Søgning på: matematik fp9 maj 2020. Resultater: 16841 til 16860 af 34132
-
Finde radius af trekant?
ForumindlægHej mennesker (: Jeg har matematik opgave, hvor jeg skal finde radius af en trekant. Jeg har fundet centrum, men hvordan finder jeg så lige radius? Hilsen mig -
Forkortelse af brøk
ForumindlægHej :) Jeg sidder med en matematik opgave der lyder: Forkort brøken: x2 - xy / xy - y2 Nogen der kan hjælpe mig? -
Spejdertelt
ForumindlægJeg er snart færdig med min matematik opgave. Jeg mangler bare lige denne ene her. Det vil være til stor hjælp, hvis nogen kunne hjælpe. Jeg takker på forhånd -
HJÆLP skal fjerne I ²
ForumindlægHej jeg er ved at lave en matematik aflevering men mangler hjælp til hvordan man opløser i 2, jeg har 19,098593171² hvordan fjerner jeg i ² ??? -
Rettelse af areal beregnings opgave
ForumindlægHej, Jeg har denne matematik opgave som jeg er lidt i tvivl om er løst rigtigt. Er der en venlig sjæl der vil rette den? (det omhandler bla. areal beregning) -
det er om børneopsparing. matmematik c på hf
Forumindlæghej venner kan i være sød og hjælp mig med matematik jeg må skrive en rapport om børneopsparing. 1000 tak for jeres hjælp. -
Hvornår får man svar på skriftelig prøve
ForumindlægHej, jeg vil hører om der er nogen der ved hvornår man får sin karakter fra skriftelig Matematik D på avu? - Tak på forhånd. -
Eksamensforberedelse
ForumindlægHej. Jeg forbereder mig til en årsprøve i Matematik, og er stødt ind i et problem Opgave 12 og 13 i det vedhæftede fil, er besværlige. Nogen der kan hjælpe?? -
Reducering
ForumindlægHej Jeg har et par matematik opgaver, der har gjort mig lidt forvirret:) a.Reducer 8x-2y-10x+4y+3y-x bReducer 10x-2y-8x+4y+3y-1x -
differentialkvotienter og stamfunktioner HVILKET skal man kunne uden ad (STX B-niveau)
Forumindlæghey skal snart op i skriftlig matematik, og vil gerne terpe nogle stamfunktioner og differentialkvotienter... hvilket skal man kunne UDEN AD til b-niveau eksamen? -
Vejledende eksempler?
ForumindlægHej er der nogen som har lavet opgaven 3.002 B i "Vejledende eksempler på eksamensopgaver i matematik. STX A-niveau 2006"? -
Dansk eksamen
ForumindlægBliver skriftlig og mundtlig eksam slået sammen til en enkelt karakterpå hf? Ligesom det er tilfældet med matematik på c-niveau -
Danske studier vs. USA
ForumindlægHej Hvordan er det med studier og praktikker i udlandet. De niveauer vi har i Danmark er de sammenlignlige med USA. Eks. matematik på A, B eller C niveau. Hvis ikke hvad hedder de så -
gør rede for andengradspolynomiets faktorisering.
ForumindlægHej alle, Når der står at man skal gøre rede for andengradspolynomiets faktorisering, skal man så komme med regneeksempler og teorien, eller skal det redegøres ved hjælp af beviser? (Mundtlig matematik B eksamen) -
Differentialkvotient
ForumindlægHejsa :) Jeg støtte lige på det her i min matematik bog (vedhæftet billede). Er det bare mig, eller har de i bogen byttet om på differentialkvotienten og y-koordinaten? Det gør mig lidt forvirret.. -
Ugrupperet og grupperet observationssæt.
ForumindlægHvad er et ugrupperet observationssæt og et grupperet observationssæt? Jeg kan ikke finde noget i mine matematik bøger. Håber i kan hjælpe. -
FSA Dec. 2006
ForumindlægGodaften allesammen! Der skulle vel ikke være en af jer, som havde FSA i matematik december 2006 liggende? På forhånd tak Knus Artemis :) -
Svar på skriftlig eksamen
ForumindlægHej.. Er der nogle der ved hvornår man får svar på skriftlig matematik C.? Var oppe i mandags. Mvh Kinimond -
Potens i excel
ForumindlægSkal lave en matematik aflevering i excel, og skal skrive et potens tal, men kan ikke finde ud af hvordan det er man gør :/ Så hvordan skriver man Potens i Excel ? Potens tal ex. 34 -
hjælp
ForumindlægTænkte på, om der er nogen, der ved, hvordan man får fat i en, man kan mødes med og få hjælp til matematik? Er der nogen, der har erfaringer med det?
