Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 16941 til 16960 af 153957
-
Mol og forholdet
Forumindlæg2Mg(s) + O2(g) --> 2MgO(s) Er forholdet ikke 1:1? Eller skal man kun kigge på koefficienterne og ikke det der står i sænket skrift? -
Kronik - begreber og sætninger
ForumindlægHej folkens.. Jeg skal snart op til skriftlig dansk hvor jeg skal skrive en kronik. har I nogle gode sætninger og begreber man kan benytte :) -
Biotek noter
ForumindlægHej Jeg skal op til eksamen i næste uge i biotek (skriftligt), og ville spørge om nogle af jer havde nogle noter til det. På forhånd tak -
Dansk eksamen
ForumindlægHej allesammen! :) Er der tilfældigvis nogen som ligger inde med nogle gamle eksamenssæt til dansk på HHx. Skal til skriftlig eksamen imorgen! På forhånd tak -
Dansk
ForumindlægHej :), er der nogen der gider at kigge min opgave i gennem? Bare for at se hvor den ligger til? var oppe i dag :) altså dansk skriftlig. -
Engelsk
ForumindlægHej, er der nogen der gider at kigge min engelsk skriftig prøve i gennem? og evt. give karakter... -
Hvad vil der ske med det abiotiske forhold nær Grønland, hvis grønlandspumpen stopper?
ForumindlægSom over skriften siger, kunne jeg godt tænke mig at finde ud af, hvad for nogle ændringer der sker med de abiotiske forhold nær Grønland, hvis Grønlandspumpen stopper. :-) -
Snyd/plagiat eller hvad?
ForumindlægHej Hvis man til en skriftlig eksame med internettet adgang finder noget og bruger det til sin eksamen ved at omformulere det, vil det så blive betragtet som snyd, plagiat eller hvad? -
Terminsprøver
ForumindlægHej Jeg går i 10.klasse, og ville undersøge hvor meget tid man har til de skriftlige prøver.Men jeg har ikke kunne finde noget så tænkte om nogle af jer ved det?:-) Det er i dansk. matematik og engelsk -
fsa dansk
ForumindlægEr der nogen der har et link til fsa dansk skriftlig fremstilling maj 2014, hvor jeg kan se det komplette sæt? På forhånd tak :) -
Hf-enkeltfag eksamen december 2014
ForumindlægHej. Ville høre om nogen vil lægge deres besvarelse ud fra skriftlig eksamen matematik B fra den 5. december 2014, så jeg kan sammenligne? -
udeblivelse fra skr eksamen
Forumindlæghvis man man er forhindret (udebliver) i at deltage fra den skriftlige eksamen, stx, kan man så stadig få lov til at komme op til sygeeksamen? -
Sygeeksamen
ForumindlægNogle der ved hvornår man får svar? De skriftlige eksamener, self. Ledelsen på min skole, ved det ikke rigtigt. -
Forklare hvorfor mine figure er dynamiske
ForumindlægHej Der står i min skriftlige opgave at jeg skal forklare hvorfor mine figurer er dynamiske, hvordan kan jeg se om de er det? -
Til gamle 9 klasser. Spørgsmål om terminsprøve
ForumindlægHejsa :D Så da I (gamle 9 klassere) havde terminsprøvere hvordan var de så og hvordan var matematikken. Hvad er godt at have lært og være forberedt på ? Dansk skriftlig? Dansk læsning? -
terminsprøver
ForumindlægHej jeg vil spørge om der nogen der ved hvad man kan øve sig på, nu hvor jeg har terminsprøver i dansk skriftlig fremstilling. -
Anderledes (mat)opgave...
Forumindlæga+b=3 og a^2+b^2=13bestem:1) a*b 2) a^3+b^3Har lavet altmuligt, isoleret, sat ind osv., men kom ikke frem til et tal.::2835:: -
Hjælp
Forumindlæg(a-9)*(9+a) = a*a= a^2 -9*9= -81 = a^2-81 rigtigt? -
opg. 4.036
ForumindlægHej alle Beder om hjælp til en potensfunktion f(x) = x^a, der lyder således: Bestem a, når det oplyses, at f(2x) = 5*f(x) Håber at der er nogle matematiske hjerner, der vil hjælpe.. -
Vektor hjælp!
ForumindlægOpgave lyder: Vi har to vektorer, a=(t , t+1) og b=(-t , t+1). Bestem de værdier af t, for hvilken vinklen mellem vektorerne a og b er 60 grader..?? På forhånd tak
