Søgning på: srp engelsk religion. Resultater: 17401 til 17420 af 35259
  • Chicken af Hanne Vibeke Holst

    Forumindlæg
    Hej alle. Sidder og analysere novellen "Chicken" af Hanne Vibeke Holst, og prøver at finde ud af symboliken ved ordet Chicken i novellen. Håber I kan hjælpe :)
  • Fortolkning

    Forumindlæg
    Je crois qu’on est plus tolérant ici. Hvordan forklar jeg hvad “on” betyder - hvornår bruge man det? Hvad kunne man sige i stedet?
  • HF med A-fagsbonus?

    Forumindlæg
    Nogen der ved om der en eneste HF i København der har 5- A-fagsbonus?
  • Hjælp!

    Forumindlæg
    S.O.S S.O.S! - hvad er forskellen på økonomisk og kulturel globalisering
  • Uformelt talesprog

    Forumindlæg
    Er disse sætninger uformelt talesprog? ”I ain´did nothin´!” “´cause I couldn´t red” “I can gone ´n graduate” I så fald ville det så være korrekt at sige, at det er pga. den ukorrekte grammatik, der gør dem til uformelt talesprog?
  • fedtsyrer leksikon?

    Forumindlæg
    Hej alle sammen, jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg er i gang med at skrive et kemiafsnit i vores teknologirapport, der ophandler næringsstoffernes kemiske opbygning.Jeg skal bruge stegformlerne for de forskellige fedtsyrer (palmitinsyre, stearinsyre, oliesyre, alfa-linolensyre, gamma-linolens...
  • unbiased

    Forumindlæg
    Hej Jeg har lige et spørgsmål. Kan man godt i en sætningen, sige at (lille) x-streg er unbiased estimat ? Eller kan man kun sige det ved en estimator. Har lidt problemer med at få det formuleret ordentligt.
  • Rette min stil

    Forumindlæg
    En der vil rette min stil for mig ???
  • Grammatik

    Forumindlæg
    Forklar, hvordan de understregede udtryk kan volde problemer ved en oversættelse til dansk. Brug relevant grammatisk terminologi. Svaret skal skrives på dansk. Both faces gaped in surprise, their eyes flickering and their mouths opened, expressions frozen in shock. Oversættelse: Deres øjne fl...
  • Cisco

    Forumindlæg
    Jeg ville lige høre om der er nogen som har haft cisco semester 1 2 3 4??? og havde nogle af testende liggende som man får til det?Håber jeg hører fra nogen
  • Gæring :)

    Forumindlæg
    Hej SP, Jeg har lidt svært ved denne kemi opgave, da jeg ikke ved hvordan jeg skal gribe den an. Opgaven lyder således: Ved gæring af 50 g sucrose under fremstilling af æblecider dannes der 16,8 g ethanol (C2H5OH) C12H22O11(aq) + H2O (l) --> C2H5OH (aq) + CO2(g) (ikke afstemt) Afstem reakt...
  • Oversættelse af "taste" i denne sammenhæng?

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen "The literary taste of an era" Hvad er det lige "taste" hedder på dansk i denne sammenhæng? Og hvad er betydningen af dette ord? Tak på forhånd
  • Hvad er et assay? BCA- og Bradford Assay's?

    Forumindlæg
    Hej med jer! Jeg sidder med en opgave, som jeg ikke helt forstår Kan nogen forklare, hvad et assay er for noget og muligvis også: 1) kemisk baggrund for Bradford assay 2) kemisk baggrund for BCA assay Jeg har hørt at et assay skal være helt nøjagtigt, men hvorfor?
  • Geert hofstede's teori

    Forumindlæg
    Hej kan nogen lige hjælp mig med at forstå denne øvelse? Lav en analyse ud fra teorien af en person fra et andet land – hver elev skal selv finde en person, de kan interviewe i deres omgangskreds
  • Hvad er "vidensflugt (august 1961)

    Forumindlæg
    Hey allesammen, er der nogen af jer der ved hvad "Vidensflugt (August 1961) er? Har en fremlæggelse for til på onsdag og mangler kun at finde ud af hvad vidensflugt er. Håber i kan svare så hurtigst som muligt.
  • PCR-metoden- Mutationer - SNP forsøg !hjælp

    Forumindlæg
    Hej, vi har lig ehaft om ekstraktion af dna, men fatter intet. Men altså vi har brugt pcr metoden til at tage et gen og analysere om vi kan smage bittert. Dette er det eneste jeg forstår nogen kan hjælpe?? hvad er snp?
  • FORSØG

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal lave et tværfagligt projekt hvor min problemstilling er "Hvordan kan vi alle spise bæredygtigt?" Jeg skal have et forsøg med på min opgave, men jeg kan ikke finde et på nettet eller komme på noget. Er der nogen der evt. kan komme på et forsøg eller finde noget på nettet?
  • Tysk "rettelse"

    Forumindlæg
    Hej nogle der kan se om jeg har nogle fejl jeg har i min lille tekst på tysk. Her er teksten: Es ist 75 Minuten des Spiels gewesen und die Stimmung wird wilder und alle Fans sind begeistert. Alle Rapid-Fans beginnen Klatschen, mich eingeschlossen. Nach etwa einer Minute mit der Atmosphäre, die...
  • Produkt??

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder her og skal bruge et godt produkt til min projektuge i dansk. Her er mit emne overspringshandlinger. Hvad kunne være godt at bruge til det?
  • udenrigspolitik?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal til at skrive SRP her snart - Historie og Samfundsfag og jeg har et par grundlæggende spørgsmål til mine fokuspunkter, som jeg håber I er vilige til at hjælpe mig med! 1. hvordan kan jeg undersøge samarbejdspolitikens indflydelse på danskernes selvforståelse(af udenrigspol...