Søgning på: international økonomi niveau b. Resultater: 17021 til 17040 af 101232
-
HHX testen af matematikfessor. Hvordan øver jeg mig
ForumindlægHej alle sammen. Går på HHX og på mit optagelses brev stod der at vi fik en test som er vigtigt. Mit spørgsmål er: er der nogen der har lavet den som ville fortælle mig hvor jeg kan øve mig eller hvad kommer i prøven. God aften. -
Syre
ForumindlægJeg skal skrive en fysikrapport til tirsdag. Den skal handle om syre, såsom saltsyre, saltpetersyre, altså de helt "grundlæggende", men er der en, som har en opgave eller hjemmeside, med en definition (på 9. klassesplan) eller grundig forklaring? Tak på forhånd -
Kemi - gennemgang af rapport
ForumindlægJeg har nu skrevet en fysikrapport færdig, og jeg ville høre om nogen havde tid til lige at se på den?(overfladisk) Hvis en eller anden venlig sjæl har tid og lyst, kan I skrive jeres mail, så sender jeg den :) På forhånd tak :) -
Hvor stort spring fra gym. til ingeniør udd.
ForumindlægHejsaJa - nu vare det ikke længe, før der er studiestart.Jeg ved ikke meget om min udd. bioprocesteknologi diplomingeniør.Er der nogle der ved hvor stort springet generelt er.Jeg har eksempel fået 9 i kemiB - men pt. er det meste glemt (ved godt at det meste kommer igen, men stadig...).Jeg overve... -
Eksamens opgave til HH2 fra 2004
ForumindlægDer er ikke tilfældigvis nogen der har eksamensopgaven fra 2004 liggende, for jeg er virkelig kommet i problemer... Har lavet det meste af den, men mangler ideer overskud og indput nu, så håber at der er en der har lyst til at hjælpe :o)På forhånd tak! -
Hjælp. Til rettelse af tysk aflevering.
ForumindlægHej alle, Jeg har lavet en tysk aflevering, hvor jeg virkelig godt kunne ønske mig, at en lige vil kaste et blik på. - Jeg vil lige understrege, at jeg har gjort mig umage med min aflevering. Håber der en der vil hjælpe, eftersom jeg desværre ingen tysker har i min omgangskreds. :) -
Regression (excel)
ForumindlægJeg har fået en opgave i min rapport, hvor jeg skal angrive regressionsanalysen på diverse grafer og inkludere R^2.\n\nNogen der kan forklare det for mig? -
HJÆLP
ForumindlægMit selvvalgt matematik projekt: er der en Kan se om det er en god opgave? eller om hvor meget der mangler at lave på ? REJSEN TIL EGYPTEN Priser på rejsen til Egypten: (Procentsammenligninger) Vurderinger i forhold til grupperabat og tidspunkter mv: Penge på rejsen: Valuta: opstil funktionsfors... -
Fysikolympiaden
Forumindlægjeg har fået til opgave at regne disse opgaver - ikke med henblik på at deltage i fysikolympiaden - blot som almindelig fysikaflevering. Håber på at kunne få hjælp til følgende opgaver:\n\n1. Kast\nEn dreng kaster en bold lodret nedad fra et vindue med farten v0. Bolden rammer jorden med farten v... -
hvordan er det at gå på gymnasiet ???
ForumindlægHej alle sammen. Jeg overvejer at tage 10 klasse eller gymnasiet. Så derfor vil jeg gerne stille et par spørgsmål. Hvordan er det at gå i 1, g og er det svært i dansk og andre fag. Og er det bedst at tage en 10klasse fremfor at starte direkte eefter sommerferien. -
HJÆÆÆÆÆLLLLLPPPPP
ForumindlægJeg har fået en projektopgave der omhandler om brobygning. som jeg ikke kan finde ud af at løse.... please hjælp!!!! spørgsmålet lyder på: "bestem forskriften for kablet i et koordiantsystem, der har kørebanen som x-aksen og y-aksen går igemmen toppunktet." vi ved at hængebroen er 200... -
Er dette ordsprog korrekt?
ForumindlægJeg sidder og sysler med mine halvrustne latinske gloser og er i tvivl om følgende af senecas ordsprog:nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae (fuit).Kan jeg udelade fuit uden at få smæk?I mit hoved giver det mening uden, men helt sikker er jeg ikke...mvh Hella -
Fysisk stress + skørbug?
ForumindlægHej, Er der nogle der ved hvorfor behovet for C-vitamin er øget ved fysisk stress og tobaksrygning? Jeg læste det på http://www.netdoktor.dk/vitaminer/vitaminc.htm og kan simpelthen ikke forstå hvorfor.. På forhånd tak -
eksamensopgave
ForumindlægHej jeg har kastet mig ud i endnu en eksamensopgave, er der nogen der har lyst til at kigge på oversættelsen og besvarelsen?? Tusind tak til den venlige sjæl i hvert fald!A. Traduce al español.Manuel Fernández de 101 años vive como muchos españoles ancianos con su familia. “¿Cansas nunca?” lo pre... -
gamle eksamensopg.
Forumindlæghey derude, er der nogen af jer, der kender et link, til alle mulige gamle eksamensopg. i matematik skriftlig ? på forhånd taaak .. -
Eksamen - Hjælp! :-(
ForumindlægSkal til Bio. C eksamen og er HELT lost! Ved simpelthe ikke hvordan jeg skal grive det an! :-( Jeg ved hvad der er blevet opgivet og hvad jeg skal læse på, men HVORDAN forbereder jeg mig? -
EKG
ForumindlægHejJeg sidder og skal lave en rapport, der bl.a. indeholder EKG. Jeg har fået målt mit eget EKG og har fået nogle grafer, hvor man ud af x-aksen har tiden [sek] og ud af y-aksen har man spændingen [uV]. Altså jeg ved hvor de 4 forskellige takker er...men hvordan aflæser jeg pulsen ud fra dette? K... -
Lidt tekst + PPP
ForumindlægHej - Jeg har en lille 4 siders Power Point + en lille tekst som jeg gerne vil have kigget igennem for evt. sjuskefejl. Skriv msn eller e-mail hvis i har lyst til at kigge på det :)På forhånd takMvh. Mikael -
kemiske bindinger
Forumindlæger der nogle, som kan hjælpe, når spørgsmålet lyder sådan her 1. Der ønskes en beskrivelse af sammenhængen mellem kemiske bindinger, stoffernes struktur (opbygning), deres tilstandsform og opløselighedsforhold Jeg forstår ikke helt, hvad jeg skal komme ind på. -
Absolutte nulpunkt
ForumindlægHej jeg har lavet et forsøg, hvor jeg har arbejdet med charles' lov og derved fundet det abolutte nulpunkt. Men hvorfor er det at det absolutte nulpunkt ligger hvor det gør? er det fordi der intet tryk er ?
