Søgning på: fysik disposition 10 klasse. Resultater: 16721 til 16740 af 70316
-
Hvordan fremlægger jeg bedst?
ForumindlægKære alle :-) Jeg skal om et lille stykke tid fremlægge et stort emne, og det er enlig mest fremlæggelsen vi får karakterer for. Mit spørgsmål er nu: Hvilken måde kan jeg bedst fremlægge via.? Powerpoint? Film? Har du nogle gode og eventuelle alternative metoder, så hver sød at svar! M.v.h -
Stil - Kommenater
ForumindlægHej (: Jeg skal skrive en dansk stil til en artikel der hedder "Et knæk i narcissismen" og opgaven hedder "5 Brikker i et spil". Opgaven lyder sådan: "Kommenter synspunkter i artiklen. Skriv derefter om, hvorfor så mange fascineres af at se talentshows og realitypro... -
FML! TYSK MUNDTLIG EKSAMME
ForumindlægFUCK har fået at vide at jeg skal op i tysk mundtlig ! er udduelig til tysk vil bare spørge om hvad det kræver at få 02 i det KRÆVER DET MEGET? kan kun virkelig få ord og har 2 måneder enden jeg skal til eksamen som sagt hvad kræver det for at få 02 i faget mundtlig kræver det meget eller kan ma... -
eksamens hjælp
ForumindlægHvordan skal jeg stille min Engelsk Outline op for emnet Kan ikke rigtig få bygget nogle underpunkter op.. Main topic: Prejedice Mt Topic: Gangs Why did I choise this Topic? 2 3 4.. Kunne i hjælpe mig nogle små punkter? -
Gode råd til Skriftlig fremstilling i dansk...
ForumindlægHejsa... Jeg skal op i dansk skriftlig fremstilling i moren... Er der nogen af jer derude der har nogle gode råd , om hvordan man kan klare det godt? :) -
Fremlæggelsen
ForumindlægJeg tænker på.. det man siger selv til fremlæggelses delen skal man vel kunne uden ad, men hvad med til de spørgs de stiller, må man gerne kigge i sine papirer ? -
FSA historie-eksamen
ForumindlægHejsa Jeg skal op i historie om en uge og er allerede mega nervøs. Er der nogen, der har prøvet det før og har nogen råd? Man trækker jo nogle tekster og så har man 40min til forberedelse. Hvad starter man med at fortælle om? Skal man bare starte med at give et resume af alle tekster? -
Dumpet.
ForumindlægHejsa. Jeg var oppe i matematik B, og jeg dumpede desværre. Jeg fik 00. Jeg fik 4 i mundtlig og 4 i skriftlig i mine årskarakter. Nogen siger til mig, at jeg så har fået 4 og 02 nu, dvs jeg har består matematik og behøver derfor ikke at tage det om(hvis jeg skal bruge det). Passer det? -
Eksamen: Engelsk B mundtlig HTX (hjælp!)
ForumindlægHeyho! Jeg er en anelse i tvivl om eksamensformen for mundtlig engelsk på B-niveau for HTX-elever. Jeg ved: - At man skal have skrevet et såkaldt "selvvalgt emne", altså en større skriftlig opgave om et specifikt emne, flere uger inden, og at man skal fremlægge den til eksamen. - At man... -
Dansk aflevering - Karakter
ForumindlægNogen der vil læse min aflevering, idet jeg er utilfreds med karakteren. Hvad vil i bedømme den på? -
Hjælp til matematik b - mundtlig opgave...
ForumindlægNogle der evt kan hjælp mig med at lave alle mine opgaver. Lå rimlieg slemt ramt af covid-19 her over hele perioden og har derfor INTET fået lavet af dette. Jeg har indtil imorgen aften til at få det hele læst op og lavet og føler mig lidt presset. Håber nogle kan hjælpe med at få lavet disse ... -
Reducér uden hjælpemidler
ForumindlægHej guys. Jeg har nogle udtryk jeg skal have reduceret - det er noget tid siden var har "lært" det, og kan simpelthen ikke huske det! (x+y)^2-2*xy (a+b)^2-a(a+2*b) x^(1,5)*x^(3) (x^4)^2 Håber der er en sød sjæl der kan hjælpe :-) -
Retorisk analyse (hjælp til hvordan man sammenskriver selve analysen)
ForumindlægHalløjsa! Jeg står i den kattepine, at jeg skal lave en retorisk analyse af en tale, som danskstil. Jeg har lavet hele analysen, alt benarbejdet er klaret! Jeg står blot og er i tvivl om, hvordan jeg skal sætte den op :-) Jeg skal først og fremmest lave en indledning. Hvordan skal dette gør... -
Gode råd til engelsk eksamen B niveau STX
ForumindlægHej Jeg ville høre om, der er nogle af jer, der har været op til engelske eksamen (B niveau, STX) Hvis ja, hvordan gik det? Har I nogle gode råd? og var en time okay lang tid til at forberede sig? -
Oversættelse af simpel sætning :)
ForumindlægHej :3 Så ville høre hvordan man kan oversætte sætningen "hun var af skrøbeligt sind" eller "hun har altid haft et skrøbeligt sind" til engelsk? På forhånd tak :) -
Tegn en graf for funktionen
ForumindlægHej. Opgaven lyder: f(x)=3x^2's differentialkvotient er f'(x)=6x a) tegn en graf for funktionen -
Hjælp til synopse af Polterabend
ForumindlægHej Vi er to piger som skal have noget hjælp til en synopse af Jan Sonnergaards Polterabend. Vi kæmper specielt meget med perspektiveringen. Vi vil gerne have svar hurtigst muligt fordi det er akut. Venlig hilsen Emma og Anne -
Projektopgave
ForumindlægGode tips til projektuge? (8-9 kl.) -
sydomme bio hjælp!
ForumindlægKan man være arveligt disponeret for livsstilssygdomme? Hvad vil det sige at en egenskab er arvelig? Hvordan kan man bruge krydsningsskemaer og stamtavler til at forudsige hvilke egenskaber/sygdomme ens børn får -
''SKIFTE GYMNASIUM''
ForumindlægHej. Ja, som i kan læse så er det det jeg har overvejet i næsten 2 mdr. hver dag. Jeg ligger på et gennemsnit mellem 6 & 7. Jeg er ret aktiv i timerne og laver altid lektiernæsten). Problemet er at jeg går i en dårlig klasse/ skole. Det er nemlig det sociale netværk som jeg er træt af. Da det er...
