Søgning på: biologi a niveau. Resultater: 17141 til 17160 af 156338
-
Engelsk Essay Opgave
ForumindlægHey, kan jeg bare ligge min essay, (1 side til halvanden, er den normalt), ind her for at blive rettet?\neller skal jeg sende den til nogens mail?\njeg er ikke sikker på, hvad kotumen er herinde\n\ndavegrohl -
Konfidence intervaller
ForumindlægHej hvordan opstiller man konfidence intervaller? -
Vil læse medicin!
ForumindlægHej alle :) Jeg er en pige på 17 år, som rigtig gerne vil læse medicin! Lige nu går jeg i 2.g, men jeg ved ikke om jeg kan nå at forbedre mit gennemsnit. Jeg fik rigtige gode karakter i 1.g, men mine karakter er dalet rigtig meget ned her i 2.g, især pga. sygdom. Jeg vil bare spørge, om det k... -
Karakterfidus
ForumindlægSelvom det måske er lidt sent for mange af jer, kan der være en fidus, som betyder, at man kan komme ind på medicin, selvom kan er dårlig til eksempelvis matematik. http://www.berlingske.dk/danmark/studenter-benytter-karakterfidus -
et 6 tal (02)
Forumindlæghvad skal jeg gør for at få et 6 tal til mundtlig engelsk på c niveau...( selvstuderende) -
Vinkler i en retvinklet trekant
ForumindlægSå man har sådan en trekant hvad er hvinklen så i B og A -
matematik opg
Forumindlæghey Jeg har brug for hjælp til hvordan man bestemmer a -
Mundtlig matematik
ForumindlægJeg skal til mundtlig eksamen i matematik. Ville hører om der var nogen som havde ordnet sine noter herefter, så man ved hvilke beviser man kunne bevise ved forskellige overskrifter. Er der nogen der har nogle gode råd? -
Bølgelængde af foton
ForumindlægJeg tænker, at man burde benytte en formel ligende til denne: λ=(h*c)/Efoton Vi ved, at energien fra C til A er 8,18 aJ -6,54 aJ = 1,64 aJ = 1,64*10-18 J. Jeg tænkte, vi derfor kunne beregne denne bølgelængde og derefter subtrahere med den givne bølgelængde mellem niveau B til A på 164 n... -
reducer
Forumindlægnogle der kan hjælpe med at reducer: (1/a+1/b)/(a+b) -
reducering
Forumindlægnogle der kan finde ud af at reducer : (1/a+1/b)/(a+b) -
rigtig eller forkert?
ForumindlægEr der nogle af jer, der er gode til biologi? og som lige vil læse min biologi rapport igennem, for at se om de ting jeg har skrevet giver mening, og er rigtige? på forhånd taak! -
Sovesyge
ForumindlægHej, Jeg har fået en eksamensopgave i Biologi om Sovesyge, og da biologi ikke er min stærke side, vil jeg meget gerne bede om hjælp til at komme igang.. Jeg har vedhæftet opgaven! På forhånd tusind tak! -
Terminsprøve 9. Klasse
ForumindlægHej folkens! Jeg skal op i biologi i morgen, og tror det er sådan noget multiple choice test. Nogen der har nogle idéer om hvad der kunne være i denne test, eller noget jeg bare SKAL kunne indenfor Biologi?? Mange tak :) -
Citronsyre i citronsaft
ForumindlægNu skal jeg op i Naturfag, hvor både Kemi, Geografi og Biologi skal inddrages. Noglen som ved eller har en ide til hvad geografi og biologi kan inddrages i"Citronsyre i citronsaft" ??? -
Er der nogen der har lyst til at læse min SSO?
ForumindlægHejsa Jeg er i gang med at skrive SSO i biologi om diabetes type 2. Er der nogen herinde som er gode til opgaveskrivning + biologi som vil læse den og give mig lidt feedback? -
Forkort af brøk
ForumindlægHej alle i kloge hoveder. jeg har siden i går siddet med en matematik opgave, men har bare ikke kunne finde ud af den på nogen måder. det handler om at forkorte en brøk som er: ax^2-(a^2+a)x+a^2/2x^2-2(a-1)x-2a jeg vil være så taknemlig hvis nogle kunne hjælpe mig med at løse den. På forhån... -
Rettelse af engelsk stil. HURTIGT TAK
ForumindlægHej, jeg har skal lave en aflevering om Anoreksi, med nogle få spørgsmål. Jeg ville høre, om der måske var nogle, som ville kigge den igennem-Skrive hvad de synes. Rette værste fejl. Og fortælle mig, hvad jeg gør forkert :) Fit or fat Anorexia Outline Who is most at risk of getting the disorder... -
Sprogrejse
ForumindlægEr der nogen af jer, som har været på sprogrejse før?Hvis ja..Hvilket organisation rejste i med?Var det godt (organisationen)?Har det gavnet jer, i det sprog i tog ud for at lære? -
Hvad skal jeg gøre for at blive læge?
ForumindlægHej jeg går til dagligt i 9.kl og jeg ønsker at blive læge:) Men jeg er meget i tvivle om hvordan man bliver det, mange har bildt mig ind i at man skal ha et stort snit for at komme ind på et universitet. - hva hvis man ikke får et højt snit? - og hvad mener de med et snit? - er det forskelligt f...
