Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 17001 til 17020 af 52201
-
Panik over eksamen
Forumindlæghej Jeg har skrevet noter til alle fag og jeg er meget panik over at jeg ikke kan det hele. Jeg kan kun sige noget hvis jeg har mine papir hos mig ellers kan jeg ikke noget af det. Dårlig til huske. Hvad skal jeg gøre.. mv Fassos -
skal aflevere om 2 timer ... :(
Forumindlæger der ikk en der er sød lige at kigge dette igennem. det er en lille tekst, som skal rettes for stave- gramma- og kommafejl. det ville virkelig være lækkert... takker :D Robots are a very good thing to have, because it is a big help in the industry. It is faster than real humans and much cheape... -
Those or These
ForumindlægHej Jeg er i tvivl om, hvad for et ord, jeg skal bruge i følgende sætning: It's sad to say that there are some people in England,who are not allowing (these/those?) youngsters to play. Tusind tak på forhånd Mvh. Hashim -
Konverter PDF filer til Word eller powerpoint
ForumindlægJeg synes det er meget svært at tage noter til forelæsninger man har i PDF filer, og har derfor været i gang med at finde programmer der kan konverter PDF filer til Word eller Powerpoint, men har ikke fundet et program der kan gøre det ordentligt. Kan I anbefale en måde at konverter sine PDF file... -
ekstern.
ForumindlægHvad er forskellen på en ekstern USB harddisk og så en ekstern kabinet? (der står jo aldrig, hvor meget plads de indeholder) Endvidere søger jeg da efter en god og billig ekstern harddisk.. Nogen i kunne anbefale? og er 160gb nok til ekstern, som bruges til backup i løbet af ens gymliv? (dvs. not... -
Palæstina-problemet
ForumindlægEr ved at læse op til eksamen i historie. Jeg ville høre, om der er nogen, der ligger inde med noter til Libanonkrigen 1982 og/eller fredsforhandlingerne i Palæstine med Osloaftalen? Jeg har læst dette i vores grundbog, men bliver meget forvirret, og kan ikke rigtig finde hoved og hale i disse ... -
24 Timers Eksamen NU!
ForumindlægDav og godmorgen. Jeg er til 24-timers eksamen i fysik lgie nu, og har trukket emnet "Lys som bølger", med stikordende: Lysets hastighed, v=f*lambda, interferens, lysets farver og lys som både partikler og bølger. Jeg er virkelig ikke særlig god til fysik, så jeg ville høre om nogle ha... -
vanskelig kemi
Forumindlæghey folks er der nogen af jer som har noter til stx kemi på A niveau? jeg er nemlig ved at dumpe i faget- så ha meget hårdt brug for hjælp! håber i kan hjælpe mig! p.s. det værste er at i de humanistiske fag er jeg op på 10- 12 karakter men kemi ligger jeg på 00! -
Medicin-studiet.
ForumindlægHej. Jeg vil gerne vide, hvad man skal have med på studiet fx papir, computer osv., og hvordan det er delt op. Er der mange foredrag, eller sider man alene eller i læsegrupper? Tager man noter i hånden eller på en computer, fx under foredrag? Får man lektier for (en form for pensum løbende), elle... -
Optagelse(KU)
ForumindlægJeg er ved at afslutte min HF-eksamen og har pt. et snit på 9.8 og mangler kun de skriflige karakter(dansk og engelsk) Jeg kan se at snittet på Antropologi sidste år var på 10.0 og hvis jeg som udgangspunkt siger at jeg har fået 7 i de to skriftlige, så kommer jeg nøjagtigt over de 10 i snit(man ... -
Karakter vægt?
Forumindlæghej alle sammen, er lidt forvirret over hvordan stx engelsk B niveau faget vægtes . Jeg har nu fået 2 årskaraktere og snart et eksamenskarakter, har kigget lidt på hvordan mit snit kommer til at se ud, og forstår ikke hvorfor både skriftlig og mundligt årskaraktere samt eksamen hvert tæller 0,75.... -
potensielle udviklinger
ForumindlægJeg skal snart op til mundtlig matematik i matematik og skal der bevise nogle sætninger der handler om potensielle udviklinger men jeg kan ikke finde nogen sætninger. Er der nogen der kan finde sådan sætninger samt beviset? -
Valgfag
ForumindlægHej! Jeg har haft Matematik C i 1.g og har afsluttet dette. Jeg har tænkt mig at vælge det på B i 3.g igen, men jeg har et spørgsmål til dette. Skal jeg også vælge Samfundsfag på A for at have Matematik på B i 3.g -
Har rettet fejlene, så den skulle vist være fin nu..
ForumindlægA different vacation 1) Do you ever think that you will succeed in getting use to the Danish summer?2) Can you stand watching the German and Scandinavian tourists on Mallorca and Rhodes?3) Have you stopped dreaming about the tropical island and the palm tree?4) Have up given up finding paradise o... -
Ligger min SRP på et 7-tal?
ForumindlægHey alle, Jeg har fået min SRP tilbage idag, hvor jeg skrev i fagene Fysik på A niveau og Matematik på A niveau. I det jeg først kan få en udtalese om 2 uger, så ville jeg lige høre om det overhovedet giver mening at stille spørgsmål omrking mit 7 tal. Det kan sagtens være at jeg fortolker min S... -
Universitet + adgangskrav
ForumindlægHej Jeg kunne virkelig godt tænke mig at læse til odontologi (tandlæge) her efter sommerferien. Adgangskravene for odontologi er følgende: For at blive optaget på odontologi skal du have en studentereksamen (stx), højere forberedelseseksamen (hf), højere teknisk eksamen (htx), højere hand... -
Studentereksamen
ForumindlægHej. Jeg skal gå på csv efter sommerferien, center for special undervisning for voksne, som er en 3 årig uddannelse. Jeg har tænkt mig at blive student, og det kræver jo studentereksamen. Studentereksamen kræver afgangsprøve i dansk, engelsk samt matematik. Jeg har taget afgangseksamen i matemati... -
Statskundskab
ForumindlægHej Eftersom jeg har en stor interesse i at læse Statskundskab på Århus Universitet har jeg i den forbindelse valgt at supplere Matematik B for at opfylde adgangskravet til at søge ind via. kvote 2. Karakterer: 1) Dansk A: 02, 10. 2) Engelsk B: 4, 10. 3) Samfundsfag B: 7. 4) Matematik B: Su... -
Engelsk opgave
ForumindlægHey.. det her er sidste del af min engelske aflevering. Vil blive meget glad hvis der er en der lige vil kigge den igennem. På forhånd tak. Mv CasperThe medicine science and the modern technology are able to keep more people in life than ever since, and people are asking themselves: can it be eth... -
Hurtig hjælp ?
ForumindlægIt might be difficult to get used to live with strangers, who speak a language that you are not familiar with, to go to a school that is different from the one you are used to, and to get new subjects, new teachers and new friends at school – It might be difficult getting used to living with stra...
