Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 16721 til 16740 af 52201
-
humanist
ForumindlægHej Jeg kan godt lide at analysere, men jeg er også et 'bankmenneske', jeg tænker på at tage noget med finans, men på den anden side er jeg også rigtig god til det med fx sociolinvistik, lad os bare sig jeg godt kan lide dansk. Jeg vil slet ikke være lærer, og støttepædagog lyder rigti... -
Filosofi/psykologi
ForumindlægJeg har nu(meget sent) blevet fast besluttet på at læse antropologi(på KU), hvorfor matematik på B-niveau, ikke mere er en nødvendighed. Men jeg er faktisk i gang med at supplere med netop det fag i øjeblikket, fordi jeg troede at jeg ville læse statskundskab. Min situation: Jeg mangler enten et ... -
Synes du, at det er sjovt at "se" andres karakterblad?
ForumindlægHey.Dette forum henvender sig KUN til dem, der GERNE vil dele deres seneste standpunkts- eller eksamenskarakterer med andre.Om det er for sjov, fordi man er nysgerrig eller man har helt andre årsager til at joine denne tråd er underordnet.Jeg har oprettet denne tråd pga. nysgerrighed og det faktu... -
Erfaringer vedr. mat?
ForumindlægHej, På vejne af min kæreste, har jeg et spørgsmål nedenfor, som vi håber nogle kunne komme med lidt input til: "Jeg sidder i en situation hvor det er tid til at vælge SRP fag samt emner. Jeg har længe overvejet hvordan og hvorledes, og har fundet ud af jeg egentlig godt kunne tænke mig at... -
Økonomi
ForumindlægHej SP Jeg skal inden længe har valgt min videregående uddannelse, men jeg er i tvivl om valget mellem erhvervsøkonomi-matematik, matematik-økonomi og økonomi. Min helt store interesse er matematik, og jeg vil så vide, hvilken af disse muligheder giver bedste muligheder for at arbjede i ban... -
Hjælp til nogle engelske sætninger
ForumindlægHej er der nogle som gider at kigge lidt på de her sætninger? Engelsk er nemlig ikke min stærke side..May I look at your new bike?You can see it but you can not drive on it. I have to talk with you. May I come tonight?He maybe comes tomorrow.It could be very cold in April. You must see this movi... -
Kvote 2 ansøgning - Lærerudd. hjem
ForumindlægHej alle sammen. ville godt vide hvad i synes om denne ansøgning. udover hvad jeg kunne få mere med Håber i kan hjælpe :) ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Siden jeg... -
Oversættes til engelsk
ForumindlægJeg har endnu engang også lavet en stor sætning . jeg har sådan meget travlt at jeg også har 6 afleveringer foran mig, og jeg skal nå at lave færdigt Jeg har en engelsk stil for, jeg er i gang med det, jeg er noget halvdelen, kan i ikke godt oversætte det her hvad jeg har skrevet indtil videre i ... -
Hvad gør I ?
ForumindlægHej alle sammen (: Jeg har, ligesom andre, vinterferie. Men det skal naturligvis udnyttes positivt ved at lave noget skolearbejde (tsk tsk :P), men jeg har en del bøger, jeg skal have læst, for at kunne skrive en rapport, så tænkte på, skriver i notater, mens i læser? Eller læser i bogen først, ... -
Grammatik
ForumindlægHej alle! jeg skal lave noget engelsk grammatik, men er ik ret sikker på hvordan man gør.. håber i vil hjælpe! Forklar brugen af apostrof i hvert af de nedenstående 5 ekspempler. svaret skal skrives på dansk. 1) Meet the Obama family's fun-loving new dog, Sunny 2) This isn't the most i... -
Eksamenssæt.
ForumindlægHej. Er der nogen, der har lavet dette eksamenssæt, jeg har vedhæftet. Det er fra 5. december 2014. Jeg kunne virkelig godt bruge noget hjælp, da jeg har ret svært ved matematik Mvh -
Mat/fys/kem - Studieretningsprojekt
ForumindlægHej, jeg skal skrive studieretningsprojekt i to af fagene matematik A, fysik A og kemi B. Er der nogen som har et emne som de bare synes er vildt spændende eller bare har en god ide til hvad man kan skrive om? -
Privatundervisning søges
ForumindlægHej! Har du brug for noget at supplere din SU med? Jeg er lige startet i en ny 9. klasse, der er på et lidt højere niveau end jeg er vant til, og leder derfor efter en der kan hjælpe mig med fysik, matematik og dansk. Jeg bor i Københavnsområdet, og vil helst have at undervisningen foregår hje... -
Mat B -> A (svært?)
ForumindlægHej. Min situation er sådan, at jeg går i 2.g og skal til at vælge hvilket b-niveau fag, jeg vil have opgraderet til a-niveau. PT. har jeg Matematik på b-niveau, jeg får hovedsageligt 4 og 7 i karakter. Hvor svært bliver faget på a-niveau, vil jeg reelt kunne følge med og klare det. Giv lidt in... -
Hjælp til fremlæggelse af metoder!
ForumindlægHej! Jeg skal fremlægge i AT om metoder, i Kemi og Matematik. Men har virkelig ikke den mindste idé om hvad jeg skal/kan sige. Vi har brugt den logisk– og hypotetisk deduktive metode. Og vi har lavet nogle forsøg og har skrevet en synopse! Er der nogle der er søde at hjælpe mig, bare med nogle id... -
Vælge studieretning på HHX
ForumindlægJeg har længe gået og overvejet at droppe ud af HTX og begynde på HHX, og nu er jeg blevet helt sikker på, at det er det, jeg vil. Dog er jeg lidt i tvivl om hvilken studieretning, jeg skal vælge. Jeg overvejer de her to: Tysk A - Fransk A - Kulturforståelse B. Virksomhedsøkonomi A - Internatio... -
Eksamens hjælp
ForumindlægHej! Jeg sidder lige og finpudser mine eksamens opgaver i matematik. Dertil er jeg stødt på to trælse ting jeg selv har lidt svært ved at definere. 1) En klar definition på hvad differantialregning er og hvad det generelt bruges til 2) Hvad "betyder" a i en potensfunktion? På forhånd ... -
eksamen i morgen
ForumindlægJeg har mat på 3-årigt forløb til A niveau og jeg har denne er satans eksamen i morgen. Jeg bliver altid rigtig nervøs og glemmer alt matematik!!! Er der nogen der ved hvor jeg kan finde nogle gode ting til eksamen? Evt. nogle opgaver der ofte fremkommer, så jeg kan bruge dem som fremgangsmåde og... -
Vectorer, hvordan gør jeg?!
ForumindlægHey alle på SP! Jeg har været på udenlandsophold i hele 2015, og har derfor været igennem nogle andre emner indtil nu, end hvad min danske studiegruppe har været igennem i Matematik. Nogle der kan hjælpe med at komme i gang? Vores opgave er vedhæftet som PDF :) Kh. Nikita! :) -
Studieretningsopgave/3.g opgave
ForumindlægJeg skal til studieretningsopgaven skrive i 2 fag (mener jeg), hvoraf det ene SKAL være matematik. Det andet kan så være kemi, fysik, historie eller dansk. Umiddelbart virker det mest oplagt at vælge to naturvidenskabelige fag, så jeg søger ideer til et godt og letilgængeligt emne? Evt. nogen de...
