Søgning på: naturfag eksamen. Resultater: 16861 til 16880 af 34450
-
HF Eng B - Vurdering
ForumindlægHej Jeg var til engelsk eksamen tideliger idag, og har absolut ingen fornemmelse af hvordan det er gået. Er der nogle der vil kigge på den :) På forhånd tak... -
HF Eng. B, Happy Birthday
ForumindlægHej J valgte opgave B, Hf eksamen B-niveau. Nogle der gider læse den og vurdere karakteren? Tak ;) -
Sygeplejerske - Intern prøve - Plejeplan
ForumindlægHej sygeplejersker Jeg skal til eksamen snart i modul 1 og mangler inspiration til en plejeplan. Er der nogen som har en case/ plejeplan i sygeplejerske som de gerne vil dele? På forhånd tak. -
Hjælp med AT
ForumindlægHej Jeg skal snart til og op til eksamen i AT, og jeg er kommet i tvilv om hvad Metode er ? Håber der er en der kan forklare mig hvad det er... På forhånd tak for hjælpen mvh. Nikolaj -
Socialhistorisk tilgang
ForumindlægHej Jeg sidder nu og forbereder mig til AT-eksamen i morgen tidlig, men jeg kan ikke huske hvad en socialhistorisk tilgang går ud på. Er der nogen som kan forklare det? -
et bevis
Forumindlæghej folkens.. jeg har hørt om der er bevis for enkelt logaritmisk papir. Er der nogen som kan fortælle mig om det, skal nemlig snart til eksamen. -
Religion C
ForumindlægHej (: Er der nogen af jer, som kan huske, hvilken tekst i kom op i, i religion eksamen på c-niveau ? -
eksamenshæfte 2005
ForumindlægEr der en som har haft eksamen i 2005, og kan fortælle mig hvilke emner der er i den? Til dansk stil.Skriv skriv skriv. -
Proletar (suspekt) Analyse
ForumindlægHey Nogle der har en analyse af suspekt proletar? :) Så må i meget gerne skrive den og evt karakter skal nemlig bruge til eksamen :) -
At-synosis 2009
ForumindlægHej, alle jer der har været til eksamen i AT, kan i ligge jeres synopsis op? Eller sende den til min mail; [email protected] for inspirationens skyld . -
Redegørelse for renteformlen
ForumindlægJeg skal til mundtlig mat eksamen om ikke så lang tid, og i et af mine eksamenssprørgsmål bliver jeg bedt om at gøre rede for renteformlen. Hvad menes med dette? -
varmelære
Forumindlæghej jeg skal til eksamen i fysik nu her snart. jeg skiftede linje fra sproglig til mat. jeg ville derfor hører om i ville skrive hvad man kunne komme ind på hvis man kom op i varmelære -
karakter
Forumindlæger der nogen der ved hvor mange point man skal have fået i den skriftlige eksamen på fysik a-niveau, til de forskellige karakterer? -
maj 1996 opgave 1
ForumindlægHjælp! Jeg sidder og kan ikke løse opgave 1 i eksamens sæt maj 1996. Det drejer sig om spørgsmål c od d! Tak -
Konjunktioner
ForumindlægHej Jeg skal til tysk eksamen imorgen. Hvordan er det at man kan bruge konjunktioner, er faktisk meget dårlig til det. Er der nogen der vil være sød og forklare det kort... på forhånd Tak Malika -
Søger noter til marketing management af svend hollensen
ForumindlægHej. da jeg snart har eksamen søger jeg nogle gode noter til ovenstående bog. er der nogen der har nogle? -
Talepapir?
ForumindlægJeg skal til at lave mit talepapir for min AT-eksamen. Men ved ikke rigtigt hvad man skal starte med, eller hvordan man skal skrive et talepapir... Er der nogle der kan hjælpe mig?? -
Kritik af samfundsfaglige metoder?
ForumindlægHvilken kritik er der af den samfundsfaglige metode? - af kvalitativ metode - kvantitativ metode - teorier Jeg skal op i AT-eksamen snart, håber på lidt hjælp!!!! På forhånd tak!! -
Vinkelsum i trekant
ForumindlægHej, jeg er udmærket klar over at vinkelsummen i en trekant er 180 - men i mit eksamens sæt bliver jeg bedt om at redegøre for det? Hvordan gør jeg det? -
Regnskabsanalyse
ForumindlægSkal til eksamen i EØ/C på gymnasiet fredag, og Vil meget gerne have noget hjælp til hvad der er vigtigt i en regnskabsanalyse? Nogle der evt. har nogle papirer til dette ? På forhånd tak, Dibah
