Søgning på: religion eksamen. Resultater: 17181 til 17200 af 37418
-
Bevis for andengradspolynomium
ForumindlægHey, jeg skal lave et bevis for andengrads polynomiun, og har fundet et her inde i forvejen, som jeg for står beviset i starten, men da den når til følgende forstår jeg ikke helt Vi trækker 4ac fra på begge sider og beslutter os for, at kalde b²-4ac for d: (2ax+b)² = b² ... -
Karaktergennemsnit
ForumindlægJeg står i den situtation at jeg har brug for nogle gode karakter til sommer, så jeg kan bestå gym. Jeg ved bare ikke helt hvordan man skal regne karaktersnittet ud. Er der nogen der ved hvordan det regnes ud? Jeg har et link til mine karakter. [URL]http://www.badongo.com/pic/513642[/URL] -
Endnotes
ForumindlægJeg bruger pakken "endnotes" til at lave slutnoter i stedet for fodnoter. Problemet er så: 1) Der står "Notes" som overskrift. 2) "Notes" bliver ikke inkluderet i ToC. 2 har jeg klaret ved at ændre i .toc manuelt, så Notes står i ToC (det gør jeg naturligvis først, ... -
hjælp til analysering af digt
Forumindlæghej. jeg er igang med at analysere mit digt (Fiskeren) af Adam Øhlenslæger. jeg er total lost lige nu, jeg kan ikke huske hvad grafisk præg er???? :( håber der er nogen der vil hjælpe mig :D -
karakter ved skriftligeksamen
ForumindlægHej. jeg har været til terminsprøve idag og jeg vil høre om der er nogen der kender karakterskalaen Jeg ved 100 point = 11/13 men hvad med 90, 80 osv?? -
Kolonisering
ForumindlægHej Hvilken betydning har koloniseringen haft? -
Skriftlig karakter i fransk
ForumindlægHej derude Jeg står i en meget fortvivlet situation som udspiller sig i en rigtig dårlig karakter, Hele mit franskhold og jeg var oppe i skriftlig fransk A, og normalt får vi mellem 7-10 i vores skriftlige opgaver, men i dag kom vores resultater tilbage, og det hele ser helt sort ud. Hele... -
Mat. opgever?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er en ung mand, der går i 3.g og jeg har et stort problem. Jeg mangler nemlig at aflevere 5 matematik afleveringer og jeg har simpelthen ikke overskud til at lave dem, da jeg også har noget samfundsfag og dansk. Så er der måske nogen, der kender en side hvor man kan købe ma... -
Flash back, flash forward, tilbageblik?
ForumindlægHvad er forskellen? har googlet, men kommer frem til flere forskellige betydninger.. - tak ;) -
Tysk til dansk.. nogen der vil rette?
Forumindlæghej.. nogen der vil se på min oversættelse?? skulle oversætte en del af en tysk sang til dansk < rigtig version: Meeres stille. Tiefe stille herrscht im wasser ohne regung ruht das meer und bekümmert sieht der schiffer glatte fläche rings umher. keine luft von keiner seite todesstille für... -
Længde på AT-synopsis
ForumindlægEr der nogen der ved, hvor meget AT-synopsen må fylde? Kan det passe, at det er 4 - 5 sider, hvis man er 3 personer i gruppen? -
ligning igen
Forumindlæghej her er en ligning som jeg har løst 2(x+1)+7=2x+9 2x+2+7=2x+9 2x-2x+2+7=2x+9-2x 2+7=2x+9-9-2x 2+7-9=2x-2 0=0 -
billedanalyse
Forumindlæghej alle er der nogen der kan hjælp mig med billedanlyser... jeg har tre billeder men skal aflever en af dem 1)Marilyn Monroe af Andy Warhol 2) Film poster af Georg Segal 3) Housewife af Duane Hanson tak på forhånd -
Ekstraundervisning fravær.
ForumindlægHej. Jeg går i STX på første år og har efter en matematikprøve fået at vide, at jeg skal have ekstraundervisning. Efter prøven snakkede jeg med nogle venner og de sagde at fravær fra ekstra matematik ikke gælder. Passer det? PS. Synes I, det er fair at jeg skal have ekstra matematik pga. 5 opga... -
Årsprøve i skr. dansk
ForumindlægJeg går i 1g og har derfor ingen anelse om årsprøven i skr. dansk. Eller jo, ved man skal skrive en stil :) Men altså, får man sådan et stilhæfte som i folkeskolen - og hvilke slags emner indgår i dette? Hvem laves stilhæftet af - er det noget, der genbruges fra tidligere eksamener eller noget s... -
Vektorer i rummet
Forumindlæghej til jer er der nogen der kan hjælpe mig med denne her opgave: " På fig. ses en koncersal, der er lagt ind i et kordn-system så at z-aksen går lodret op i midten af scenens front, og scenens gulv ligger i xy-planen. scenetagets hjørner er pkt. E(1,-6,4), F(-4,-5,3), G(-4,5,3) og H(1,6,4).... -
FSa dansk
ForumindlægHej hvad kan der ske hvis man dumper til dansk skriftligfremstilling men bestaar alle proeverene. og hvor meget kan man faa i karakter vis man har skrevet en stil paa 4 sider men som mangler 15 kommaer -
Eksamenslæsning
ForumindlægEr så heldig at skulle op i historie til min afsluttende studentereksamen. Er ved at planlægge min læseferie, og kunne godt bruge nogle råd til, hvordan man griber det an, når man skla læse til en historieeksamen ? Har tænkt mig at starte med et emne. Skal man så læse det kronologisk? ELler førs... -
Udtale af egennavne
ForumindlægAlle de egennavne (dvs. navne, titler på værker, steder etc.), man skal bruge - jeg kan ikke huske, hvordan man udtaler halvdelen af dem! Trækker det meget ned, hvis man ikke kan udtale navnene rigtigt? Og er der nogen old-kyndige herinde? Så vil jeg nemlig lave en liste over de navne, jeg ikke ... -
Eksamenssæt 2 juni 2016
ForumindlægEr der nogle der tilfældig vis ligger inde med en vejledende besvarelse på eksamensætte 2 juni 2016?
