Søgning på: fysik eksamen 9 klasse. Resultater: 17161 til 17180 af 77388
-
Er så nervøs?
ForumindlægVi skal op til fysik/kemi nationaltest,,, og er virkelig nervøs..? Hvordan kan jeg forberede mig -
Kan man trække et nummer som allerede er blevet trukket?
ForumindlægHej folkens. Jeg har et spørgsmål mht matematik eksamen. Der er nogle fra klassen som har været oppe til matematik eksamen idag, og jeg skal til eksamen imorgen. Mit spørgsmål er nu; kan jeg trække et nummer imorgen, som allerede er blevet trukket? Håber i vil hjælpe .. På forhånd tak :) -
Brøker
ForumindlægVil gerne være sikker på at denne er rigtig, da vi får karakter der bliver vist for vores forældre :-) Så ja, det er et dumt spørgsmål fra en fra en syvende klasse 4/9 + x/9 = 2/3 Er I enige i, at x er -2? -
Ramt af Old-pest!!
ForumindlægHejsa alle! Som I læse i ovenstående er jeg blevet ramt af old-pesten og skal derfor op i old den 23-06-15. Desværre synes jeg ikke, at min lærer har været så god til at forklare, hvad vi skal gøre til eksamen, hvordan vi griber det ad og hvad der skal foregå til eksamen. Jeg har så kunne læse mi... -
PLEASE HJÆLP!! (Oversættelse)
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe med at oversætte en lille tekst på 100 ord? :-D På forhånd mange tak!! Her er teksten: Min drøm er at blive bioanalytiker. Jeg drømmer om at få en god uddannelse, så jeg kan sørger for mig selv, og samtidig have penge tilovers. Det er ikke en umulig drøm, jeg s... -
Udtrækning af eksamensplan
ForumindlægHej alle sammen ! Som en stor del af jer her inde skal jeg også snart til at afslutte min studenter eksamen på stx. Mit spørgsmål er bare, hvordan det helt præcis forholder sig angående hvordan eksamensplanen udtrækkes, og om der er større chance for at komme op i nogen fag end andre ? Min stu... -
->TYSK eksamen<-
ForumindlægJeg interessert i at vide, om man må tage ordbog med til tysk mundtlig eksamen, hvis man selv "skriver" den af?! -
Dårlig lærer
ForumindlægHej! En af mine lærere afleverer ikke vores rapporter tilbage inden vi skal til eksamen (hvis vi skal), og jeg synes bare at det er så dårligt! Er det overhovedet lovligt? -
Søger efter skriftlig eksamenssæt
ForumindlægHej, jeg kunne godt tænke mig at øve på nogle gamle eksamener i fysik A-niveaum er der nogle, som har det? -
Lavt gennemsnit - HJÆLP
ForumindlægHej alle. Jeg går i 8 klasse, og synes at mit gennemsnit er lavt. Den ligger der omkring 4.0 - 4.5.. Jeg er allerede nu bange for at jeg ikke bliver egnet til gym. En eller anden, som kan hjælpe? Ved ikke rigtigt om mit gennemsnit er ok.... -
Rusmidler spørgsmål
ForumindlægHvad er problemet ved stoffer og kan man have familie og job ved siden af et stofmisbrug og hvordan kan man skjule det? Svar så godt i kan :) -Malte -
spg om strøm og magneter.
ForumindlægBare lige et par opg jeg ikke kan finde svar til, eller ikke forstå svarene til: 1) Hvilke 3 ting afgør hvor kraftig en elektromagnet er? 2) Hvad gør strømmen i spolen ved småmagneterne i jernet? 3) Hvilke 3 ting agør hvor stor spænding man får ud af induktion? -
Optagelse?
ForumindlægEr der nogen 1.g9;er herinde, som har været til optagelsesprøve på STX i 2008 ? -
Handelsgymnasiet/HHX
ForumindlægJeg har et snit på 4,7 om jeg kan blive optaget på HHX og vil gerne vide hvad den karakteret minimum skal være på for at blive optaget på HHX? -
hjælp
Forumindlægpyramiderne Rumfang: V=1/3*h*g • Overfladen er, som det kan ses af tegningen: grundfladen + 4 trekanter... Altså: (L x B) + (2 (h x L) / 2) + (2 (h x B) / 2) = (L X B) + (L x h) + (B x h) • Rumfang= 1/3H (L x B) Og det endelig mål for kheops pyramiden er Siderne i pyramiden er hver 2... -
HJÆLPPP
ForumindlægHej :) skal op i elektronik prøve i geografi... er der nogen der ved hvordan prøven er?? tak på forhånd :) -
Produkt
ForumindlægJeg ved ikke hvad mit produkt skal være. mit emne er somaliske pirater nogen der kan komme med forslag. det må ikke være et interview eller presentation. -
choices
ForumindlægAre there more choices generally today than say, fifty years ago? Help!! -
Kortfilm
ForumindlægHej, Jeg har trukket kortfilm, som mit fordybelsesområde. Jeg skal komme ind på genren, men hvad er det præcis der menes? Er det kortflim som genre? Eller er det kortfilmens handlig, der menes? Tak på forhånd. -
./Lektiekrise!!!HJÆLP!!!\.
ForumindlægHeej jeg har et problem , imorgen har jeg terminsprøve og mine noter er forvirrende , er der nogen der har noter man kunne skrive ned?? Please hjælp :D
