Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 17041 til 17060 af 40685
  • Religionsprojekt

    Forumindlæg
    Hej skal lave et religionsprojekt og søger en som har lavet det før og som kan sende det, da jeg ikke har nogen ide om hvordan den skal se ud. Vil også gerne høre problemformuleringer og projektbeskrivelser.
  • Muslimske kvinders fødselsrate er seks

    Forumindlæg
    Er det ikke en farlig udvikling, at muslimske kvinders fødselsrate er seks, mens danske kvinders fødselsrate er så lav, at vi ikke vil reproducere os selv?
  • Need help! Ansøgning via "Den Koordinerede Tilmelding"

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder og skal til at sende ansøgning via Den Koordinerede Tilmelding. Mit eksamensbevis fra min fulde HF i 2010 er til at finde i eksamensdatabasen. Og det er jo godt nok. 1. Men trods at jeg kan logge ind på Eksamensdatabasen's egen hjemmeside og se at min Matematik B eksa...
  • Please ret mit tysk!!!

    Forumindlæg
    Islam ist den Glauben (an) dass der nur einen Gott (Allah) ist, und Muhammad sein letzter Prophet ist. Islam ist nicht die lehren von Krieg, Zerstörung oder Unterdrückung, aber die Lehre von Frieden und Liebe. Im Deutschland haben man die Erlaubnis zu Moscheen bauen und deswegen gib...
  • PLEAS HJÆLP HJÆLP PLEAS .... SÅ ER I SØDE

    Forumindlæg
    Couch surfing Couch surfing es una idea brillante, donde muchos gente de todo el mundo pueden vivir gratutio diferentes puntos en el mundo. Ha inventado esta idea para ayudar con tener un mejor comprensión para otros culturas y religiones. A cuando vive en un mundo global donde no hay cofi...
  • Eksamenssystemet

    Forumindlæg
    HejsaJeg vil bare gerne vide hvor mange eksamener man skal til i det hele i gymnasiet? ~Bella
  • Hvis man vælger Kemi på A niveau

    Forumindlæg
    Hvis man vælger kemi på A niveau skal man så op til en årsprøve i skriftlig kemi i 3.g?
  • 03, så skete det :(

    Forumindlæg
    Hej, har været oppe i fysik årsprøve i dag og fik 03 og nu er jeg bare helt ude af den. Jeg kunne slet ik finde ud af det og følte mig så dum derinde, jeg har aldrig oplevet noget ligende. Jeg kom op i ohms 2.lov og skulle eftervise den.Jeg får normalt 7-8 i karakterbladet. Er der andre der også ...
  • YEAH! :D

    Forumindlæg
    Jeg har været oppe i samfundsfag på mellemniveau i dag!!! Fik 11 *weeeee*er super-glad.. :).. ved godt indlægget her måske virker lidt irrelevant.. men jeg ville sige spytte min glæde lidt ud :DHåber andre også har klaret det lige så godt :)
  • Dumpe matematik A?

    Forumindlæg
    Hej, Er i tvivl om hvorledes man regner den endelige karakter i matematik A ud. Jeg skal både op i skriftlig og mundtlig og har i forvejen fået 4 skriftlig og 7 mundtlig. Spørgsmålet er så, indgår disse karaktere i udredningen eller er det kun eksamener der er gældende eller skal alle fire karakt...
  • Hvordan foregår den teoretiske del af idrætseksamen?

    Forumindlæg
    Hejsa... Er der nogen som vil forklare mig hvordan den teoretiske del af idrætseksamen foregår? Det har vores lærer nemlig ikke lige uddybet.På forhånd tak
  • Idræt B, mundtlig/skriftlig?

    Forumindlæg
    Hey, Jeg ville høre om der er nogen der kan fortælle lidt om idræt på B niveau. Er der både mundtlig og skriftlig karakter? Hvis ja, hvor meget tæller de hver i sær for på eksamensbeviset, hvis nej, hvor meget tæller den enkelte karakter så for? Håber der er nogen der kan hjælpe!
  • ECTS-point?

    Forumindlæg
    Jeg sidder og læser nogle artikler på ug.dk og falder over ordet "ECTS-point".Kan nogen forklare, hvordan opbygningen er mht. ECTS-point?
  • Karakter

    Forumindlæg
    HeyBliver den karakter man får til årsprøven i et afsluttende fag overført til eksamensgennemsnittet, hvis man ikke skal op i faget, eller bliver ens eksamensgennemsnit kun beregnet ud fra de 10 eksaminer man ska op i?Er der nogen der ved det?- Kayak
  • Skriftlig karakter!

    Forumindlæg
    Hvad hvis man i 2.g fik 03 i skriftlig mat og 5 i 3.g?? får man så 03 på beviset eller 5?
  • Ondskab

    Forumindlæg
    Hejsa Nogle forslag til en novelle, hvor det er en dansk forfatter, og temaet er Ondskab?? Tak på forhånd
  • Ordbog

    Forumindlæg
    Er der nogen, der kender en ordbog, som man kan bruge uden være forbundet til internettet. Jeg ved der findes bøger, men jeg mener en ordbog, der kan fungere på computeren uden net?
  • Hjææælp!!

    Forumindlæg
  • Ikke bestået

    Forumindlæg
    Hej. Har hørt, at hvis man ikke består studentereksamen, kan man ikke begynde forfra, altså på hf, hhx osv. passer det?
  • Bedste uni at læse jura på?

    Forumindlæg
    hvilket universitet vil i anbefale at man læser jura på? fx noget med sværhedsgraden er den svingende fra sted til sted, og kvaliteten i undervisningen? På forhånd tak Christian.