Søgning på: kemi b isis. Resultater: 16781 til 16800 af 96602
-
kogepunkter og smeltepunkter???(Hjælp)
Forumindlægkun to spørgsmål til en kemi opg. saltvands kogepunkter?? saltvand smeltepunkter?? er super taknemlig hvis nogle gider at hjælpe :) -
Transformer
ForumindlægHjæp! Jeg er i gang med en fysik/kemi rapport om transformer, men jeg er ikke helt sikker på hvad jeg skal skrive i teori, Kan i hjælpe? -
be/af-kræftelse
ForumindlægJeg har lavet en kemi opgave, dog er jeg usikker på om min løsning og fremgangsmetode er rigtigt. (se vedhæftet dokument) På forhånd tusind tak -
Hvad er natriumdihydrogenphosphat?
ForumindlægHej! Jeg sidder med et kemi forsøg omkring fremstilling af ethanol. På min materialeliste fra forsøget står NaH2PO4 (natriumdihydrogenphosphat). Hvad bruges det til i forsøget? -
Plz hjælp
ForumindlægNogen der har erfaring med at have skrevet SSo i dansk( altså at analyserer tekster )? Eller i kemi - noget om Det periodiske systems historie. -
Puffer
ForumindlægHej Nogen der vil hjælpe mig med et spørgsmål i kemi? Hvad sker der kemisk i pufferen, når der tilsættes NaOH? Hvad hvis vi havde tilsat HCl? på forhånd tak! -
Afstemning med oxidationstal
ForumindlægNormal har jeg ingen problemer med kemi, men er faktisk blevet lidt usikker på om det er korrekt afstemt. På forhånd mange gange tak for jeres svar :) -
Noter
ForumindlægNogen som sidder inde med gode Kemic C notater? Vi bruger bogen "Kemi 2000" -
Omformulere en tekst
ForumindlægHej er der nogen som kan hjælpe mig med at omformulere en kemi tekst jeg må desværre ik sætte den ind her men vil gerne sende den privat -
Syre-base reaktioner
ForumindlægHej! Jeg sidder fast på den vedhæftede opgave i syre-base kemi. Nogen der ved hvordan man gør? Mange tak for hjælpen :) -
rapport
Forumindlægjeg skal lave en fysik/kemi rapport. i teorien står der hvad kendetegner en syre. skal man så bare skrive hvordan man kan finde ud af om det er en syre eller er det et bestemt kendetegn?:) -
AT-eksamen 2014 spørgsmål
ForumindlægJeg har tænkt mig at skrive om den danske sukkerindustri i Kemi A og Historie A. Er der nogle der har gode råd eller eventuelle forslag til problemstillinger? -
9. klasses afgangsprøve?
ForumindlægHej.. Jeg skulle lige spørge om man skal bestå alle afgangsprøverne, for at få et dansk pas? Eller er det dansk, matematik, engelsk og fysik/kemi man skal bestå ved? -
Laboratiorerapport
ForumindlægHej. Jeg skal have afleveret en laboratorieraport i kemi, Er der nogle kemihajer derude, som er klar på at tjene noget mønt på at lave resten for mig? -
Stofmængdekoncentration af ammoniak i stofmængde A
ForumindlægHey jeg sidder og har problemer med en kemi opgave som jeg virkelig håber i kan hjælpe mig med. Opgaven er vedhæftet. :D -
Kemisk analyse og elektrolyse
ForumindlægJeg skal til prøveeksamen i Fysik/kemi (på 9. klasses niveau). Jeg har trukket: Kemisk analyse & elektrolyse. Hvad er de vigtigste ting der er til emnet? -
Redoxreaktioner
ForumindlægSe venligst vedhæftede fil Håber der sidder en der ude som kan forklare mig det og hjælpe mig Det der kemi er jeg slet ikke stærk i -
Salte og opløselighed
ForumindlægJeg skal til eksamen i Kemi C og kunne godt bruge nogle gode fif eller pointe til de forskellige bilag. Hvad vil være godt at komme ind på i Salte og opløselighed? -
Hvad er det nu det hedder i KemiForm?
ForumindlægVand + gær + sukker + ilt = eddike Vand + gær + sukker - ilt = mæsk Hvad hedder det i kemi form? Need it Fast! -
sakkariders blandbarhed
ForumindlægSkal snakke om sakkariders blandbarhed til kemi eksamen. Med ved intet om det, en der kan hjælpe med noget basic information?
