Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 16841 til 16860 af 34519
  • Hvad betyder personlig stillingtagen

    Forumindlæg
    Hej skal til eksamen i samfundsfag og vil spørge om hvad de mener med personlig stillingtagen. Vil også spørge om hvad en diskussion er. Går i 9 klasse og skal op i morgen håber på svar
  • Genetisk kode

    Forumindlæg
    Er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig med hvad den genetiske kode og og hvorledes kommer den til udtryk? Sidder i 24 timer eksamen, og er lidt på bar bund :-)
  • ioner (HJÆLP HASTER)

    Forumindlæg
    En god huskeregl til hvordan man sætter på ionform/hvordan finder ionernes ladning? og generelt anden vigtig viden om ioner, som er vigtigt at kunne til eksamen :) -Tak
  • skummel opgave (mat2b)

    Forumindlæg
    http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/UDEN_2002-8-6.pdfHvordan vil I løse opgave f... jeg er i hvert helt væk!!
  • Bestået??

    Forumindlæg
    Hey. er der nogen der ved hvor mange point man skal have for at bestå den skriftlige matematik eksamen 2005 (ét årig a)?på forhånd TAK....
  • Franskeksamen

    Forumindlæg
    Hej! hvordan forbereder man sig bedst til fransk eksamen? kan man klare sig nogenlunde uden at kunne særlig meget fransk?
  • AT - HJÆLP (Sidste tjek!)

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal op til min sidste eksamen som er AT, så jeg ville lige høre om der var en sød sjæl som kunne kigge den igennem og sige deres mening:/?
  • usandsynlighedstest

    Forumindlæg
    Til eksamen under emnet diskrete fordeling, kan jeg blive spurgt om hvad usansynlighedstest er. Er der nogle der kan hjælpe mig, hvad jeg skal svare her? :)
  • Mundtlig mat - differentialligningsmodeller

    Forumindlæg
    Differentialligningsmodeller er opgivet til eksamen, men der er ikke nogle egentlige beviser - og det er et lidt diffust emne.Er der nogle der ved hvordan et evt. spørgsmål kan lyde til dette emne?På forhånd tak
  • Kan jeg blive student?

    Forumindlæg
    Hej, Hvis mit årsgennemsnit ligger på 4.4 og jeg lige har dumpet en eksamen på A, kan jeg så godt dumpe den næste eller bliver jeg så ikke student?
  • Hjertet og blodkredsløbet

    Forumindlæg
    En der kan forklare hjertet og blodkredsløbet er opbygget? Og hvordan blodets vej er igennem kredsløbet. Håber der en der kan hjælpe mig, da jeg skal til eksamen i morgen :-)
  • Blooms taksonomi på studieområdet

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg skal til eksamen i SO 1 på HTX. Hvordan kan jeg skidser studieområdet på blooms taksonomi (altså min udvikling)?
  • Eksammensbevis.

    Forumindlæg
    Hej. Jeg får snart mit eksammensbevis, men jeg vil gerne vide hvad der kommer til at stå på det. Er det kun eksammens karakter? Tak på forhånd.
  • 1. delprøve i Engelsk A 2008

    Forumindlæg
    Hej Jeg vil høre om der er nogle, der har 1. delprøve fra stx eksamen i engelsk A fra maj 2008?
  • redox reaktioner

    Forumindlæg
    Er der nogle der kan give mig en forklaring på hvordan man kan afstemme redox reaktioner.. Skal til mundtlig eksamen i mn-kemi.På forhånd tak..
  • KEMI: mangler beskrivelse/rapport om demonstrationsforsøg m.m.!!!

    Forumindlæg
    Skal til kemi-eksamen; mangler nedenstående:- Affarvning af azorubin- pH i forskellige opløsninger af salte- fremstilling af skumplast- fremstilling af nylon
  • Grænseværdi/ppm

    Forumindlæg
    Hej...Sidder og læser til kemi eksamen...Had er grænseværdi mmålt i ppm???????Og hvad står ppm for?Det er i forbindelse med chlorholdige opløsningsmidler...
  • Dobbeltdifferentiering

    Forumindlæg
    Hey jeg er igang med repetition til mundtlig eksamen og kan ikke huske hvorfor det er et maksimumspunkt når resultatet af en dobbeltdifferentiering giver et minus tal.Nogen der ved det?
  • tips til mundlig eø

    Forumindlæg
    hejsa...Jeg skal snart op i eø og ville gerne forhøre mig lidt om hvordan eksamen foregår. Så hvis der er nogen som kan give mig lidt vejledning så ville det være dejligt...
  • Grænseværdi og kontinutet!

    Forumindlæg
    Skal til mundtlig eksamen torsdag, og blev i tvivl og den grundlæggende betydning af disse to begreber: grænseværdi og kontinutet.Nogen der vil bruge et par linier til at forklare det for mig?