Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 17381 til 17400 af 35989
-
Cambridge Dictionary
ForumindlægVi kender alle http://dictionary.cambridge.org/ som er virkelig fin til engelsk stile.\nDog kunne man godt ønske sig en integreret synonymordbog, så man ikke behøver at sidde og rode med to ordbøger på en gang.\n\nTil spørgsmålet:\n\nJeg ønsker at finde en ord- SAMT synonymordbog på CD-rom-form e... -
Læge, men samfundsvidenskablig linje?
ForumindlægHej. Jeg har på det seneste virkelig gået og haft en drøm om at blive læge, problemet er bare at jeg går på en samfundsvidenskabelige linje, med engelsk A, samf, B, bio B... Jeg har dog hævet matematik på B, mens jeg skal have fysik på C-niveau i 3g,(obligatorisk) og så overvejer jeg at vælge kem... -
portfolio
ForumindlægHejsa...\nJeg er den her 1år elev på HTX der skal knækkes af den nye reform ;(\nOg så har de sørme ikke også opfundet noget smart der hedder portfolio-prøven.. JUBII:( men nogle der har knækket gåden om hvad den går ud på? Hvor mange af de ting man har gemt skal man bruge?\n -
Aftagende eksponentiel udvikling + procenter
ForumindlægOpgave 4.020 fra Eksamensopgaver i matematik, b-niveauHar siddet med denne opgave i flere timer nu, men kan simpel hen ikke løse den. Den lyder således (lidt lang intro):I august 1983 udsendte Civilforsvarsstyrelsen et hæfte med titlen "om at overleve". Figuren nedenfor(skriver tallene ... -
Median
Forumindlægvi har trekanten a=10 b=15 c=21 bestem længden af medianen Mb har beregnet vinkel A til 26,05 -
Gider du hjælpe..? :)
ForumindlægHejsa er der nogen der gider at oversætte noget af det her dansk til fransk?? det behøves ikke at være det hele, måske bare et stykke...? håber der er nogen der gider ;) Nyt sprog: Hvis man f.eks. kommer fra Danmark og flytter til Frankrig, er det godt, at kunne tale fransk. Man kan altid prøve... -
omkring terminsprøve i matematik
Forumindlægplejer man at få sættet fra sommereksamen året før til terminsprøven? eller kan man risikere at få opgaver fra sygeeksamen i august? -
normalvektor
ForumindlægHey :)Har lige et spørgsmål til en af opgaverne i opgavesættet Maj-Juni 2004 (1-årigt):opg 3Hvordan finder jeg en normalvektor til linien AD? Er det bare en af siderne i kassen? Det synes jeg bare ikke kan passe - for de står da ikke helt vinkelret på...Håber at der er en som har lavet sættet som... -
noter til 8/9 klaase
Forumindlægjeg skal op i gegrafi og alle mine noter fra 8- 9 klasse er væk er der nogen der kan hjælpe -
Højeste og laveste karakter?
ForumindlægHejHvad er den højest og den laveste karakter, du har fået, og hvor mang egang hver?Mig:11 (ca. 5-7 gange, tror jeg)03 (1 gang, en prøve jeg opgav totalt):) -
Metode, forstår det ikk :(
ForumindlægHej alle sammen . Jeg skriver i samf og psykologi om identietsdannelse. Jeg har lavet et interview som er mit kvalitativ metode i samf. men hvad er min metode i psykologi. det indenfor humaniora... ? -
Determinant på CAS?
ForumindlægHej folkens Jeg forsøger at regne en opgave hvor jeg skal finde arealet af en trekant udspændt af to vektorer. Jeg har regnet det i hånden ved hjælp af determinanten - men ville lige tjekke efter på CAS, men den blir ved med at sige "Error: Dimension" når jeg taster det ind - hvorfor gø... -
parabel
ForumindlægHvordan finder man en ligning til en parabel, når man kun kender toppunktet og et støttepunkt?Hvordan er nu formlen for afstanden fra punkt til punkt? Har i evt nogle links til formelsamlinger? -
METODER - UNDERSØGELSER
ForumindlægHej :) Er der nogen der ved om man et sted kan finde en liste over metoder inden for biologi? Det, jeg leder efter er en masse fremgangsmåder til at undersøge forskellige biologiske ting. Mere konkret noget hjælp til at kunne besvare de kendte spørgsmål i biologi A-niveau eksamensopgaver: "... -
Grafitti
ForumindlægHey allesammen Jeg har fået til opgave at skulle finde en måde hvorpå man kan undgå at nogle ældre elever, som keder sig, begynder at lave grafitti på deres skoler.Hvad kan få disse grafitti magere til at lade være med at lave grafitti?..Hvilke alternativer kunne man tilbyde disse grafitti magere... -
Spørgsmål - ideer??
ForumindlægHejsa! Jeg skal op i mundtlig mat. og er ved at forberede mig lidt på flere at de emner jeg kan komme op i ... - nedenfor kan I se et af de emner jeg kan komme op i - og selvom jeg selv er temmelig godt inde i emnet, ville jeg høre om de ting jeg fokuserer på mht. dette spørgsmål er korrekte?? Sp... -
Mundtlig mat B på gym
ForumindlægHey hey!Jeg skal op i mundtlig matematik på mandag. (B niveau på gym)Jeg tænkte på, om nogen har nogle eksempler på, hvad man kan trække? Vi har haft noget generelt på klassen, men kan ikke helt finde ud af om man bare får et emne, fx "linjen og cirklen" og så skal udlede noget derfra, ... -
Mundtlig Højniveau
ForumindlægHej..Jeg skal op til mundtlig tysk, som jeg har på højniveau.Jeg ville høre om I kunne komme med gode råds mht. hvordan man kan starte med det læste tekst, som er opgivet, hvordan man kan forsætte samt hvordan og hvorledes man kan inddrage sine noter. Hvordan man kan gå over til sammenligning/par... -
Internet fra?
ForumindlægHejEr der én der ved hvordan jeg kobles af internet?Jeg har en acer bærbar computer, og skal til prøve i morgen, og må derfor naturligvis ikke bruge internet.Ved overhovedet ikke hvordan jeg gør :)Hilsen mig -
HELP I NEED SOMEBODY!!!
ForumindlægPlease hjælp, skal have min årsopgave færdig 2. Juni og mangler "kun" en formel til annuitetslån og dem jeg bliver ved at finde, kan bare ikke passe, nogle der kan hjælpe please??
