Søgning på: matematik 1g. Resultater: 17241 til 17260 af 32350
-
Studieretningsprojekt hjælp
ForumindlægHey ;D Er der nogen som har skrevet studieretningsprojekt i fysik(a) + matematik(a) om enten det skrå kast, rakkerts besvægelse eller penduler?? Har vireklig brug for hjælp, er helt lost! På forhånd tak :o) -
Studieretningsprojekt(Pendul eller vandraket) Nogen der kan hjælpe????
ForumindlægHey allesammen :D Er der nogen der tilfældigt har skrevet en opgave i fysik(B hovedfag) og matematik(A) om emnerne Pendul + raket?? ER lidt på bar' bund På forhånd Tak Nina -
Eksempel på variabel prisfunktion
ForumindlægHej, Jeg skal op til mundtlig matematik her på torsdag, og kan ikke rigtigt finde ud af følgende spørgsmål: Giv et eksempel på en variabel prisfunktion. På forhånd mange tak. Med venlig hilsen Tobias H. -
OPTAGELSESPRØVE
Forumindlægjeg skal op i mundtlig optagelsesprøve i matematik jeg er virkelig meget nervøs:( NOGEN DER VED HVAD DE SPØRGER OM? mundlig er det færdighed man fortæller seriøst et eller andet hjææælp:'( -
FYSIK
ForumindlægDet er egentlig meget let at skulle forberede sig til en matematik-prøve. Her skal man bare terpe de forskellige emner i gennem. Men hvaså med en fysikprøve? Prøven er trods alt med hjælpemidler? -
Hjælp til polynomier
ForumindlægHej folkens Jeg kæmper en smule med min matematik opgave, og er i tvivl om hvordan jeg skal lave den. Ligningen ser således ud: 3x2-2x-12= x-6 Hvordan løser jeg den? -
Trigonometri
ForumindlægHej. Jeg har en opgve i matematik som jeg har løst, men svaret giver ikke mening. Jeg synes det er urealistist at siden CE er så stor. Hvad har jeg gjørt forkert? Mange tak på forhånd! -
Linjer i rummet
ForumindlægHej alle Jeg sidder og læser op til mundtlig eksamen i matematik og er i tvivl om følgende spørgsmål: Hvorfor kan linjer i rummet ikke beskrives vha. ligninger? Håber der er nogle der kan hjælpe. -
gartneri
Forumindlæghej jeg har lige nogen spørgsmål jeg er lidt dårlige til matematik så jeg kommer helle tid til bruge hjælp jeg har nogen spørgsmå jeg ikke forsår hvad man skal jeg håber i kan hjælpe -
Brændpunkter i elipse
ForumindlægHejsa! Har lige et spørgsmål vedrørende matematik... Der er givet en ligning 4x^2+y^2-4y=0 Jeg skal finde elipsens brændpunkter, nogen der har formlen eller en ide til hvordan? -
HJÆLP!!!
ForumindlægHey, Er der nogen som kan løse henholdsvis opgave 9.030 og 9.032 i Matematik STX A-niveau? Please hælp er helt fucked og fatter ingenting... -
Lineære funktioner og differentialregning
ForumindlægHej jeg skal op i matematik, og jeg er virkelig ikke god til det, er der nogen der kan hjælpe mig med følgende: Gør rede for den lineære vækstmodel. Gør rede for tangenten til grafen for en differentiabel funktion. -
Deltag endelig xD
Forumindlæghey alle sammen ;) Til dem som har været til folkeskolens afdgangsprøve. Hvordan gik det genralt?? altså med matematik færdighedsregning og problemregning? hvad med dansk skriftlkig hvad valgte i at skrive om?? peter :D -
Hjælp til begreber om klassisk geometri
ForumindlægHej har denne opgave hvis nogen kan hjælpe mig med nogen svar, ville jeg sætte en stor pris på! :) Det er matematik på B - Nævn nogle begreber fra den klassiske geometri, som er anvendelige i trekantsbetragtninger. -
Faceliste
ForumindlægHej.. Jeg kunne godt tænke mig hvis der var nogen som kunne hjælpe med at finde facelisten til Matematike fs10 altså 10 klasse 4 timer i maj 2007 ? PÅ FORHOLDEN TAK :D:D -
Begrænsninger i AT - samf, his og mat
ForumindlægHej derude. Jeg har i AT om krig, medier og teknologi på tværs af fagene samf, historie og matematik. Hvori kunne begrænsninger ligge? Og skal disse indgå i den mundtlige fremlæggelse? -
En funktions middelværdi over intervaller
ForumindlægHej jeg har fået et spørgsmål til min mundtlige matematik eksamen der hedder: Gør rede for en funktions middelværdi over intervallet [a,b] Håber der er nogle der kan hjælpe. -
Ti 89 lommeregner søges
ForumindlægHej, jeg skal på matematik b adgangskursus her om 12 dage. Jeg skal bruge en Ti-89 eller Voyage lommeregner. Jeg er på SU og kan simpelthen ikke give mere end 500kr for den. Please hjælp mig.... -
Forelæsning til gymnasiet?
ForumindlægHey alle ;) Jeg skal på STX, efter sommerferien, og jeg ville spørger om det er nødvendigt/godt at lave lidt forlæsning på fx. matematik eller fysik ? Og vil det hjælpe ? Hilsen peter09. -
hjælp!!
Forumindlægjeg har fået en skriftlig opgave i matematik. opgaven lyder: Hvor mange liter 50 % spiritus skal blandes med 12 liter 90 % spiritus for at få 60 % spiritus?
