Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 17141 til 17160 af 34369
  • Simpel vending

    Forumindlæg
    Hej. Hvis man til eksamen vil henvise til et sted i teksten, hvordan kan man så sige det kort og godt på fransk? "Der står i teksten..."
  • Hjælp til fysikeksamen!

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til eksamen i fysik imorgen, og skal op i emnet bølger. Vil lige høre om der er nogle der ved hvor mange forskellige typer bølger der findes? og hvad forskellen er på dem?
  • kendt tekst ?

    Forumindlæg
    hey :-) Når man skal til eksamen på A-niveau (engelsk) 3,G sproglig gammel reform selvfølgelig.. er det da, en kendt eller en ukendt tekst man kommer op i ?? MVH edocani
  • radioaktivt

    Forumindlæg
    hej radioaktivt er det stråler fra solen kan man sige det til eksamen og at de består af alfa,beta gamma stråling
  • Oversættelse af tilykke med...

    Forumindlæg
    Hej Er der nogender ved hvordan man på tysk siger Tillykke med din sidste Eksamen? Er følgende rigtigt? Herzlichen Glückwunsch mit deine letze Examen!
  • Psykologiske gys - mediefag

    Forumindlæg
    Hej Nogle der kan hjælpe mig med at definere "det psykologiske gys"? Jeg er kommet meget itvivl om hvad det egentlig er. (Skal bruges til eksamen i mediefag) På forhånd tak.
  • Polynomiumer

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder og læser til eksamen og har nogle problemer med dette spørgsmål (vedhæftet). er der nogen som kan hjælpe :)?
  • Hydrogen spekteret

    Forumindlæg
    Hej Alle. Jeg skal på tirsdag til eksamen i Fysik B. Derfor læser jeg PT op. Er der en, som vil kunne forklare mig hydrogenspekteret? MVH Gustav Gammeltoft
  • HF engelsk b-niveau 2009

    Forumindlæg
    Hej. er der nogen, der ved hvad emnerne var til skriftlig engelsk eksamen på HF B-niveau 2009? På forhånd tak.
  • Er terminsprøver vigtige ?

    Forumindlæg
    Hej allesammen Jeg vil gerne vide om terminsprøver, i 9 klasse er vigtige som eksamen, og årskarakterne. Og om de er med til at bestemme om jeg kommer på gymnasiet, eller ej?
  • Studentereksamen

    Forumindlæg
    Hvis man nu har 5 A- niveau fag bliver ens gennemsnit ganget med 0,? eller 1,? ? - Og gælder det kun for matematiker? - Hvis man til en mundtlig eksamen får 10 bliver det så + med 10??
  • projekt emne

    Forumindlæg
    hej jeg har tænkt mig lave en projektopgave men ved ikke helt hviilken emne det skal blive hvad har i generelt skrevet om som gik godt til eksamen
  • Hjælp til matematik tilbydes

    Forumindlæg
    Hej derude. Hjælp til matematik tilbydes til afleveringer, eksamen... Alle niveauer, gymnasieniveau især samt andet. Ring eller skriv på ##Personlige oplysninger fjernet af Studieportalen.dk##
  • Hjælp til fysik opg.

    Forumindlæg
    Hej allesammen, kan ikke finde ud af Opg. 6 E-bike i eksamen sættet. Det ville være super lækkert hvis der var en der viste hvordan man skulle løse den.
  • eksamensspørgsmål

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der har en ide om hvordan sådan et kemispørgsmål til eksamen på et c nivau kunne forlyde som? kunne godt tænke mig lige at få en lille ide omkring dette
  • Er virkelig i en slem.......

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op til eksamen imorgen og synes ikke at jeg har forbredt mig særlig godt. Er der nogen der sidder med nogle velinformeret kemi B Noter???????????????.
  • nogen kan forklare mig hvorfor y > 0

    Forumindlæg
    hvorfor er y > 0 ? nogen som kan forklare da jeg skal op til eksamen med det ??? :( dy/dx = 2x · y,y>0
  • bekæmpelsesmidler og miljøet

    Forumindlæg
    hejsa. er der nogen af jer det tilfældigvis har lavet denne opgave(vedhæftet)? det var en opgave under eksamen i 2010. det ville være en kæmpe hjælp! tak på forhånd!
  • Hjælp til matematik

    Forumindlæg
    Hej Er der en her der ved, hvordan jeg kan finde en privat matematik lærer. Det er mwget vigtigt, hvis jeg skal bestå eksamen, så please help!!! På forhånd tak!
  • Kristendom

    Forumindlæg
    Er der ikke en som kort og på en forstående måde forklar hvad " Den apostolske trobekendelse" er og hvad det indebær. Håber er er nogen der kan hjælpe.. Skal op til eksame på mandag :)