Søgning på: matematik 1g. Resultater: 16941 til 16960 af 32350
-
haster......
ForumindlægHej alle brugerer her på stp, til delprøven uden hjælpe midler i matematik på B-niveau, hvilket stof kan man risikere at komme op i ? bare en kort opsummering ønskes, på forhånd , tak. -
AT - MAT OG HIST ?
ForumindlægJeg skal til årsprøve i AT og har valgt fagkombinationen matematik - historie under emnet rejser men har ingen ideer til underemner ? nogen der har skrevet i de to fag eller som vil komme med nogle ideer ? -
Beviser ?
ForumindlægNogen der kan fortælle mig hvad for nogle beviser der er i matematik og med en eksempel tak. Jeg ved der er, indirekte og direkte. Men der er også andre som jeg er interessede i at vide. Tak på forhånd -
hvor er dec 2005
ForumindlægHey! nogen der ved hvor eksamensættet for kemi december 2005 ligger. Når jeg kigger på uvm.dk under vintereksamen kan jeg nemlig kun finde matematik! -
Mundtlig eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal snart op i mundtlig matematik, og jeg ved ikke rigtigt hvordan det foregår. Jeg ved at man skal fremlægge beviset for det man trækker, men hvad skal man udover? Nogen der har en god fremgangsmåde? -
isolering af x
ForumindlægJeg har siddet og rodet med nogen forskellige matematik opgaver her i løbet af dagen, men en special opgave kan jeg sgu ikke komme igennem.. - 8/3x = 1/4 På forhånd tak. Rasmus -
Pris med moms ??
ForumindlægHej :) Jeg skal lave en matematik aflevering, og kan ikke rigtig finde ud af det... Spørgsmål: Pris I alt : 638.40kr Momsen er 25% Hvad er den nye pris med moms? Hvordan finder jeg ud af det?? På forhånd Tak -
Problermer med priser!
ForumindlægHej alle, jeg har et lille problem jeg er igang med at lave mit eksamensprojekt til matematik, men jeg kan ikke finde den gennemsnitlige pris pr kubikmeter vand! er der nogen der kan hjælpe mig? -
Aflevering
ForumindlægHej folkensEr der et geni der har lidt tid til at hjælpe mig med nogle matematik opgaver, f.eks. i morgen?Jeg går i 1.g - Mat A. Skriv hvis du vil hjælpe (: Kunne være lækkert.Mvh. Simone -
pointsystem
Forumindlæghej.. er der nogle derude der kender pointsystemet for skriftlig matematik 3-årigt A+ niveau(gymnasiet)... altså hvor mange point det kræver at få 03,5,6,7,8.. osv.. -
TI-89 lommeregner til salg
ForumindlægHejsa. Jeg sælger min TI-89 da jeg er færdig med matematik og derfor ikke skal bruge den mere. Jeg er villig til at gå godt ned i pris :-) skriv endelig. -
Pøj pøj!
ForumindlægHeyJeg ville bare lige ønske alle pøj pøj med eksamener. Jeg er selv færdig med de skriftlige, men ved matematikerne skal op i mat i morgen! Held og lykke allesammen, og self også med de mundtlige når den tid kommer;)Hygge -
Skirftlig eksamen 2009
ForumindlægHey hey Er der nogen der ved hvordan de vurderer dette års skriftlige eksamen i matematik A-niveau. Som mange nok ved var der jo en opgave i sættet der "frøs" lommeregneren, men hvad betydning har det for vurderingen af opgaverne? -
sin og cos!
ForumindlægJeg skal til skriftlig årsprøve i matematik på mandag. NU har jeg så fundet alle min dejlige notater frem, MEN cosinus og sinus relationerne? Nogle der evt lige kan risse det vigtigeste op for mig!? -
Vækst
ForumindlægHJÆLP! Jeg er totalt fortabt i matematik... Jeg skal fremlægge om vækst, altså de forskellige former for dette, sådan overordnet. Hvad skal jeg sige? Jeg har ingen anelse om hvor jeg skal begynde... -
Definitionsmængde
ForumindlægHar fået dette spg i matematik. Kan nogen hjælpe mig frem ad, til at få løst den Bestem definitionsmængden for funktionen f (x) = √(-3x+6) -
hjælp!!
ForumindlægHej folkens skal bruge noget hjælp til mine matematik opgaver vi har fået en aflevering til den 20.11.15 det er eksamens sættet fra den 31. august 2012 vi skal lave alle opgaverne håber på hjælp virkelig :) -
Sin, cos og tan
ForumindlægHar et spørgsmål i en matematik aflevering der hedder: Om en spids vinkel v gælder, at sin v = 0,35. Bestem cos v og tan v. Hvordan regner jeg det ud? -
SRP
ForumindlægHej derude! Er der nogen der kende nogen til at hjælpe i faget matematik på A-niveau. Det handler om SRP. Har bare nogle konkrete spørgsmål angående faget! -
Funktioner
ForumindlægHej jeg skal op i matematik.. Og min lærer opgivet emne "funktioner". Men jeg kan ike rigtig forstå det..Så jeg ville lige spørger om der var nogen der havde noter om emenet.På forhånd tak..... :)
