Søgning på: Fejlen af Anders Bodelsen. Resultater: 17241 til 17260 af 106471
-
Nogen som har tid til at kigge min tysk igennem
ForumindlægDer er mange fejl dt ved jeg. Er også dårlig til tysk derfor :( Har ikke brugt google oversætte til sætninger med ord :/ så håber nogen ville rette Stave fejl osv. Hun den skal kun rette som en 8 klasse. :) Den fylder ca. 200 ord :) skriv så sender jeg den :) -
Ordstilling - ret sætning! :s
Forumindlæg"They are painting pictures of Jesus why it soon will be christmas". I ovenstående sætning findes en fejl vedr. ordstilling.. jeg har bare svært ved at se hvor..? Men jeg tror fejlen er i det understregede ?? Nogen der kan hjælpe med at rette den og evt. give en forklaring på rettelsen... -
Tysk eventyr
ForumindlægJeg har lavet en del af et tysk eventyr, på ca 250 ord. Jeg er ikke særlig god til tysk og ville derfor høre om nogle eventuelt ville læse den igennem og understrege alle fejl jeg har. Jeg vil ikke have den rettet af jer, jeg vil bare have en til at tjekke alle fejl og markere dem, så jeg derefte... -
Vektorer i planen - trigonometri opgave
ForumindlægHej, jeg har virkelig brug for hjælp til denne opgave, der er en del af min SSO. Jeg har vedhæftet et dokument. I den opgave, hvor jeg skal finde vinklen mellem AB og BC kan jeg se, at jeg har lavet en fejl. Vinklen kan umuligt være 130 grader. Men jeg kan ikke finde min fejl!! Håber ... -
Rette min opgave igennem :( !
ForumindlægHeeej :) jeg ville høre om en venlig sjæl evt har lyst til at læse opgaven igennem og rette eventuelle fejl. Self kun hvis du har tid og keder dig lige nu :) Vil være en stor hjælp hvis du er god til dansk eller afsætning. Da jeg er ordblind, kan jeg ikke se mine fejl :). Helst gerne ida... -
Præimplantation Genetisk Diagnostik
ForumindlægEr følgende betragtning rigtigt forstået: (PGD) er undersøgelse af fosteranlæg for fejl i arvematerialet i én eller to stamceller, afvigende antal kromosomer eller fejl i gener, inden de lægges op i kvindens livmoder. Min tvivl grunder i at det virkeligt er stamceller som undersøges, for en... -
Afl.
ForumindlægHejsa :) Er der en der har lyst til at rette denne opgave som er på knapt 800 ord for små fejl of evt. feedback, da jeg er ekstrem dårlig til at se egne fejl. [ http://peecee.dk/upload/view/163190 ] Mange mange tak på forhånd :) Jeg skal aflevere den imorgen, og hvis det ikke vides hvordan opload... -
one page
ForumindlægHej folkens, vil høre om der er en, der vil kigge en lille del af min engelsk stil igennem.. Det er en redegørelse af nogle tekster. Den fylder mindre end 1 side. Der er ikke så mange fejl, da jeg skriver godt engelsk, men man kan aldrig vide sig sikker. Der kan være nogle sjuske fejl, som jeg ha... -
4-5 sætninger...
ForumindlægHar lavet nogle fejl i en skriftlig aflevering som skal rettes..Nogle som kan fortælle mig hvad fejlene er?El nunca es aburridoPero es sido tan aburriendo...El tema en la canción...Un detalle coriosó es que coranzon....Quiero la canción porque usted lo puede interpretar en muschas maneras -
Ret fejlsætning
ForumindlægJeg skal finde en fejl i den her sætning og forklare den. Er der nogle der kan hjælpe? det kan være fejl i simpel tid/udvidet tid, aktiv og passiv, modalverber og modus. "There were even made postcards of people who had been lynched" -
Rettelse af KORT tysk aflevering
ForumindlægHej Alle. Vi har en kort og let tysk aflevering for til på mandag. Jeg ville høre om nogle ville være søde at tjekke den igennem for fejl. Jeg ville gætte på at der nok var en del grammatiske fejl, også med hensyn til ordstillingen ;-) Selve teksten behøver i ikke forholde jer til, da det e... -
Udregning af tid over strækning
ForumindlægJeg har lagt opgaven som en vedhæftet fil, da jeg får en fejl ved at skrive mit spørgsmål her. Har skrevet mine udregninger og hvordan jeg har gjort, så i nemmere har ved at se min fejl. Håber der en der kan hjælpe og sende mig udregning af resulatet :-) -
Tjek 179 ord
ForumindlægHej jeg har forsøgt at lave en fritekst på spansk og jeg vil blive rigtig glad for, hvis der er en der vil tjekke teksten igennem og gøre mig opmærksom på hvor der er nogle fejl (understregninger el. lignende). Jeg skal selvfølgelig selv rette fejlen, men er ikke særlig god til at få øje på dem... -
Engelsk første delprøve, uden hjælpemidler.
ForumindlægHej alle sammen, har ikke nogle problemer med engelsk, og kan sagtens finde fejlene, men kan bare ikke alle de fagtermologiske udtryk, så er der nogle som lige kan skrive nogle af dem sammen med eksempler. Synes det er lidt bedre at kunne skrive begreberne, istedet for bare at vide hvad fejlen ... -
Fransk afl. - 200 ord
ForumindlægHejsa Skal oversætte en aflevering fra dansk til fransk. Nogen, der vil være sød at hjælpe? Blot de værste fejl. Ret gerne med rød/fed el. lign., så kan jeg bedre huske/se mine fejl. Skal afleveres hurtigst muligt (har været syg). Her er selve oversættelsen: http://peecee.dk/upload/view/189565 Mv... -
Hjælp til stil?
ForumindlægMin stil har brug for at blive kigget i gennem for fejl. Stilen er kun på 1 side. Jeg er lidt usikker på afsnittene og der kan også godt være nogle sproglige fejl. Stilen handler om en fortsættelse af bogen Supernova, altså hvor jeg er "forfatteren" bag kap. 21. Kan du godt hjælpe mig? -
Svar på bevis 1=0
ForumindlægHej studieportalen, jeg har brug for at finde fejlen i dette bevis. Meningen er, at x skal være 1. x=1 x2=x x2-1=x-1 (x-1)(x+1)=x-1 x+1=1 x=0 Det er meningen, at det skal give 1. Men jeg kan ikke finde fejlen. -
HASTER!!!!! spansk!
ForumindlægNogle som gider at læse min spansk opgave igennem og fortælle mig hvor jeg laver fejl? Vores opgave er at rette vores egen spansk stil, men jeg har svært ved at se hvor mine fejl ligger og hvad jeg gør forkert. -
Fejlsætninger
ForumindlægHej, jeg har en sætning, men ved ikke hvad fejlen er. Nogen der kan hjælpe? In online discussions, the tone of voice has over the past few years worsened drastically. Det der er skrevet med fed burde give et hint til fejlen, men er stadig ikke helt sikker på, hvad der skal stå. -
English paper - rettelse
ForumindlægHej alle Jeg er lige blevet færdig med at skrive min engelske stil, men da jeg har meget svært ved at se mine egne fejl, håbede jeg på, at der var en herinde der ville hjælpe med at rette den for gramma-fejl :o) den fylder lidt over en side (629 ord)
