Søgning på: srp historie kemi. Resultater: 16921 til 16940 af 34803
-
Hjæælp
Forumindlæger der nogen som har skrevet en kemi rapport om potentiometrisk titrering?????????? for jeg har svært at regne koncentration af HCL. -
Lavest mulig temperatur for reaktion ved standardbetingelser
ForumindlægHej alle sammen. Sidder med denne opgave i kemi. a og b går nemt, men hvordan skal jeg gribe c'eren an. Er der en formel for den eller? -
Bestemmelse af styrkekonstanter for chlorethansyrer
ForumindlægHej folkens er der muligvis en som vil være sød at rette min kemi rapport. Den har deadline kl 23.59 søndag. Please er der ikke en der vil kigge på den. Har også lige lagt filen op nu -
opgave blå bog
Forumindlæghej. nogen der har den bog der hedder studentereksamensopgaver i kemi august 1996-maj 2000 som tilfældigvis har lavet opgave 1 august 1996? på forhånd tak -
Hjælp mig nu.
ForumindlægHar sat mit indlæg i både studieretningsforum og i kemi, har ikke fået hjælp endnu. og jeg virkelig i stå, hjælp mig lige, se mine forrige indlæg, hedder dandan. Tak -
SRO-hvordan skal man skrive opgaven.
Forumindlægjeg skal skrive om mat-kemi, men jeg ved ikke hvordan ska selve opgaven stilles op, skal der være indledning, analyse, og sådan noget i opgaven.... -
Finde C i databog
ForumindlægHvor i min databob finder jeg stoffers varmekapacitet C? Min bog hedder: Databog fysik kemi -
Friedel-Crafts
ForumindlægHej! Leder efter en kemi-ekspert.. Er Kolbe-Scmitt syntesen også en Friedel-Craft acylation? Eller hvordan hænger de sammen? Håber virkelig en vil hjælpe :) -
hjælp
ForumindlægJeg har et spørgsmål som jeg gerne vil få at vide til min Fysik og kemi opgave. er atomkernen positivt ladet eller neutalt -
Titrering med kaliumpermanganat som indikator
ForumindlægHej, jeg sidder med en kemi rapport. Jeg har afstemt reaktionen, jeg forstår bare ikke hvad der gør at farven bliver pink? Er det mangan(ll)ionerne? -
privetlærer søges til kemib
ForumindlægHej Jeg har brug for en dygtig lærer til kemi b og matematik a. Min e-mail er [email protected] tak -
Hvor finder man hjælp?
ForumindlægEr der nogen som ved hvor man kan tage kontakt, hvis man gerne vil have noget "ekstra undervisning" i kemi? -
Additionsreaktion for pent-2-en og dichlor
ForumindlægHej alle Er der en der kan hjælpe med med hvordan additionsreaktionen for pent-2-en og dichlor er opskrevet? Skal bruge det til en kemi aflevering og jeg har virkelig brug for jeres hjælp. -
H og H+
ForumindlægHej alle kloge kemi-hoveder :p .. Jeg tænkte på om der egentlig er nogle forskel på H og H+ ? -
Hvilken reaktion er det?
ForumindlægHej er der nogen der kan fortælle mig hvilken reaktion det her er? (vedhæftet) og evt give et kort gennemgang af de reaktioner der kan forkomme i kemi ;) tak :) -
Energikredsløbet
ForumindlægJeg har eksamen i Fysik/Kemi og skal forklare om, hvordan kerneenergi bliver omdannet til kemisk energi. Nogen der kan hjælpe? -
Energikredsløbet
ForumindlægJeg har eksamen i Fysik/Kemi og jeg skal tale om hvordan elektrisk energi bliver omdannet til termisk energi. Nogen der ved det? -
Grundvand
ForumindlægHej, Har i nogle eksempler(spørgsmål) til grundvand. Det skal være tre spørgsmål. Som indeholder fysik kemi, geografi og biologi. -
Beregn aktuel koncentration
ForumindlægHej jeg sidder med en kemi opgave, hvor jeg skal beregne den aktuelle koncentration for 1,0 m Na2SO4, hvordan gør man det? - Har vikelig ingen anelse -
titrering af stærk og svag syre
Forumindlæghvordan ved man, ved at udregne fra titreringsgrafen, om det er 0,1 M opløsninger man bruger til forsøget? kemi er absolut ikke min stærke side.
