervøs, har læst hele bogen igennem taget noter osv. men synes ikek at noget som helst sidder sig fast :-( Der er tale om Bio C Ved heller ikke hvordan jeg skal bruge de 24 minutters forberedelse... Skal jeg bare lige finde mine noter frem... -
Georg Brandes
ForumindlægHej Jeg sidder og forsøger et tygge mig gennem Georg Brandes "Det uendeligt smaa og det uendeligt store i poisien" og kunne godt bruge lidt hjælp. Helt overordnet handler den vel bare om at man kan beskrive det uendeligt store fx livet og dets sammenhæng udfra det uendeligt små fx små d... -
haster til i morgen. lille dansk stil oversat til tysk
Forumindlægjeg er ikke god til tysk, derfor har jeg brug for hjælp til en lille oversættelse, til min glemte opgave i tysk. på forhånd tak. Juleaften Den første søndag i advent pynter vi op til jul, med alle former for julepynt. Resten af december måned går med at vi hygger får købt de sidste julegave... -
Omformulering til Engelsk
Forumindlæghej :) ville høre om der er nogle der ville hjælpe mig med at omformulere det her: The Title ´´´Live Like a Dog, Alone, is after my opinion a wrong expression, because, i dont think that dog lives alone, but i understand the expression. It is a very good title for the story because i think that ...
