Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 17401 til 17420 af 35989
-
forberedelse!!!
Forumindlæghej. jeg ville bare lige høre om hvordan man forbereder sig bedste til sine eksamener...mvh. bys99:-) -
Palæstina/Israel
Forumindlæghvad vil det sige hvis et land ligger op til at danne en bi-national stat.det drejer sig om britterne som ønskede det med hensyn til staten Palæstina/Israel..og hvad vil det her sige : at det britiske mandatmagt ønskede endvidere at gøre jødisk immigration betinget af ikke alene af områdets økono... -
Rente Regning! Hjælp!
ForumindlægJeg er så dårlig til det her . Fatter slet ingen ting. Har fået en opgave, hvor vi skal finde den månedlige rente. Lån til 24% P.A Hvordan finder man 12 rod af 1.24? Og den månedlige rente ? -
Her kan I blære jer i fred:o)
ForumindlægNår man læser de forskellige indlæg her på studieportalen.dk fornemmer man at folk ikke helt kan lade være med at komme med små kommentarer om hvor godt, det er gået dem til deres ekssamen. Det er temlig træls, for når man ikke selv har været oppe endnu, er det sidste man gider høre på, hvor godt... -
hvordan foregår det?
ForumindlægSkal til fysik årsprøve imorn. Jeg ved bare har 20 min forberedelse og 16 min til fremlægge. Hvordan begynder manfeks. disposition? hvordan for man gode karakter, fordi har en mærkelige censor?ps: hun hader mig :( -
HF
ForumindlægSkal man have en 10 klasse for at kunne komme på en HF? eller kan man tage andre ting? -
Mundtlig dansk - spørgsmål
ForumindlægHej!Når man skal op i mundtlig dansk skal vi læse 1/2 side højt. Hvad så hvi sman får et digt forholdsvist langt digt? Skal man så kun læse nogle af stoferne eller hele digtet højt?? -
Metodespørgsmål, formulering? det samfundsvidenskabelige aspekt inden for humanistisk videnskab
ForumindlægHej. Er det her rigtigt at skrive??: "(...) har jeg benyttet mig af det samfundsvidenskabelige aspekt inden for humanistisk videnskab." Er humaniora og samfundsvidenskab ikke netop to forskellige ting? Eller hører samfundsvidenskab inden under humanistisk videnskab? Jeg er forvirret :) -
Mundtligt Biologi
ForumindlægHey...Har i nogle tips til hvordan man kan få de høje karaktere i biologi?Bruger i dispositionere og kan i give et eksempel på nogle? -
top karakter
Forumindlæger her nogen som kan fortælle mig, hvad der skal til for at score top karakter til dansk eksamenevt. hvad man skal komme ind på..og bla bla bla.. -
Differentiation af lnx
ForumindlægHej Jeg har et lille problem med at forstå et led i min udregning (det understregede): ?y/?h = (f(x+h)-f(x))/h = (ln(x+h)-ln(x))/h = ln((x+h)/x)/h = ln(1+h/x)/h = ln(1+h/x)/(x*h/x) På forhånd tak :) -
HASTER!!!!
Forumindlæghej (: har virkelig brug for hjælp, skal lave en analyse af en nyhedsartikel, men jeg har ingen anelse om hvordan man gør, hjælp! -
Spændingshovedpine..
ForumindlægJeg har pga. overbelastning af ryg/skulder/nakke fået spændingshovedpine, som minder lidt om almindelig hovedpine, bare meget værre...Panodiler virker ikke, og når det kommer varer det ca. et døgn, hvor jeg ik ka andet end at ligge helt stille (sover mig fra det!) eller stå helt stille.. (Man ska... -
spænding det samme som spændingsforskel
ForumindlægEr spænding og spændingsforskel det samme?? -
Inddragelse af nyt stof?
ForumindlægHey alle herinde. Jeg står og skal op i AT i næste uge, og jeg er kommet i lidt af et dillema som jeg håber i kan hjælpe mig med. Jeg er godt klar over at man kort skal præsentere sin synopsis kort, og læse ens konklusion op osv., jeg er også godt klar over at man skal inddrage metoder, på en såd... -
udeblevne karakterer
Forumindlægka det være rigtigt at man er blevet student og endnu ikke har fået sine skr. karakterer? -
Læseplan?
ForumindlægHej alle ; ) Læser til matematikeksamen og ville are høre om der er nogle af jer der har gode råd mht. læseplanen. Gode metoder til at kunne huske tingene, tilrettelægning ef pauser o.s.v.Jeg ved godt at det er individuelt hvad der virker for en, men ville gerne høre andres erfaringer også. Pfh... -
haster lidt meget
Forumindlægjeg skal op i engelsk i morgen til prøve i engelsk men har lidt bøvl med oversættelse, fra dansk til engelsk. så det kunne være super hvis nogle gad at oversætte dette. Hvad er fedme?: hver 10.ende dansker lider af fedme hvis man går et tur i bon bon land ser man pæreformed... -
Matematik A?
ForumindlægHej. Jeg skal til at vælge valgfag for 3.g, og jeg er kommet lidt i tvivl mht. hvad jeg skal vælge. Valget står umiddelbart mellem enten matematik på A-niveau og naturgeografi på B-niveau. Jeg er ret god til matematik, hvis jeg selv skulle sige det he he :), men min generelle holdning til naturv... -
Studierapporten
ForumindlægSkal man til den mundtlige AT fremlæggelse inddrage studierapporten? Og undskyld jeg spørger, men hvad er 'studierapporten' egentligt? Det er da ikke SRP eller synopsen?
