Søgning på: international økonomi a eksamen 2014. Resultater: 17161 til 17180 af 170365
-
rettelse
ForumindlægHej! Jeg har interviewet Sebbe. Han er 28 år. Han har 6 børn i alt. Hvor 3 af dem er hans og de andre 3 børn er fra hans kæreste. Sidste år gik han på IBC. Hi I have Interviewed Sebbe. He is 28 years old. He has 6 total of children. who 3 of them is him and they other 3 is from he'... -
historie eksamen stx: emne:"ideologiernes kampe: vånehvile 11-11-1918 til Berlinmurens fald"
Forumindlæghej. jeg har lige trukket mit emne til historie eksamen. jeg har fået følgende kilder: 1. tjernajevs dagbog om sovjetsystemets krise 2. Gorbatjov om Sovjetunionens problemer, 1987 3. USSR frimærke fra 1988 - taget fra: http://en.wikipedia.org/wiki/File:USSR_stamp_Perestroyka1_1988_5k.jpg 4. stat... -
Reeksamen & 3 eksamenforsøg
ForumindlægHej allesammen Jeg er lige startet på økonomiuddannelsen på Københavns Universitet. Jeg læser pensum til forelæsninger, afleverer mine opgaver og synes egentlig at jeg lægger en stor indsats i studiet. Alt i i alt går det udmærket for mig, selvom det kan være lidt hårdt til tider her i starten. ... -
Spg. vedr. areal af trekant bestemt udfra 3D koordinater (Opgave 8B - Matematik A STX - 10 dec 2010)
ForumindlægJeg er i tvivl om jeg har løst opgave b) rigtigt: - Jeg har vedhæftet min besvarelse i .PDF format. Hvis du/i har Maple: http://malerpris.dk/Matematik%20A,%20STX,%20den%2010%20december%202010%20MH.mw Jeg har defineret følgende: og får: T := (1/2)*dotP(AB,AC)=18 Mit problem er at det ri... -
Kan jeg blive optaget?
ForumindlægHey, jeg er i en situation, hvor jeg tænker over om jeg kan blive optaget på KU eller ej. Jeg ville gerne søge ind på det kemiske fakultet, dog tænker jeg igen over om jeg kan blive optaget eller ej. Som I nok ved at 3.G'erne har fået skriftlig eksamens karakter tilbage og kemi uddannelsen ... -
Promblemstilling DIO
ForumindlægHejsa medsturderende og vejledere, DIO står for døren og jeg skal ahve udarbejdet en problemformulering, er igang på egen hånd, men har nogle af jer inspiration til en god problemformulering så kom endeligt med forslag, også bare arbejdsspørgsmål som kunne være interessante at undersøge er mere... -
Kogepunktsforhøjelsen af en 150 mM vandig opløsning af N a Cl i forhold til rent vand er. ....
ForumindlægKogepunktsforhøjelsen af en 150 mM vandig opløsning af NaCl i forhold til rent vand er. .... Jeg har fundet formlen. Er det meningen, at jeg skal dividere kogepunktsforhøjelsen med to? -
Ellipse - Vis at E er en ellipse med centrum i C(4,2) og halvakserne A=3 og B=6.
ForumindlægHvordan gør man uden hjælpemidler? -
Hjælp!!! Engelsk mundtlig eksame (video/serie-episode) plastic surgery
ForumindlægHej Jeg er er igang med mundtlig engelsk disposition/outline og min lærer siger at jeg også skal finde en video klip, eller et eller andet om plastic surgery , er der nogle der kender en serie eller en videoklip ,som kunne være smart at bruge ,når man har emnet om plastic surgery . Jeg har sær... -
Hjælp!!! Engelsk mundtlig eksame (video/serie-episode) plastic surgery
ForumindlægHej Jeg er er igang med mundtlig engelsk disposition/outline og min lærer siger at jeg også skal finde en video klip, eller et eller andet om plastic surgery , er der nogle der kender en serie eller en videoklip ,som kunne være smart at bruge ,når man har emnet om plastic surgery . Jeg har sær... -
Ideer til evt samtaleemner (censor og lærer) i engelsk til mundtligt eksamen
ForumindlægHej. Jeg er brug for hjælp til hvilke ting jeg kan snakke om under dialogen med censor, lærer og jeg. Jeg har om musik, og har vedhæftet bilag med de ting jeg har indtil videre, men ved ikke om det er nok. Jeg har valgt at analyserer sangen Fucking Perfect med sangeren Pink, og til jer der k... -
Dansk 9. Klasse eksamen: Hvilke litterær perioder skal man have noter til?
ForumindlægHej. Jeg har lige et spørgsmål inden jeg skal op til dansk mundtlig afgangsprøve i morgen. Jeg er nemlig lige i gang med at skrive noter osv. Lige nu har jeg skrevet noter til. Oplysningstiden Romantikken Det moderne gennembrud (naturalisme, impressionisme) 1) Er der nogen der har skrevet o... -
Er der nogen dejlige personer der vil læse min dansk analyse igennem til eksamen? :)
ForumindlægJeg vil sætte stor pris på det, please send mig en besked i indbakken hvis du er interesseret i at hjælpe! :) -
HJÆLP!!! Japans kultur historie!! Pleas help, eksame om 2 timer.
ForumindlægJeg skal bruge kort fortalt hjælp til den japanske kultur historie. -
The Sin Bin or Lucy's Heart - Eksamens tekst
ForumindlægHej Har li trukket engelk i dag. Det bliv The Sin Bin or Lucy's Heart. Nogen der har nogle lækre guldkorn til den? -
Do's and dont's til AT-eksamen
ForumindlægHej alle jer som er blevet studenter, og har været oppe i AT. Hvad gælder det om at have med når man vil fremlægge sit AT-projekt, det skal lige siges at jeg har fagene engelsk og historie. -
Bedste tips til en mundtlig SO eksamen på HTX 3. G?
ForumindlægHvordan sikrer man den bedste karakter indenfor SO, og er der nogle ting som er gode at have med? -
Fælles faglig eksamen i naturfag - Biologi, Geografi, Fysik/kemi
ForumindlægJeg har været så heldig at trække "Produktion med bæredygtig udnyttelse af naturgrundlaget" og jeg aner virkelig ikke hvad for nogle emner man kan komme ind på. Jeg håber der er nogen som har nogle super spændende emner eller som i hvert fald har nogle gode idéer -
hjælp mig. dansk eksamen. ''det står i avisen''
Forumindlægjeg har trukket fordybeselsområdet det står i avisen, og jeg har vaglt at analysere denne artikel https://politiken.dk/forbrugogliv/livsstil/trivsel/art5543865/Eksperter-om-unges-trivsel-Det-perfekte-er-det-nye-normale, men er stærkt i tvivel om hvilken type artikel dette er, så det vil betyde me... -
Dansk Eksamen, 10 kl, prøve b. Emne: To Verdener, tekst??
ForumindlægJeg har trukket emnet "To verdener" i dansk. Vi har i år prøveform B hvilket betyder jeg har et godt stykke tid til at forberede mig. Jeg skal selv vælge en tekst, hvilken som helst genre (evt. novelle?), som omhandler dette emne. Der skal tekst-mæssigt også være en god del at tage fat ...
