Søgning på: matematik noter 1.g. Resultater: 17321 til 17340 af 47497
-
English abstract, pleeeeeeeeease hjælp!!
ForumindlægHej Alle :) Har skrevet et engelsk abstract til min SRP opgave, er der ikke en der please vil læse det igennem og finde mine grammatiske fejl? :) -er nemlig ikke særlig god til engelsk! :) På forhånd tusind tusind tak!! This study investigates immigration in USA and Denmark. It answers questions ... -
Rettelse af begyndelse?
ForumindlægWhazzup, har kigget på dette stykke igen og igen... og ja, jeg er sgu ved at være træt af det! Men hvis du kunne hjælpe mig lidt med at finde mulige stavefejl og alt de der grammatik fejl, så ville det bare være super :D Tak! I saw them again. I saw those hands against the window in my dream... -
kort Oversættelse skal rettes
Forumindlæg12 students on the alternative film school in Copenhagen are excited to work with their finishing project. It is succeed for them to get an celebrity, as it is the American author and instructor Paul Auster, to decide the conditions for their final movie. They shall be created from following quo... -
Afsætning
ForumindlægHej.. Jeg søger ordentlige noter (dvs. noter til hele bogen - ikke det der kun er her på siden til de 3 første kap. men til hele pensum) til Afsætning - både B og A niveua??på forhånd tak.. -
Hvad betyder [ ]?
ForumindlægHej Jeg er i gang med at læse mine noter til fysik/kemi noter. Der er et spørgsmål, jeg ikke kan huske hvad svaret er. Spørgsmålet er: Hvad betyder [H+] og [OH-]? Tak på forhånd -
Herodot. Kampen mod perserne.
Forumindlæger der ikke nogen der har noget godt at sige om denne her.. har lige fundet ud af at mine noter ikke er helt tilstrækkelige.. og jeg skal op i dag kl 14:30! læser på livet løs, men det ville være godt hvis der var nogen der havde lidt noter til den... -
fodboldenglen
ForumindlægHar desperat brug for nogle noter til fodboldenglen. Synes bogen er dødkedelig og har ikke fattet særlig meget af den. Det kunne være lækkert med nogle noter. I kan sende det til min mail [email protected]. -
monosakkarid
Forumindlægjeg sidder og kigger på mine noter fra timerne....jeg har skrevet i mine noter at et monosakkarid består af et molekyle, men der står står ikke hvilken slags molekyle det er..er der en der ved det?? -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHey Savner lidt nogle noter til skriftlig VØ i form af formler eller lignende. Har forsøgt at kigge de noter der er lagt ind, men det er mere til mundtlig. Tilfældigvis nogen, der har noget til skriftlig? -
HJÆLP - Herman Bang
ForumindlægHej ale sammen.. Jeg skal op i dansk på mandag. Jeg mangler noter til Herman Bang og novellen "pernille". Hvis der også er en, som har nogle noter til Otto Frello, er de meget velkomne til at skrive :) -
Hjælpemidler med til FSA
ForumindlægHej Jeg skal op i kristendom til 9. klasses afgangsprøve. Men jeg er i tvivl om hvad vi må have med... Egne noter? Lærerens uddelte papirer om fx islam? Kopier af andres noter? Tekster? Hjælp!! -
HISTORIE EKSAMEN
ForumindlægEr i seriøs mangel på noter omkring "Blokopdelingen af Europa og tysklandsproblemet". Er der nogen der ka hjælpe ? og tager også graciøst imod noter omkring stormagtspolitikken :) tusind tak på forhånd :) -
Verdensbilleder
ForumindlægHej skal op til en prøve i morgen med noter, så vil lige høre om der nogle er jer der sidder med viden inden for verdensbilleder, eller evt. har noter? Hjjjjjælp. Aristoles, Tycho Brahe, Johannes Kepler. -
Rigtigt studievalg?
ForumindlægJeg er startet på International Virksomhedskommunikation med tysk og europæiske studier i år. Jeg har meget længe været meget i tvivl om, hvorvidt, jeg skulle vælge en humanistisk eller naturvidenskabelig videregående uddannelse. Jeg valgte netop dette studie, da jeg havde en ide om, at det nok v... -
Nervøs for HTX standpunktskarakter.
ForumindlægHej alle sammen, d.11 august havde jeg startet på HTX. Det er virkelig en fed skole, og har fået nogle rigtige gode venner. Det er gået godt indtil nu. Har kæmpet mest med den første matematik aflevering vi har haft. Jeg har svært ved matematik og jeg synes det er det sværeste fag der findes. Men... -
opret katte
Forumindlæghejsa jeg vil godt vide noget om at opdrage en kat -
Eksamen
ForumindlægHey...Går i 2 g på sproglig linie, men var ikke oppe til nogle eksamen i 1 g, så mit spørgsmål er, hvor mange skal man minimum have været oppe til efter 2g.???Endvidere er jeg ikke speciel glad for naturfag, men skal man op til i 2 g.Både mundtlig og skriftlig...???Nogle jeg har snakket med, mene... -
Ensvinklede trekanter
ForumindlægEr der ikke en klog person, der kan give mig et bevis for, at forholdet mellem de tre par af sider i to ensvinklede trekanter er konstant? Altså at der for to ensvinklede trekanter ABC og A'B'C' gælder, ata = k*a'b = k*b'c = k*c' -
Mat på B-niveau.
ForumindlægJeg sidder så her og spekuler lidt over hvordan jeg skal blive Datamatiker? http://tietgenportalen.tietgen.dk/dk/vu/Uddannelserne/Datamatiker/Adgangskrav%20og%20optagelse/Sider/default.aspx som i se det link kræver det mat i B-niveau. Hvordan får jeg så det B-niveau? Ville den her måde virke for ... -
Hjælp!
ForumindlægHej:) Jeg er ved, at lave et eksempel på mulitiplikatorvirkning, med de nyeste tal fra nationalregnskabet. Jeg skal finde 6 ting, og den ene er importandel, og vil bare lige spørge, om det er hvad Danmark importerer, eller om det er hvad der bliver importeret til DK...
