Søgning på: tysk disposition anders sein. Resultater: 17021 til 17040 af 104934
  • Kongruens forklaring :)

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder her med en lille opgave som går ud på at jeg: Skal forklare hvorfor det er vi skal lære om kongruens (grundled og udsagnsled). Nogen som har en go mening med om hvorfor det lige netop er vi skal lære det? Helst så præcist, korrekt og tydeligt som muligt! :) Sidder selv med en i...
  • oversættelse

    Forumindlæg
    hej hvad betyder denne sætning fuckt mich nicht ab man lasst mich einfach in ruhe
  • Navneord, verber osv

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg har ikke helt styr på verberne, f.eks. substantiv og udsagnsord. Jeg ved ikke hvad er hvad, og derfor spørger jeg om nogen kan komme med alle de navne som findes, som navneord osv
  • 10.klasse - råd

    Forumindlæg
    Lærer mam noget nyt i 10 klasse i matematik, engelsk og dansk, fysik/kemi osv. Jeg kunne godt tænke mig at vide mere, om man lærte noget nyt/ er det same som 9 klasse eller hvordan foregår det?
  • Berlinmuren

    Forumindlæg
    jeg skal fremlægge om berlinmuren her imorgen og jeg troede virkelig jeg havde styr på det hele, jeg har desværre overset produktet. Nogen der har en ide til et produkt? helst et man kan lave med begrænsede resurser
  • Indsættelses øvelse.

    Forumindlæg
    Nogle der kan hjælpe med den her indsættelses øvelse? Se vedhæftet fil
  • oversættelse af sætning

    Forumindlæg
    De mandlige studenter skulle med deres underskrift erklære sig parate til at gøre tjeneste i hæren efter deres studium er der nogen, der kan oversætte denne sætning? jeg synes, den er meget kringlet!
  • kort oversættelse . kig den igennem :)

    Forumindlæg
    Nogen der vil kigge den igennem for fejl. :) Har du børn? Jeg har en datter. Vi har 2 børn. Har I penge? Har du penge? Hvor har han pengene? Vi har et hus. Har han tid? Nej, han har aldrig tid. Hvornår har du tid? Klokken 12 har jeg tid. De har hovedpine. Har du ofte hovedpine?Nej, jeg har aldr...
  • ein eine eller einem?

    Forumindlæg
    Hey, jeg har brug for hjælp fordi jeg ikke ved hvornår man skriver, ein eine eller einem eller om man overhovedet kan sige einem.
  • GOETHE ZERTIFIKAT

    Forumindlæg
    Vores lærer har snakket om det, men hvad er det egentlig værd? Kan man bruge det til noget, og er der nogen som kender til det?
  • forholdsord styre akk.

    Forumindlæg
    Hvad vil det egentlige sige, hvis et forholdsord styre akkusativ?
  • Meget kort stil

    Forumindlæg
    Der Lehrer geht durch dem Klassenzimmer. er hat eine Überraschung für den Schüler. er schaut durch dem Fenster und sagt: nächsten Freitag machen wir eine Klassenfahrt durch dem Wald und durch der Heide. wir spazieren um dem See. hier ist der Plan für der Klassenfahrt.
  • Berlin

    Forumindlæg
    Er der nogen, der meget pædagogisk kan forklare mig hvorfor Berlin muren blev rejst op d. 13. August 1961?
  • Terrorisme [20. århundrede kontra det 21. århundrede]

    Forumindlæg
    Som overskriften lyder har jeg fået til opgave af min vejleder at lave en sammenligning af terroren rundt om i verdenen. Mere konkret skal jeg vurderer/sammenligne terrorismen fra det 20. århundrede kontra terrorismen fra det 21. århundrede. Jeg er kommet godt igang med min opgave, men er kommet...
  • Relative pronomener

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg har afleveret en stil, og har netop fået den tilbage. Jeg havde en del fejl med de relative pronomener, som jeg skulle rette. Dette har jeg forsøgt nu. Jeg skrev til at starte med: Sie war eine hervorragend Bratwurst, wie die Deutschen hatten Karryketchup auf-gieBen, und danach hieB...
  • To korte sætninger

    Forumindlæg
    Hvad hedder: Som du ved,... og Ved du hvem der har fået en ny computer?
  • 1. Verdenskrig

    Forumindlæg
    Hey, Er der nogen der kan hjælpe med at besvare dette spørgsmål, eller nogen der kender nogle tekster/kilder om dette? Hvordan var forfatters og digters syn på første verdenskrigen?
  • SRP-

    Forumindlæg
    Hej er der nogen af jer der kan hjælpe mig med følgende spørgsmål: vurder hvilken betydning dekodning af militær koder i krigstid kan have for matematikken udvikling
  • Førnutid/førdatid

    Forumindlæg
    Hej, jeg er i tvivl, om denne sætning er oversat rigtigt? Når man danner en sætning med før nutid/datid, må man i visse tilfælde gerne bruge to be som hjælpe udsagnsord eller er det altid to have? Please help!! De er kørt ud til deres sommerhus (cottage), som de har haft i nogle år. The...
  • Årsagen til slaget ved Gallipoli

    Forumindlæg
    Hej! Skal skrive en opg. om Slaget ved Gallipoli, og mangler kun, at skrive årsagen til det skete. Hvis du ved det, må du meget gerne skrive det - På forhånd Tak!