Søgning på: matematik fp9 maj 2016. Resultater: 16961 til 16980 af 34042
-
Hjælp
ForumindlægSider med en problemformulering jeg ikke kan finde ud af. Den hedder "Te" matematik trin 2 ?? kan i hjælpe mig med at finde den -
hjælp
ForumindlægHey. hvad skal man kunne for at få en god karakter i matematik b både mundtligl og skrifligt. Vil i lave en liste over hvad jeg skal kunn,.. -
Har I hæfte til fsa 2012 december
ForumindlægHar I ikke nok arkene til fsa 2012 december - Englesk -Dansk -tysk -Matematik Jeg beder jeg at vedhædte dette, eller sende et link til mig nedenfor -
hjælp: vis hvordan grafen for andengradspolynomiet afhænger af a og d.
Forumindlæghej alle. jeg er dårlig til matematik, så hvis nogen ville hjælpe, ville det være dejligt. hjælp til: vis hvordan grafen for andengradspolynomiet afhænger af a og d .. tak på forhånden. -
Studentereksamensopgaver stx Mat A
ForumindlægHej Er der nogen der ved hvor man kan finde gamle matematik studentereksamensopgaver fra stx på a-niveau? Håber meget I kan hjælpe mig! -
Mat APlz hjælpp
Forumindlægjeg skal aflevere matematik opgave men kan ikke finde ud af det. jeg håber i kan hjælpe mig. jeg skal redgør den geometrisk betydning af F``??????? -
Hjælp
ForumindlægHej.. Er der en som kan give mig eksempler på mundtlig matematik spørgsmålene -
SRP mod betaling
ForumindlægEn som kan hjælpe i faget (matematik & historie) mod betaling og kan mødes på Københavns Bibliotek? -
Optagelsesprøven
ForumindlægHej Jeg skal til optagelsesprøve om en måned. Jeg skal op i Dansk Matematik og engelsk. Er der nogle der har nogle gode råd, eller om hvordan det foregår og hvad man bliver testet på? -
uligheder mangler hjælp
Forumindlæghey skal lave en aflevering, og der var vel ikke en der sidder og har svar på opgaverne 981,983,984,986,989 fra matematik bogen mat AB1 -
har brug for hjælp
ForumindlægHej allesammen. Jeg har matematik opgave, der skal man finde h i ligningen. T = b * h / 2 håber de klogere hovede kan finde ud af. :D -
Fra Felsted til Nordborg?
ForumindlægNogle der har matematik afleveringen "fsa" Fra Felsted til Nordborg ? på computeren? der kan ligge den herind? -
hvilken lommeregner?
ForumindlægHej. Skal have skaffet mig en lommeregner til gymnasiet. Det skal være en billig lommeregner. Den skal være beregnet til matematik A Hvilke er gode? Takker på forhånd. -
Tegne vector funktion
ForumindlægHEJ... sidder lige med matematik projket. hvilket program kan jeg bruge for at tegne en vector ind i et koordinatsytstem? -
Ti-89 sælges - 1000kr.
ForumindlægTexas Instruments 89 sælges til 1000kr. Perfekt stand, og er kun brugt i ca. 2 måneder til et matematik kursus. -
AT kampen om det gode liv mat og his?
ForumindlægJeg skal til at finde et emne i AT. Fagene er Matematik (A) og Historie (A), nogen der har nogle gode forslag? Tak på forhånd. -
haster .. Mat Marts
ForumindlægHej er der nogen der ved hvor jeg kan finde eksamenssættet matematik A STX 15 marts 2009? -
Tidligere eksamenssæt med svar
ForumindlægHej, Jeg skriver på vejne af en ven som skal op i eksamen matematik B her til december. Ved I om der er et sted hvor man kan finde tidligere eksamensopgaver med besvarelser til? På forhånd tak :) -
omskrivning til procent
ForumindlægHej Jeg er gang med en matematik aflevering men kan ikke huske hvordan man omskrive til procent her er et eks: 27,28 hvordan vil det skulle omskrives? -
Brug af det dobbelte produkt
ForumindlægHej alle Jeg har en forestående terminsprøve i matematik, og er kommet i tvivl om det dobbelte produkt. Hvornår er det man gør brug af det dobbelte produkt?
