Søgning på: religion eksamen. Resultater: 17121 til 17140 af 37418
-
Abstrakt/konkret DET HASTER
ForumindlægHej alle sammen :)nogle der kan hjælpe mig med at finde ud af hvad abstrakt/konkret er? -
Beregning af gennemsnit
ForumindlægHej hejNår man skal beregne sit gennemsnit for sin studentereksamen, hvordan gør man så helt præcis?Hvis man fx har fået karaktererne:Årskarakter:Dansk: 11Matematik: 10Engelsk: 9Eksamenskarakter:Dansk: 10Matematik: 11Skal man så ikke regne gennemsnittet af årskaraktererne, og gennemsnittet af eks... -
sandsynlighedsregning
Forumindlægjeg har lige kigget lidt rundt herinde, og set at der er en del spørgsmål ang. sandsynlighedsregning, men som jeg har forstået det er det emne blevet taget ud af det skriftlige pensum... tager jeg helt fejl?? -
fysik- lys og bølger
ForumindlægDet forholder sig sådan at jeg skal op i fysik på Fredag. vi har nogle emner vi kan trække når vi kommer til dagen. Vi kender alle emnerne der er mulighed for at trække men vi ved ikke hvad for en af emnerne vi trækker. Jeg har derfor valgt, da jeg ikke er specielt god til fysik at lave disposit... -
Terminsprøve
ForumindlægHej alle.. Jeg skal til terminsprøve i næste uge . Ville lige høre, det opgavesæt vi får, er det et sæt, der har været tidligere ? -
Digt
ForumindlægHvis jeg har forstået dette koreekt, så er det er PROSADAGT?- Da det ikke er muligt at komponere en melodi, det rimer hellere ej. Og det er hellere ikke parrim, krydsrim, eller klamrerim, hvad er det så?Der ér ikke SÅ mange ting der virkelig betyder noget og hvordan også?som man trækker vej... -
arbejde med en tekst?
Forumindlægsidder og læser historie op og jeg hader historie som bare pesten... men hvordan forbereder mansig bedst i historie.. jeg læser ten tekst og skriver dermed et referat ned til hvert telst..(og selvfølgelig andre relevante notater) men hvad mere skal man gøre... -
Noter til Danmark i nyeste tid.
ForumindlægNogen der har noter til Danmark i nyeste tid siderne 106-120 og 150-162.Det ville være rigtig rart med lidt hjælp der. -
Lommeregner - overførsel
ForumindlægHej...Er der nogle, som ved hvordan man overføre fra en TI-89 til en TI-83 plus??Kan man overhovedet?? -
Jeg har hårdt brug for hjælp ??
ForumindlægHey alle EksperterJeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Jeg har fået 6,5 i gennemsnit men når jeg afleverer rapporter siger meget i timen og får 9 - 10 taller hele tiden. Kan jeg umuligt få det til at give et 6 tal hvis det er 10 så er det 10 og sådan er det. Hvad skal jeg gøre? MVH´. Mathias N -
Reaktionshastighed
ForumindlægJeg er lige igang med et forsøg hvor man undersøger reaktionen mellem persulfationer og iodidioner. I forsøgets teori står der at opløsningens samlede indhold af ioner har en vis betydning for reaktionshastigheden, derfor gør man iodidkoncentrationen mindre ved at erstatte KI med NaCl. Det forstå... -
MUSKELTRÆTHED
ForumindlægHVorfor er det, at når Kalium ophobes udenfor muskelfiberen, at det fører til muskeltræthed? Hvorfor har Natrium ikke nemmere ved at strømme ind i muskelfiberen så? -
Evt. spørgsmål v. mundt. årsprøve
Forumindlæghej!da jeg skal til mundtlig årsprøve i biologi her snart, ville jeg høre om der er nogen der har eller kender til steder, hvor jeg kan finde eksempler/rigtige spørgsmål fra den mundtlige eksamen.jeg har slet ikk set nogen før, så det ville være en meget stor hjælp.jeg går i 2. g og har det på hø... -
engelsk mundtlig
ForumindlægGoddag alle sammen :)Efter 2 karakter har jeg et snit 7, men jeg vil gerne score et 10 tal hvis det er muligt i engelsk mundtlig. Men får at få det, hvad skal jeg kunne gøre ?? -
Tips til fremlæggelse
ForumindlægJeg skal op og forsvare mit eksamensprojekt omkring Brøn her på tirsdag. Jeg ville bare spørger om der er nogen der har nongen tips til hvordan man giver sin fremlæggelse et ekstra pift. Og en mulig disposition over fremlæggelsen? -
Samurai?
ForumindlægHey..Er der en, der husker en tekst ved navn "Samurai"?Jeg vil nemlig få bekræftet titlen, da jeg husker den, som illustrerende for næstekærlighed! -
gennemsnit!!
Forumindlæghej jeg går i 3.g og ville lige høre at hvis man nu har gennemsnittet 6,7 i årskarakter, og lad os sige at man dumper til eksamensgennemsnittet på 5,9...så lægger man begge gennemsnit sammen og dividerer med 2 som er samlet gennemsnit på 6,3...får man så studenterbevis når samlet gennemsnittet er... -
perspektivering LOTF
ForumindlægHELLO!!!Er der nogen der ligger inde med nogle geniale perspktiveringer af William Goldings novelle: Lord of the Flies ville jeg blive suuuuuper glad hvis i ville dele!!! MUCHAS MUCHAS GRACIAS!!! -
Lignelser???
ForumindlægEr der nogen, der helt præcist kan fortælle mig hvad en lignelse er? i forbindelse med det nye testamente... -
Hvordan siger man?
ForumindlægHvordan siger man:"Jeg bliver slagtet" på tysk?Hilsen Viske
