Søgning på: analysemodel engelsk. Resultater: 17301 til 17320 af 24761
  • Øjet

    Forumindlæg
    Hej, Hvordan skal diffraktion og refraktion forstås?
  • Pædagogik bøger

    Forumindlæg
    Jeg har føglende bøger til salg: - Klassisk og moderne pædagogisk teori. 1 udg. Forfatter: Peter Østergaard Andersen et al. sider: 752 * 300 kr - Samfundet i pædagogisk arbejde. 2. udgave 3 oplag. Forfatter: Carsten Schou et al. ISBN: 9788750039778 Udgivelsesår: 2009. Antal sider: 3...
  • TI Interactive-guide

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg søger hjælp til hvordan man anvender TI Interactive, kunne godt bruge en manual/guide.. Og hvordan får man programmet til at være på dansk? :)
  • har bare et meget lille spørgsmål til min kommende eksamen

    Forumindlæg
    det er sådan at til min kommende eksamen vil jeg få en tekst på 1300 bogstaver. mit spørgsmål er bare om 1300 bogstaver og lyder:. om det er med mellem eller uden mellemrum for 1300 bogstaver? på forhånd tak.
  • naturvidenskab og humaniora - må man blande samfundsvidenskabelige metoder?

    Forumindlæg
    jeg har ifbm. med AT valgt faget historie og fysik hvilke jo beskæftiger sig med hhv. naturvidenskabelige metoder og humaniora. men jeg har fundet at jeg kan blande samfundsvidenskabelige metoder og se på sagen fra den vinkel (som nyt stof!) - men er det tilladt?
  • er det et krav at perspektivere til tidligere AT forløb?

    Forumindlæg
    er det et krav at perspektivere til tidligere AT forløb til eksamen?
  • Oversættelse, 3 linjer!!!!!!!!

    Forumindlæg
    Hej, en der gider at oversætte disse tre linjer, jeg har selv oversat men jeg ville lige se om det er jeg har oversat det rigtigt. Hvad har du haft i denne klasse? Jeg har haft æbler. Vi har haft megen frugt i år. Min far har haft denne have i tre år. Min mor og far har haft meget at gøre i...
  • Hvilke ting kan påvirke samhandel mellem England og Danmark?

    Forumindlæg
    Håber virkelig i kan hjælpe mig. Er igang med en opgave om H.G. Tradings, hvor jeg skal forklare hvilke ting der kan påvirke samhandel mellem englang og Danmark? Har virkelig brug for hjælp :s
  • fejlsætning

    Forumindlæg
    12. When she early one morning saw the dead body, she fainted. jeg ved ikke hvad fejlen er.
  • Hjælp mig!

    Forumindlæg
    Hej allesammen, jeg er en pige der ikke kan bnoget matematik hvordan kan jeg blive bedre til det. når mine lærer er nogen røvhuller? please hjælp. :D
  • Rettelse af tekst

    Forumindlæg
    Nogle som er villige til at rette en tekst for grammatiske og evt. andre fejl. Har vedhæftet den. PS: se bort fra parenteserne og overskrifterne
  • tema eller tekst vigtigst

    Forumindlæg
    Ang. spansk eksamen mundtlig Hvad er vigtigst at snakke om: selve temaet eller selve teksten man har fået? Jeg skal op om en uge..
  • afslutningssætning

    Forumindlæg
    jeg skal skrive en god afslutningssætning til min dansk aflevering og vil høre hvilken der lød bedst: 1: husk nu, vold er aldrig løsningen men ord kan gøre meget mere end det. 2: til slut, så husk nu på, at ord kan løse meget mere end vold. hvis i har andre forslag/forbedringer, så tager jeg...
  • Datidsform

    Forumindlæg
    Hey jeg har en daskopgave hvor der skal indgå datidsforme. Jeg har et lille problem....... Hvad er det?
  • oversættelse fra Dansk til Tysk

    Forumindlæg
    Jeg har brug for een der kan hjælpe mig i det Tysk Retslige område med at oversætte følgende fra Dansk til Retsfaglig tysk det haster en smule... : Mine Damer og Herrer Til Skrivelsen fra modpartens Advokat, dateret vil jeg hermed gøre indsigelse gældende. INDLEDNING : Der er ikke noget...
  • Protein syntesen step by step

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har alvorligt brug for en hånd mht. til at forklarer proteinsyntesen. Håber nogen kan hjælpe! Vh Anna :)
  • Dansk

    Forumindlæg
    Hvordan skriver man et essay på dansk?? Hvad er kravene til det?? Hvordan sætter man kommaer på dansk ?? Håber i ville hjælpe mig..
  • Løbende eksamen, hvad gør i?

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg skal næste skoleår til at starte på HTX, og har lige gået i en form for 10. klasse på en erhvervsskole. I forbindelse med HTX ville jeg gerne så løbende forberede mig til eksamen, så der er langt mindre opgaver de sidste fx. 14 dage før eksamerne... Så hvad gør i for at forberede j...
  • mindmap ..

    Forumindlæg
    Hej, vi skal lave en mindmap over "Tysklands image i Danmark", og det vi har er for det meste fordomme.. Hpber der er nogen der kan hjælpe med at finde på nogle ting .. :)
  • TI-89 Titanium x roden af y

    Forumindlæg
    Hej alle hvor er denne tast på lommeregneren?