Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 16841 til 16860 af 40685
-
Gennemsnit i gymnasiet - dumper jeg?
ForumindlægHej alle! Det forholder sig sådan at jeg indtil videre har et gennemsnit på 3.5 i gymnasiet. Jeg har dog ikke fået årskarakterer eller været til eksamener endnu, så jeg ved ikke hvordan de kommer til at påvirke mit gennemsnit... Mit problem er bare, at jeg i skolen er en stille pige og ikke... -
Synes du, at det er sjovt at "se" andres karakterblad?
ForumindlægHey.Dette forum henvender sig KUN til dem, der GERNE vil dele deres seneste standpunkts- eller eksamenskarakterer med andre.Om det er for sjov, fordi man er nysgerrig eller man har helt andre årsager til at joine denne tråd er underordnet.Jeg har oprettet denne tråd pga. nysgerrighed og det faktu... -
Omeksamen
ForumindlægHejsa, ville lige høre om nogen af Jer ved hvornår man senest skal meddele hvornår man ønsker en omeksamen?Kan man også be om en eksamen næste år, for et for et fag man afsluttede i år UDEN eksamen? -
hjælp til mundtlig engelsk
ForumindlægHej alle: Jeg skal til mundtlig eksamen i engelsk og ville spørge, om nogen kendte et sted, hvor man kunne finde en samtalepartner at snakke engelsk med, så jeg kunne blive mere flydende. Hvis der er nogen herinde, der også skal til engelsk eksamen, og vil øve med mig, ville det også være skønt. ... -
eksamenskarakter/årskarakter - forskel ' HJÆLP!?
ForumindlægHeeeeej! Nu har jeg læst SÅ mange gange, at menensker får 12 til prøver/eksamener selvom de lå på 4 (eller noget andet) i årskarakter, og omvendt, at mennesker, der får 12 i årskarakter er dumpet ned på 4 til eksamener! Jeg snakker ikke om noget bestemt fag (hvilket også er ligegyldigt), me... -
24 timers: Die zwölf Brüder
ForumindlægHej ! Jeg har trukket Die zwölf Brüder som min tekst i min 24-timers forberedelse til eksamen i tyskB imorgen, og kunne godt tænke mig lidt hjælp til perspektiveringen af denne. Det er et Volksmärchen skrevet ned af brødrene Grimm i Romantikken, hvor det er ret centralt, at det er "folket&qu... -
Hjælp til referat.
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen i tysk i morgen. Har fået en tekst som jeg har 24 timer til at forberede. Jeg har brugt hele dagen på at forstå teksten og har nu lavet et referat af den på dansk. Mit spørgsmål er nu om der er nogen der har tid/lyst til at oversætte dette til tysk? Normalt ville jeg se... -
Licens (DR)
ForumindlægNu har jeg lige snakket med en dame fra DR omkring licens, og hun vidste ikke en dyt om, hvem der får licens pengende. For burde det ikke være muligt, at få disse til at lave et "ip-ban" på en, så man ikke kan bruge deres service selvom man har internet? Hvis man ikke allerede er tilm... -
Musikprogrammer til Musik A-niveau??
ForumindlægJeg har lige anskaffet mig Finale 2003 til at skrive noder ind så jeg slipper for at skrive lortet i hånden. Hader de der "lodret affinitet" -fejl!! Hvad må jeg bruge til eksamen i højniveau musik???? -
hvor meget skal der til for at bestå??
Forumindlægsom det lyder vil jeg lige høre, hvor meget der skal til for at bestå engelsk eksamen B-niveau 2.g?? med et 6 tal...kan man bestå med denne præstation:nogenlunde referatnogenlunde analyse: tema/budskabnogenlunde svag talende(sproglig kunnen)svag oversættelse af ekstemporal tekst -
AT mundtlig årsprøve
ForumindlægJeg vil gerne spørge nogle af dem der allerede har været oppe til en AT-årsprøve eller eksamen. Hvordan starter man, og hvad skal man starte med at sige? Skal der være noget indledning, eller skal man nævne problemformuleringen??? Håber der er nogen der vil svare!!! -
matematik c, eksamenssæt med udregninger
ForumindlægHej alle, Skal til skriftlig eksamen på mandag og dumpede i går mundligt. Vil meget gerne have nogen gamle eksamensopgaver med udregninger, så jeg kan se hvordan de forskellige ting bliver løst. Skal sidde og terpe nu. Kan nogen hjælpe?? -
Hvilket computer-program til matematik og fysik?
ForumindlægHej, Jeg kan se, at mange af jer valgte at bruge computeren her til eksamen. Hvilket program bruger I? Og hvilket program blev brugt i foelgende opgave? Isaer, hvis I kigger paa opgave 9 og 10. *Det er ikke min aflevering, og jeg tager ikke credits for det* -
karakter
ForumindlægJeg bliver snart student, og jeg ved, at når man har været på særlige vilkår, så bliver årskarakterne fra 2.g overført som eksamenskarakter alle sammen, men det er sådan, at jeg i kemi har fået 03 i eksamen og 8 i årskarakter, kommer der bare til at stå 5 på eksamensbeviset? -
Ovids forvandlinger
ForumindlægHej. Jeg skal op til eksamen i old og var ikke tilstede da vi gennemgik ovids forvandlinger. Jeg har selvfølgelig læst, men kunne godt bruge lidt hjælp. Evt noter omkring dem eller andre guldkorn. Det er førstesang vi har beskæftiget os med. Om skabelsen og giganterne. Tak. -
Hjælp det haster!!
ForumindlægHej. hmm ville spørger om at der er nogen der kan sige hvad man skal øve sig til. Altså vi har skriftlig eksam her på mandaf,tirsdag,onsadag og torsdag. Problemet er at jeg er ikke ret meget god til engelsk og vi skal skrive en stile ved ikke hva jeg skal gøre;( -
Integralregning?
ForumindlægHejsa. Nogen som kan sige kort, hvad I ville nævne i en disposition over integraregning/stamfunktion i en mundt. mat eksamen? Hvis nogen har en disposition eller en nem opgave om integralregning (har tjekket herinde!) så ville det være fantastisk! Smil Marie. -
Kender i den censor?
ForumindlægHej alle Jeg ska til tysk eksamen og har Ole Frimann fra Gammel Hellerup Gymnasium.. nogle der kender ham? Jeg kan selvfølgelig også hjælpe, hvis der er en lærer jeg kender eller har haft :) Bare spørg! -
Vurdering af srp
ForumindlægJeg har skrevet srp i engelskA psykologB og har netop været til eksamen. Jeg er meget forundret over min karakter og fik en virkelig dårlig feedback. Sidder der en gymnasielærer eller anden kompetent fagperson, som vil læse min opgave igennem og give mig sin vurdering? -
international økonomi
ForumindlægHej folkens.. Jeg ville spørge om der er nogen som har en gammel eksamens opgave i IØ niveau B.. vil meget gerne se hvordan sådan en ser ud.. og så prøve at arbejde med opgaven.. vil blive meget glad hvis der bare er én som kan hjælpe ... På forhånd tak :)
