Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 17141 til 17160 af 176853
-
(Mundtlig dansk) tidligere eksamens tekster
ForumindlægHejsa...Er der nogle, som har været oppe i dansk til studentereksamen?- Hvilken tekst var I oppe i? Forfatter? etc.Det ville være en stor hjælp, hvis man kunne forberede sig lidt... på nogle eksamenstekster - også måske være heldig, at trække den! -
AT-eksamen imorgen, analyse af tekst
ForumindlægHej derude, jeg håber virkelig på noget hurtig hjælp, jeg skal have analyseret denne tekst ud fra et religions perspektiv, og det er om mekkaen, nogen som kan hjælpe? jeg har om rejsen til mekka pilgrims rejser TEKST 27: Arafat-bonnen RaheelAsghar, en dansk muslim, er med sinfamilie på valfarts... -
24 timers eksamen Solsystem og rennæssance
ForumindlægHey Alle! Jeg har trukket emnet: "Solsystemet og renæssancen" og kunne godt tænke mig at vide hvad jeg evt. kunne blive spurgt ud i.. Da Johannes Kepler og Tycho Brahe levede i renæssancen går jeg udfra at Keplers Love kunne være et relevant spørgsmål? er der andet? har I selv været opp... -
Eksamen i Dansk - I østen stiger solen op
ForumindlægJeg skal op i I østen stiger solen op om 2 uger og jeg ved endnu ikke hvad miljøbeskrivelsen, sproget, samspillet meller sprog og handling er og salmens fortælling? Kan I eventuelt hjælpe??? -
Søger mentor/hjælper til Oldtidskunskabs eksamen
ForumindlægHej. Jeg søger en hjælper/mentor til min oldtidskundskabseksamen d. 11/6-07. Jeg skal op i Ødipus, Odysséen, Hellerne og baberne, Platon og nogle små tekster. Jeg tænker at vi kunne gennemgå det hele på ca. 2-3 dage á 2-3 timer hvergang. Der vil selvfølgelig være en god betaling for denne hjæ... -
Samfundsfag synopsis - 9 klasses eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal lave en synopsis i samfundsfag om demokrati. Og har valgt "Demokrati i danmark" som mit underemne. Jeg har aldrig lavet en synopsis i samfundsfag og ved derfor ikke hvad den skal indholde. Er der en der vil være en lifesaver og hjælpe?:) Tak på forhånd :)) -
Universitets studerende til eksamen, me like!
ForumindlægDa 24 timers forberedelse i naturgeografi gør det mig muligt at få hjælp/rådgivning mm. af såkaldte eksperter. Og jeg efterlyser i den forbindelse en person med større viden inden for faget naturgeografi (jeg har faget på b- niveau), der kan hjælpe mig den nødvendige tid. Løn efter nærmere aftale... -
Psykologi eksamen i morgen! kan ikke analysere
ForumindlægNogle som vil fortælle hvordan man analysere og giver perspektivering i casen, og som kan forklare det godt ? Har brug for hjælp, da det er et meget svært fag :( -
Dansk eksamen. Hvad synes i om mit valg?
ForumindlægHej Jeg har trukket "den moderne novelle" i fordybelsesområde i dansk. De to noveller jeg skal perspektivere til er "Sheila og elefanterne" af Jesper Wung Sung og "Nørreport" af Katrine Marie Guldager. Jeg har valgt "Sammenstødet" af Katrine Marie Gul... -
Et godt produkt til historie eksamen om Danmarks besættelse
ForumindlægEr fuldstændig færdig med min præsentation og det hele, men jeg har absolut ingen kreativitet til at finde på et produkt, nogen ideer? -
Virksomhedsøkonomi B eksamen december 2013
ForumindlægHej, er der nogle flinke mennesker herinde der ligger inde med Vø B eksamenssættet fra december 2013, er meget interesseret i det!! -
Beregn mængde a mol der tilsættes
ForumindlægHej opgaven lyder således: Hvor mange mol NaOH skal der sættes til 1,0 L af en 2,0 M eddikesyreopløsning for at lave en pufferopløsning ved hver af følgende pH-værdier? a) pH = pKa b) pH = 4,00 c) pH = 5,00 Hvis jeg bare får hjælp til opgave a, skal jeg nok selv finde ud af de to sidste. Je... -
Bestem a,b,c og d.
Forumindlæghttp://gyazo.com/52e1eb857228d4873e93687619cb5a47 Opgaven er beskrevet i linket. -
Bestem værdierne for konstanterne a og b
Forumindlægjeg har problemer med den her opgave og kunne godt bruge noget hjælp. der må bruges hjælpe midler -
Mundtlig eksamen plasticsolen, michael strunge
ForumindlægHej skal til mundtlig eksamen i PLASTICSOLEN og sidder helt fast. Er der nogle der evt har været oppe i digtet eller kan hjælpe mig ift noter -
Dumpe AT eksamen - student eller ej?
ForumindlægHej. Mit snit er relativt højt, men hvis jeg dumper AT eksamen i 3.g, bliver jeg så stadig student? -
(1+ry) (1+rx)^a
ForumindlægHej jeg har en rapport for, der omhandler emnet potensvækst. Jeg er i tvivl om hvad (1+ry) (1+rx)^a betyder, og hvordan man forklarer formlen. Tak på forhånd -
SRP om dødsstraf - Samf og eng A
ForumindlægHey allesammen! Jeg har valgt at skrive om dødsstraf i SRP. Mit fokus i opgaven vil lægge på at sammenligne de forskellige retssystemer i USA og at analysere "Dead man walking".. Er der nogen som har erfaringer med emnet som jeg kan drage nytte af vil jeg meget gerne høre, og hvis i... -
isolering a variabel, en tricky en :P
Forumindlæghvordan løser jeg for v i 625 = (1/180)*Pi*v -sin(v) problemet er at der er både et led med v og sin(v) :S -
a^3+2x-1 har et nulpunkt - hvorfor?
ForumindlægFunktionen lyder x^3+2x-1 har et nulpunkt - hvorfor? tak :)
