Søgning på: srp engelsk. Resultater: 17041 til 17060 af 31639
-
indledning til sso?
ForumindlægHej,Har nu fået udleveret min opgaveformulering til sso, og som den torsk jeg nu engang er, har jeg helt glemt at spørge min lærer om, hvad indledningen skal bestå af. Har klokket i det både i første og anden g, så håber nogen ved det..:)Jeg regner med en problemformulering, men er det, det samme... -
Ladies and gentlemen
ForumindlægHej.Jeg ville bare lige høre, om nogen havde skrevet stilen "Ladies and gentlemen"mangler lidt inspiration.Håber nogen svarer -
Velfærdsmodeller - HJÆLP!
ForumindlægHar virkelig brug for hjælp, men mangler stadig en stor del af opgaven. Dette er: Diskuter om andre velfærdmodeller rummer elemter som den danske velfærdsmodel kan bruge i fremtiden? Håber der er nogen der kan hjælpe mig. -
Redigering af Youtube video
ForumindlægHej folkens.. Jeg har downloaded en Youtube video. Jeg kan ikke redigere videoen. Hvordan kan man redigerer den. Jeg havde tænkt mig at lave stemme til den, eller lave undertekster.. Hvordan kan man redigerer Youtubes video? Skal man have et specielt program eller noget ligende.. ? Håber... -
dansk opg?
Forumindlægjeg skal snart skrive dansk opgave, og jeg kunne godt tænke mig en roman eller noget der hører til romantikken. Nogen der kan anbefale noget? -
Systematisk navngivning
ForumindlægHej er der nogen, der kan hjælpe med det systematiske navn for: CH3CH2CH2CHCICH2CHO? -
StudieOmråde HTX
ForumindlægHej. Jeg bliver student om en uge hvor min sidste eksamen er SO. Jeg har flere gange spurgt min lære om, hvad min fremlæggelse til eksamen skal handle om, men det er som om det ikke rigtigt er fesen ind. Er der nogen af jer, der selv har været HTX-studerende og har været oppe i SO (hed en gang SO... -
Har frmmedord... Hjælp?
ForumindlægHej kunne godt tænke mig at få hjælp. Jeg har nogen ord, som jeg skal skrive hvad dens sproglig oprindelse, hvad er dens betydningsdele, hvad er dens oprindelig betydning, og hvad er betydning på dansk.? Ordene er følgende: -Formere -Ekspedition -Ammunition -Safari -Malaria -Dysenteri Håber du k... -
Hjælp til at oversætte!
ForumindlægHejsa! :-) Jeg skal snart op til mundtligt tysk og ville spørge om der nogle der vil hjælpe med at oversætte dette til tysk: Først vil jeg gerne lave om på temaet planer og drømme. Det er drømme og planer for uden drømme kan du ikke lave planer. Det er meget vigtigt at have drømme, så man har no... -
Hvad er Hamlet projektet?
ForumindlægEr der muligvis nogle der kan forklare havd Hamlet projektet er i forbindelse med den kolde krig? -
hvad betyder...
ForumindlægHvad betyder etik og morale. Og hvornår er noget etisk og moralsk -
kort oversættelse. haster
ForumindlægWhen you arrive to the Scottish city Inverness and goes your first trip on main street gives the impression that many of the city’s inhabitants living on the myth of Loch Ness- monster. In all most every shop window you see Nessie- posters, card over Loch Ness with details about where and w... -
dansk til eng !
ForumindlægGod aften alle sammen..Nogen der er gode til oversætte? har gjort min ordbog væk.. det er kun en lille oversættelse..PÅ FORHÅND TAK !!Min mor ryger cigarer. Jeg hader lugten af cigar. Cigarrøgen får mig til at hoste og giver mig hovedpine. Hver gang tårerne løber ned ad mine kinder, siger hun, at... -
Vektorfelt
ForumindlægJeg vil meget gerne have hjælp til at løse denne opgave.\n\na) Skitsér vektorfeltet F(x,y)=(1,x) og strømlinjerne. Hvilken form ser disse linjer kurver ud til at have?\n\nb) If parameterligninger for strømlinjerne er x=x(t) og y=y(t), hvilke differentialligninger tilfreds disse funktioner så? Udl... -
kemi
Forumindlæghej er der nogen der kan være sød at foklare mig hvad en dipol dipol binding er -
Atkins diæt
ForumindlægHej,\n\nSkal til at skrive en synopsis om Atkins diæt. Vi skal have 3 spørgsmål i vores problemformulering, et redegørende, et analyserende og et vurderende spørgsmål. Så jeg tænkte på om nogen havde nogle forslag til spørgsmål, eller eventuelle rettelser til vores egne nedenunder.\n\nHar kommet ... -
Hvad s¨kal jeg vælge? Fysik B eller Kemi A?
ForumindlægJeg er i tvivl mht. valgfag. Godt nok skal vi først bestemme os om et stykke tid, men...\n\nMin studieretning hedder Biologi A, Matematik B og Kemi B.\n\nSå har jeg tænkt mig at opgradere:\nMat B --> Mat A\n\nOg så er jeg i tvivl. Hvad skal jeg vælge mellem:\nFys C --> Fys B\neller\nKemi B ... -
Tysk bøjning
Forumindlæg- fordi han ikke vil virke skyldig Dette har jeg oversat til weil er nicht schuldig wirkt will Min veninder siger dog at det hedder - wirken wollte? Hvilken er rigtig? -
Resistentproblematikken/Resistente bakterier
ForumindlægHej Jeg er igang med en eksmaensopgave i biologi hvor jeg skriver om antibiotika, resistente bakterier, resistensproblematikken og i den dur. Ville høre om nogle af jer derude har nogle erfaringer med emnet. Gode links, kontakter, forsøg osv. I må meget gerne skrive!\n -
indholdsfortegnelse
ForumindlægJeg sidder og skriver 2.G's opgave, og vil lave en indholdsfortegnelse. Jeg ved at der er en nem måde man kan gøre det på, så man ik skal sidde og skrive prikker:D men jeg kan ikke huske hvordan man gør. formår hele tiden at gøre det forkert..på forhånd tak
