Søgning på: srp engelsk. Resultater: 16941 til 16960 af 31639
-
Læse op til eksame..
ForumindlægHeeey alle.. Vil lige høre, hvor mange dage bruger i på at læse på til en mundtlig eksame? Venter til mine skriftlig eksamer er overstået.. er det nu klogt? har min sidste skriftlig eksame den 9 juni, og skal op til den første mundtlig den 14.. vil gerne høre jeres mening.. vil helst ikke have, ... -
Italiensk stavekontrol
ForumindlægHey. Nogen der ved, om det er muligt at downloade italiensk stavekontrol til word? På forhånd tak -
Eksamens forberedelse
ForumindlægHvor mange dage i forvejen begynder I på forberedelse til eksamen? Hvad gør I? Læser I bare pensum og skriver notater til det løbende, eller hvad gør I egentlig? -
FSA 08 - karakterer!
ForumindlægHej, Hvad fik i, i fysik FSA i år? -
Hjælp til ny begyndere
ForumindlægHej. Jeg vil meget gern aflever min rapport i Latex. Vil har en til guide.. -
Hvordan siger man for og imod
ForumindlægAltså i det britiske parlament. F.eks 20 er imod eller 150 er for. Det var et specielt udtryk. Har bare glemt det. Tak på forhånd. -
Amish
ForumindlægHej Kan I hjælpe mig? Jeg kan ikke finde noget om Amishs historie, hvad er de interset i? og uddannelse TaK -
Kan disse idiomer oversættes til dansk?
ForumindlægHej, Jeg sidder med idiomerne "a slam dunk" og "a hot potato". Jeg har virkelig brug for et bud på, hvad et lignede ideom på dansk for dem kunne være. Tænker lidt at "a slam dunk" kunne oversættes til det danske "lige i skabet", men synes ikke at denne ove... -
Anacharsis
Forumindlægnogen der kan give mig et godt link til et sted hvor der står noget? sys det er pisse svært at finde noget brugbart om anacharsis. -
Nogen ideer?
ForumindlægNu bliver jeg student lige her om lidt, og jeg har valgt at tage et sabbat år næste år. Da jeg desværre ikke kan slappe af på sofaen et helt år, bliver jeg jo nødt til at lave noget, og det oplagte er jo at arbejde :P Efter mit sabbat år har jeg tænkt mig at læse sprog og kommunikation, og jeg v... -
Word 2007
ForumindlægHej, Hvordan undgår man, hvis man har en brødtekst med dobbeltlinieafstand, at der bliver dobbeltafstand mellem et afsnit, hvor der er enkeltafstand? Som her: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx ... -
Hvad skal man have i snit for at komme ind på hhx?
ForumindlægHej, jeg er en pige på 16 år. Jeg vil gerne på Niels Brock næste år, mit snit ligger på 6.0 og jeg er lidt bange for at det ikke er højt nok ?? - ( jeg er blevet vurderet uddannelsesparat ) PS. Jeg vidste ikke hvilken kategori jeg skulle sætte dette i, håber det er okay. Venlig hilsen -
Mulighed for optagelse på trods af dumpet fag?
ForumindlægHej, jeg er i den situation, at jeg vil søge ind på fransk på uni efter min studentereksamen. MEN nu er jeg bange for at dumpe dansk, da dansk er et af fagene, der skal bruges for at blive optaget. kan jeg stadig komme ind hvis jeg dumper eksamen? -
rotationer i universet
ForumindlægHej jeg skal skrive om et emne som er rotationer i universet. Hvis nu havde noget godt om emnet eller har arbejdet med det før. Må i meget gerne skrive noget , som vi kunne tage med.!:) -
PLEASE, FRANSK! HJÆÆLP!
Forumindlægdet er sådan jeg har lige været op til mundtligt fransk i år (2g) og jeg dumpede :( I årskarakter fik jeg 02 i mundtligt og 4 i skriftligt når jeg begregner gennesnittet af fransk ud, får jeg samlet 1,5 .. dvs det ligger under 2 :( .. skal jeg så tage året om eller har det ik noget indflydelse ..? -
Rigtig sætning?
ForumindlægEr det her rigtig grammatisk? :) SHOW with Sonic & Mark Thursday 10th July for TELIA on strøget 10:00 -
1 sætning
ForumindlægJeg skal oversætte: Jeg væmmes ved mig selv i spejlet. Mit bud: I am disgusted with myself in the mirror Er det korrekt? -
Slægtskab og relevante betegnelser?
ForumindlægHvad er jeg til min fætters datter og omvendt? Er der en betegnelse for det? :-S -
”on the spear of the moment” dansk?
ForumindlægHvad er det danske udtryk for ”on the spear of the moment”? Tak på forhånd. -
Analyse
ForumindlægHej, er der nogen der kan hjælpe mig med at finde gode eksempler, som jeg eventuelt kunne inddrage i min analyse af denne jobannonce (: TAK på forhånd. Gør på dansk kort rede for opbygningen og karakteristiske stiltræk i nedenstående jobannonce – hvor du skriver på dansk men forsøger at ...
