Søgning på: kemi b isis. Resultater: 16781 til 16800 af 96602
  • kogepunkter og smeltepunkter???(Hjælp)

    Forumindlæg
    kun to spørgsmål til en kemi opg. saltvands kogepunkter?? saltvand smeltepunkter?? er super taknemlig hvis nogle gider at hjælpe :)
  • Transformer

    Forumindlæg
    Hjæp! Jeg er i gang med en fysik/kemi rapport om transformer, men jeg er ikke helt sikker på hvad jeg skal skrive i teori, Kan i hjælpe?
  • be/af-kræftelse

    Forumindlæg
    Jeg har lavet en kemi opgave, dog er jeg usikker på om min løsning og fremgangsmetode er rigtigt. (se vedhæftet dokument) På forhånd tusind tak
  • Hvad er natriumdihydrogenphosphat?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg sidder med et kemi forsøg omkring fremstilling af ethanol. På min materialeliste fra forsøget står NaH2PO4 (natriumdihydrogenphosphat). Hvad bruges det til i forsøget?
  • Plz hjælp

    Forumindlæg
    Nogen der har erfaring med at have skrevet SSo i dansk( altså at analyserer tekster )? Eller i kemi - noget om Det periodiske systems historie.
  • Puffer

    Forumindlæg
    Hej Nogen der vil hjælpe mig med et spørgsmål i kemi? Hvad sker der kemisk i pufferen, når der tilsættes NaOH? Hvad hvis vi havde tilsat HCl? på forhånd tak!
  • Afstemning med oxidationstal

    Forumindlæg
    Normal har jeg ingen problemer med kemi, men er faktisk blevet lidt usikker på om det er korrekt afstemt. På forhånd mange gange tak for jeres svar :)
  • Noter

    Forumindlæg
    Nogen som sidder inde med gode Kemic C notater? Vi bruger bogen "Kemi 2000"
  • Omformulere en tekst

    Forumindlæg
    Hej er der nogen som kan hjælpe mig med at omformulere en kemi tekst jeg må desværre ik sætte den ind her men vil gerne sende den privat
  • Syre-base reaktioner

    Forumindlæg
    Hej! Jeg sidder fast på den vedhæftede opgave i syre-base kemi. Nogen der ved hvordan man gør? Mange tak for hjælpen :)
  • rapport

    Forumindlæg
    jeg skal lave en fysik/kemi rapport. i teorien står der hvad kendetegner en syre. skal man så bare skrive hvordan man kan finde ud af om det er en syre eller er det et bestemt kendetegn?:)
  • AT-eksamen 2014 spørgsmål

    Forumindlæg
    Jeg har tænkt mig at skrive om den danske sukkerindustri i Kemi A og Historie A. Er der nogle der har gode råd eller eventuelle forslag til problemstillinger?
  • 9. klasses afgangsprøve?

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg skulle lige spørge om man skal bestå alle afgangsprøverne, for at få et dansk pas? Eller er det dansk, matematik, engelsk og fysik/kemi man skal bestå ved?
  • Laboratiorerapport

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal have afleveret en laboratorieraport i kemi, Er der nogle kemihajer derude, som er klar på at tjene noget mønt på at lave resten for mig?
  • Stofmængdekoncentration af ammoniak i stofmængde A

    Forumindlæg
    Hey jeg sidder og har problemer med en kemi opgave som jeg virkelig håber i kan hjælpe mig med. Opgaven er vedhæftet. :D
  • Kemisk analyse og elektrolyse

    Forumindlæg
    Jeg skal til prøveeksamen i Fysik/kemi (på 9. klasses niveau). Jeg har trukket: Kemisk analyse & elektrolyse. Hvad er de vigtigste ting der er til emnet?
  • Redoxreaktioner

    Forumindlæg
    Se venligst vedhæftede fil Håber der sidder en der ude som kan forklare mig det og hjælpe mig Det der kemi er jeg slet ikke stærk i
  • Salte og opløselighed

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen i Kemi C og kunne godt bruge nogle gode fif eller pointe til de forskellige bilag. Hvad vil være godt at komme ind på i Salte og opløselighed?
  • Hvad er det nu det hedder i KemiForm?

    Forumindlæg
    Vand + gær + sukker + ilt = eddike Vand + gær + sukker - ilt = mæsk Hvad hedder det i kemi form? Need it Fast!
  • sakkariders blandbarhed

    Forumindlæg
    Skal snakke om sakkariders blandbarhed til kemi eksamen. Med ved intet om det, en der kan hjælpe med noget basic information?