Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 17421 til 17440 af 132250
  • Et godt produkt til historie eksamen om Danmarks besættelse

    Forumindlæg
    Er fuldstændig færdig med min præsentation og det hele, men jeg har absolut ingen kreativitet til at finde på et produkt, nogen ideer?
  • Eksamens sættet 2011 matematik fsa

    Forumindlæg
    Hej SP:) I næste uge har jeg mat. termin.. Derfor tænkte jeg på, om der er nogle af jer der har problemregningen/færdighedsregningen. hvis så må i mere end gerne sende det til mig, altså hvis i har en scanning af det. Asma
  • (Mundtlig dansk) tidligere eksamens tekster

    Forumindlæg
    Hejsa...Er der nogle, som har været oppe i dansk til studentereksamen?- Hvilken tekst var I oppe i? Forfatter? etc.Det ville være en stor hjælp, hvis man kunne forberede sig lidt... på nogle eksamenstekster - også måske være heldig, at trække den!
  • Synopsis - ret til evalueringi inden eksamen?

    Forumindlæg
    Jeg har skrevet og afleveret min synopsis i marts. Mit spørgsmål er om man egentlig har ret til at få en evaluering/kritik af den synopsis man har skrevet af en af de pågældende lærere man har haft?
  • 24 timers eksamen Solsystem og rennæssance

    Forumindlæg
    Hey Alle! Jeg har trukket emnet: "Solsystemet og renæssancen" og kunne godt tænke mig at vide hvad jeg evt. kunne blive spurgt ud i.. Da Johannes Kepler og Tycho Brahe levede i renæssancen går jeg udfra at Keplers Love kunne være et relevant spørgsmål? er der andet? har I selv været opp...
  • Eksamen i Dansk - I østen stiger solen op

    Forumindlæg
    Jeg skal op i I østen stiger solen op om 2 uger og jeg ved endnu ikke hvad miljøbeskrivelsen, sproget, samspillet meller sprog og handling er og salmens fortælling? Kan I eventuelt hjælpe???
  • Tradition og fornyelse skriftligt eksammen 2007

    Forumindlæg
    hej jeg har lige fået den her opgave for og skal aflevere den i aften så jeg tænkte på omo der var nogen der kunne sende mig en stil så jeg kan bruge det som inspiration er gået helt død efter 1.5 side. jeg vil være evigt taknemlig
  • Samfundsfag synopsis - 9 klasses eksamen

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal lave en synopsis i samfundsfag om demokrati. Og har valgt "Demokrati i danmark" som mit underemne. Jeg har aldrig lavet en synopsis i samfundsfag og ved derfor ikke hvad den skal indholde. Er der en der vil være en lifesaver og hjælpe?:) Tak på forhånd :))
  • Mndt. eksamen? oversættelse af 1 sætning?

    Forumindlæg
    Hej! Håber, der er en som lige vil hjælpe mig lidt.. en sætning. Vil De være sød at omformulere dit spørgsmål/ det? Har siddet og leget lidt med den, men er nok ved at blive for træt, synes i hvert fald ikke resultatet er tilfredsstillende. Men det er nok en sætning, som er meget god at kunne ...
  • Tysk Eksame 24 timer noter

    Forumindlæg
    Hej nogen der har noter til teksten . Spuck vor ihr aus
  • Dansk eksamen. Hvad synes i om mit valg?

    Forumindlæg
    Hej Jeg har trukket "den moderne novelle" i fordybelsesområde i dansk. De to noveller jeg skal perspektivere til er "Sheila og elefanterne" af Jesper Wung Sung og "Nørreport" af Katrine Marie Guldager. Jeg har valgt "Sammenstødet" af Katrine Marie Gul...
  • Psykologi eksamen i morgen! kan ikke analysere

    Forumindlæg
    Nogle som vil fortælle hvordan man analysere og giver perspektivering i casen, og som kan forklare det godt ? Har brug for hjælp, da det er et meget svært fag :(
  • Bestemt de værdier for t så a og b er vinkelrette

    Forumindlæg
    Jeg har en opgave som lyder: a vektor = (t 5) og b vektor = (t-3 -2) Og så skal jeg bestemme de værdier for t så a og b er vinkelrette. Jeg har selv prøvet fordi jeg ved at vi skal finde prikproduktet, hvor vi bruger ligningen derfra: a1 * b1 + a2 * b2 Der har jeg så skrevet t * (t-3)...
  • Mundtlig eksamen plasticsolen, michael strunge

    Forumindlæg
    Hej skal til mundtlig eksamen i PLASTICSOLEN og sidder helt fast. Er der nogle der evt har været oppe i digtet eller kan hjælpe mig ift noter
  • Dumpe AT eksamen - student eller ej?

    Forumindlæg
    Hej. Mit snit er relativt højt, men hvis jeg dumper AT eksamen i 3.g, bliver jeg så stadig student?
  • Mat opg. Hvad beskriver a og b i modellen?

    Forumindlæg
    Forbruget af kartofler har i perioden 1994-2004 udviklet sig som vist i tabellen nedenfor. År 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 (Forbrug af kartofler i mio. kg 296,2 297,0 300,7 301,4 302,7 303,7 303,7 304,5 305,8 306,5 307,3 b. Hvad beskriver ?? og ?? i modellen? Hå...
  • Hvordan finder jeg y=b*x^a ?

    Forumindlæg
    Hej SP.Dk Hvordan finder jeg y=b*x^a udfra to punkter? De punkter jeg har er : (0,1 ; 3500) og (10 ; 34) Jeg har prøvet nu flere gange, men jeg kan ikke komme til en brugelig løsning. På forhånd tak Janus
  • Ang eksamens spørgsmål

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg har virkelig brug for hjælp, da jeg er kommet helt ud og skide.. Jeg skal op til eksamen på fredag i biologi, men jeg mangler at få svar på 5 spørgsmål, som jeg har knoklet med i 3 dage nu, men kan ikke rigtig finde nogle svar på dem.. Jeg håber virkelig at der er nogen der kan hjælpe...
  • Hvornår er formel b billegere end formel a.

    Forumindlæg
    Hej! Jeg sidder lidt fast, kan ikke forstå hvordan man skal finde frem hvornår formel b er billigst, spørgsmålet er således: Hvornår er Firma B billegere end Firma A, hvis prisen for tæpperne er: Firma A sælger tæpper til en pris på 160 kr per m2 + 200 i levering. Firma B sælger tæpper til en p...
  • Dansk mundtligt eksamen - DRAMA

    Forumindlæg
    Jeg har trukket drama til dansk mundligt prøve. Vi har fået opgivet disse tekster: Romeo og Julie af William Shakespeare Erasmus Montanus af Ludvig Holberg Først bli'r man jo født af Line Knutzon Det værste og det bedste Søren Ulrik Thomsen Skal jeg så selv vælge min egen tekst, som o...