Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

Vurdering af srp

05. juni 2023 af Annika03
Jeg har skrevet srp i engelskA psykologB og har netop været til eksamen. Jeg er meget forundret over min karakter og fik en virkelig dårlig feedback. Sidder der en gymnasielærer eller anden kompetent fagperson, som vil læse min opgave igennem og give mig sin vurdering?

Brugbart svar (0)

Svar #1
05. juni 2023 af Justitia

Upload din opgave.


Brugbart svar (0)

Svar #2
05. juni 2023 af MandenMedMangeHatte

Hvad var feedbacken?


Svar #3
08. juni 2023 af Annika03

Feedbacken gik på, at jeg svarede forkert på et spørgsmål omkring analyse af en engelsk tekst, vel mest fordi det overraskede mig, da jeg har arbejdet med analyse af dokumentar! Alle andre spørgsmål havde jeg ingen problemer med og eksaminationen forløb perfekt, lige bortset fra det ene spørgsmål. To dage senere gik en klassekammerat til eksamen ved anden lærer, med mit talepapir (jeg havde kun lånt det ud som inspiration, det var først bagefter jeg fandt ud af at det var blevet brugt ordret!) Vedkommende fik 10.
Jeg overvejer en klage men føler mig meget låst, da en sådan klage i første omgang skal indleveres til skolen. Problemet er, at jeg har endnu en eksamen med den pågældende lærer og jeg er bange for at det vil blive brugt i mod mig. Føler det umuliggøre processen og jeg ved ikke hvordan jeg ellers skal gribe sagen an?
Jeg tror ikke det er smart at oploade opgaven til fuldt offentlig brug hvis der skal en klage i gang? Er der en anden mulighed for at jeg kan få hjælp? Et andet sted jeg kan henvende mig? Please hjælp!

Brugbart svar (0)

Svar #4
08. juni 2023 af Moderatoren

Vil en bedre karakter ændre dit gennemsnit til noget, som du kan bruge til noget? Hvis ikke, så er der ingen grund til at klage.


Svar #5
08. juni 2023 af Annika03

Ja eftersom SRP tæller 2 kan det godt gå hen og få betydning, alt afhængig af hvordan de resterende eksaminationer forløber og udfaldet af de skriftlige.

Skriv et svar til: Vurdering af srp

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.