Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen 2015. Resultater: 16841 til 16860 af 135334
-
Gym uden eksamen.
Forumindlæghey. jeg går i 9 klasse.. jeg tænker på. skal man have haft 9 klasses eksamen for at søge ind eller kan man gøre der før man for 9 klasse eksamen. så skal jeg vente helt til efter sommer for at få karaktere også først der sende en ansøgning og først få svar hen af 2013. eller kan man ansøge nu,... -
Oversættelsesprogram som virker offline?
ForumindlægHej, Jeg skal meget snart op til skriftlig spansk. Er der nogen der kender til et oversættelsesprogram som virker offline? Tak på forhånd. -
Hvad skal være med i dansk mundtligt eksamen?
ForumindlægHej :-) Som titlen siger, hvad skal være med i dansk mundtligt eksamen 10. klasse? Hvilke punkter? -
Matematik B-niveau (HF-opgave)
ForumindlægHej, jeg skal lave en opgave, der lyder sådan her:I et koordinatsystem er en cirkel bestemt ved ligningen x^2 - 6x + y^2 + 8y = 0Angiv centrum og radius for cirklenBestem en ligning for den tangent til cirklen, der går gennem koordinatsystemets begyndelsespunkt.Tak for hjælp -
Udregning
ForumindlægEfter reformen skal man udregne sit gennemsnit på en anden måde. Men hvad hvis man kommer op i et fag? Jeg har fransk B, og der får jeg to karakterer der hver gælder for 0,75 i gennemsnittet. Hvis jeg nu trækker fransk i år som mundtligt eksamen, gælder karaktererne så kun for 0,5, fordi der er 3... -
FYSIK B - TERMISK ENERGI HJÆÆÆÆÆÆLP?
ForumindlægHej Jeg har siddet med den her opgave i ret lang tid nu og kan ikke rigtig finde ud af det... Opgave 3 En blykugle bliver skudt ind i en trplanke. Blykuglens temperatur er 20 grader. a) Hvor stor skal kuglens hastighed være for at blykuglen smelter? Her skal der antages at der ikke bliver ført ... -
bestem tallene a,b og c
ForumindlægHej. Jeg sidder lige med en opgave, som driller, måske nogen kan hjælpe mig?? Et andengradspolynomium f er bestemt ved: f(x)= ax^2+bx+c Det oplyses, at f har nulpunkterne -2 og 4, samt at f(1)=4,5 Jeg mener at det er noget med at sige: expand(f(x)=a(1+2)(1-4) ... for at finde a .. Men det kan min... -
Hvad sker der hvis man får 00 til eksamen i 1.g?
ForumindlægHvad sker der hvis man får 00 til eksamen i 1.g? -
Matematik eksamen 2013 - hjælp
ForumindlægHej.. Er der en sød sjæl der ligger inde med svarende til matemtik stx eksamen fra maj 2013, da jeg skal til eksamen til sommer, og jeg vil gerne have noget og øve mig i. :-) -
Forvirret hjælp!!!mundligt dansk eksamen?
ForumindlægHejsa. :) Jeg har et spørgsmål . . Jeg skal op til mundligt dansk eksamen , er lidt forvirret om man kommer op i de tester som man har læst i klassen eller er det helt nye tester som man får til mundligt dansk eksamen? -
Nogle der vil rette min engelsk stil?
ForumindlægHej :-) Jeg har forsøgt mig med at analysere Macbeth filmen. Da jeg er helt utrolig dårlig til engelsk grammatik, vil jeg blive lykkelig hvis der er en der gider kigge den igennem, da den er lidt lang, behøver det ikke være en grundig gennemgang, bare så i kan fortælle mig hvor de største fe... -
AT-eksamen - hvilke metoder?
ForumindlægJeg sidder netop og forbereder mig til min AT-eksamen i næste uge (jeg går i 3.g), og pludselig kommer jeg i tvivl om en masse ting. Jeg arbejder i mediefag og historie men med en samfundsfaglig vinkel på historiedelen, for ellers må de to fag ikke arbejde sammen (der skal være fag fra to hoved... -
Gennemsnit for jura
ForumindlægHej derude, Er det muligt for mig at blive optaget på jurastudiet, når mit snit ligger på de 8,5. Et andet spørgsmål - hvilket snit bliver det endelige resultat for min videregående uddannelse efter STX? Hvis jeg nu dumper i et fag, som jeg har på A-niveau, til eksamen, kan jeg så ikke blive op... -
hvordan forberede mig til matematik mundtlig eksame???
ForumindlægHVORDAN FORBEREDER JEG MIG TIL DEN MUNDTLIGE MATEMATIK EKSAME FOR 10 KLASSE??????? hey. Jeg skal til en mundtlig eksame i matematik 10 klasse på mandag, Og jeg ved ikke en skid om hvordan jeg skal forberede mig. det ville være godt hvis nogen af jer kunne hjælpe mig, hvis i selv har været til en ... -
Sygdom før eksamen
ForumindlægHej. Jeg er desværre gået hen og blevet meget syg her dagen inden min eksamen. De er forholdsvis kontante på min skole, og de vil derfor højest sandsynelig kræve en lægeerklæring. Men koster den ikke 500 kr? Og hvordan skal fattige studerende dog have råd til det? Er der ikke noget man kan gøre? ... -
hvad er overskriften/er for de stile man skal lave i engelsk fsa 2012 december?
ForumindlægHej alle jeg vil bare spørge om i kan nævne en overskrift fra en stil i engelsk fsa 2012 december tak på forhånd:-) -
''engelsk referat skal rettes''
ForumindlægHejsa Er det nogen der gerne vil rette rette min engelsk referat ,omkring teksten Lies. Det tar ikke lang tid, da den ikke er særlig lang ;) .. -
Hej er der en så sød, der vil rette noget engelsk for mig? Tak - forsæt god aften
ForumindlægHej er der en så sød, der vil rette noget engelsk for mig? Tak - forsæt god aften -Send den som privat besked :D -
Rette 3-siders tekst (oversat fra engelsk til dansk)
ForumindlægHej, Kan nogle hjælpe mig med at rette små tre siders tekst, der er blevet oversat fra engelsk til dansk? -
Nogen der gider rette engelsk oversættelse?
ForumindlægHej, er der nogen der gider rette denne oversættelse for fejel? By Lloyd’s of London, you can insure almost all. But Lloyd’s is not insurance company. Lloyd’s is an insurance market, where the member of the market, “The Underwriters”, meets with representative for the policyholder, to draw the i...
