Søgning på: eksamenssæt matematik A HTX. Resultater: 17401 til 17420 af 158923
-
Ingeniør uddannelsen..
ForumindlægHej:) Hvor lang tid tager det at læse videre fra HTX til Bygningsingeniør?? Og hvad er forskellen på Civil og diplom uddannelsen..? På forhånd tak??? -
Kryptering
ForumindlægHej Hvorfor er det at man bryde koden i et RSA-system, når det hedder sig at systemet er sikkert? -
KVOTE 2
ForumindlægHej jeg er lige blevet student i år, og mener at jeg har et gennemsnit på 8,2 trist, fordi jeg gerne vil læse til læge.. jeg prøver at søge ind i år, på de tre universiteter i dk der tilbyder det, men hvis jeg ikke kommer ind, kan jeg søge kvote 2, til marts? eller var det sidste gang i år man ku... -
En opgave om vektorfunktion
ForumindlægHej Jeg er ved at forberede mig til skr. matematik. Dette gør jeg ved at regne en masse gamle eksamenssæt igennem. I den sammenhæng er jeg løbet ind i en opgave som jeg ikke lige kan løse. Opgaven lyder som følgende: En radiostyret modelbil A følger en banekurve, der i et sædvanligt retvinklet k... -
En landmand presser halm i rundballer med en diameter på 1,8 m og en højde på 1,5 m. Halmen har en massefylde på ca. 0,12 t/m3. a) Hvor mange m3 halm er der ...
Forumindlægkan i hjælpe mig med den -
Hjælp til programmering
ForumindlægHej! Jeg sidder og er gået helt i stå med opgave 8B delspørgsmål b) i linkede eksamenssæt. http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF11/111121%20103092%20hhx112%20MATA%2015082011%20Matematik%20A.as... -
Opgavesæt til eksamen
ForumindlægHej,Jeg vil lige høre om der er nogle der ved hvor jeg kan købe en bog, med eksempler på eksamenssæt?Bjarke -
SRP - Farvestoffer
ForumindlægHej Er der nogle, som har skrevet SRP om farvestoffer i matematik og kemi og kan forklare, hvad det indbefatter inden for hhv. matematik og kemi, dvs. hvilke emner man som regel kommer ind på? Tak på forhånd. -
programmering
ForumindlægHej. Jeg sidder og øver mig til eksamen i programmering. jeg har lidt problemer med nogle opgaver i et eksamenssæt. jeg har vedhæftet opgaven. det drejer sig om opg. 5-8 på forhånd tak ! -
Opgaver uden hjælpemidler!
ForumindlægHej.. Er der nogle der kunne være søde, at forklare mig, hvordan jeg kan løse opgave 2 i dette eksamenssæt: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/syge07/2007-8-8_Ud.pdf På forhånd mange tak, Freud -
HJÆLP TIL MAT B EKSAMEN 2020
ForumindlægHej alle, jeg er igang med mit eksamensprojekt i mat b htx 2020 og har brug for hjælp til et par opgaver har vedhæftet det her --> -
angående stx linje
ForumindlægHej Er SAM A MAT A en god linje? Er den for svær? -
Andre der skal læse Oecon i Århus?
ForumindlægHej Studieportalen! Jeg er blevet optaget på økonomi i Århus - så det er jeg glad for. Er der andre herinde som skal starte der? Vi er trods alt over 200 stykker der er blevet optaget. Derudover tænkte jeg på om der er nogen der kender noget godt introlitteratur til økonomistudiet? Mvh. avlanden -
Uretfærdig fysiklærer
ForumindlægHej, jeg er kommet i den uheldige situation at jeg har en fysiklærer der har en meget alternativ karaktergivning, i løbet af min tid på gymnasiet har mine standpunktskarakterer varieret i alt fra 02-12. Lige nu har jeg 12 i skriftligt og 02 i mundtligt...og der er flere i min klasse der har fået... -
The Sandwich Factory - Jason Kennedy HJÆLP
ForumindlægHej alle. Er der nogen der har lavet dette eksamenssæt, som jeg evt kunne få lov at se?? Opgaven skal afleveres Torsdag, så jeg har lidt travlt.. KNUS -
engelsk skriftlige eksamen 2010
Forumindlæghej hvad hedder emnerne til eksamenssættet for henholdsvis : stx b maj 2010 stx b august 2010 stx b december 2010 -
hej!
Forumindlæghej, jeg har haft matematik B føre og nu har jeg taget faget igen for at genfriske den, men jeg har glemt alt om matematik. har i nogle gode råde og vejledning til mig så jeg kan lære matematiken hurtigt igen??? -
forståelse af eksamen til sommer
ForumindlægHej folkens =) Første skoledag i dag, nævnte vores lærer adskillige gange om eksamen til sommeren, men fortalte ikke hvad der helt foregik. så mit spørgsmål er: Hvad skal man helt til matematik eksamen på B niveau - skal man trække noget deroppe eller noget man får tid til at forbedre og HELST ... -
BMI SRP HJÆLP
ForumindlægHej folkens! Jeg skal til at skrive SRP med Matematik og Idræt og vil gerne fokusere på BMI og lave statestikker over nogle BMI resultater. Men mit problem er at jeg skal lave en problemstilling som er bred nok og det synes jeg ikke denne er: Hvad er BMI og hvad fortæller den? Nogle der l... -
Fysik i 3.g
ForumindlægHej alle. Jeg har valgt at opgradere Fysik A, derfor ville jeg spørge om nogen af jer kunne anbefale nogle gode fysik A -bøger som jeg måske kunne låne på biblioteket eller noget, til at læse i sommerferien. Og give et nogenlunde billede af hvad Fysik A pensum i 3.g indebærer. På forhån...
