Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 17441 til 17460 af 27879
-
Biologi og psykologi
ForumindlægJeg mangler virkelig hjælp til dette! Jeg vil utrolig gerne skrive i biologi(A) og psykolgi (c). Jeg havde tænkt mig, at skrive om: Fra sædcelle til barn i biologi og i psykologi ville jeg skrive om udviklingspsykologi. Men kan man sige at fra sædcelle til barn er en fysisk rejse ? Er der and... -
AT2006, MUSIK og HISTORIE???
ForumindlægRejser, rejser, rejser??? Nogle idéer mht. fagkombinationen: musik(humaniora) og historie(samf) Er fuldstændig lost! -
Pronominer
ForumindlægHej er der nogle der kan hjælp mig med at find ud af, hvilken person pronominet man er (på tysk)? -
Diff.lign.
ForumindlægHvordan regner jeg denne opgave i hånden og på Maple? -
skriftelig eksamen? hvordan foregår den?
ForumindlægHej...Sidder og skal vælge valgfag på højniveau (gym)... Overvejer samfundsfag, men hvordan foregår den skriftelige eksamen??? Håber i vil svare hurtigst muligt...På forhånd tak..MVH Amalie -
naturvidenskab og ??
ForumindlægHej jeg skal som så mange andre snart vælge AT-fagkombination Jeg vil meget gerne have enten matematik(A) eller fysik(A)og vil meget gerne undgå historie og samfundsfag(C) jeg har ver vejet noget med navigation, stjerner osv. men ved ikke lige hvad jeg skal kombinere med? ellers har jeg fået fore... -
AT eksamen
ForumindlægHej, Er der en derude som kan forklare mig hvad man skal til AT eksamen? Hvad skal man fremlægge? Ens konklusioner og metoder? Finde andre vinkler til temaet? Håber der er en derude, som kan forklare mig det! -
Social arv
ForumindlægHvad er social arv ? Hvordan kan man brydde den social arv? Hvordan påvirker det en selv og familen ? Og samfundet ? - Hvis du kender evnt. mere til social arv, så gerne skrive. Eller kom med forslag, idé om hvor man kan finde hjem side om social arv :) Tak i forvejen MVH. -
Gode råd til eksamen
ForumindlægHejsa, Jeg skal til Tysk B 24-timers mundtlig prøve om et par dage. Jeg tænkte på, om nogle herinde har prøvet det før og derved kan give nogle gode råd videre? Jeg vil i så fald sætte stor pris på det! :-) Mvh. -
AT eksamen
ForumindlægSkal man sige sin overordnet konklusion først? -
hvad er formålet?
ForumindlægHej. Jeg beundrer nogen gange, hvad formålet er ved at gå på gymnasiet? Har søgt inde på google, men uden held. Jeg har mine tanker om det, men jeg ville hører ad, hvis i har en måde at forklare det på. -
dansk og historie? haster
Forumindlæghej alle sammen d´sidder fast under en spørgesmål hvordan kan historie og dansk kobles sammen og hvad skiller disse to fag ad -
Porters five forces
Forumindlæger der noegn der kan fortælle mig, hvordan Porters five forces er, og hvordan mna skla arbejde ud fra Porters five forces? -
!-verdenskrig
Forumindlæghvorfor var det lige at 1-verdenskrig brød ud? Hvem var med i krigen? osv... Please hjælp mig -
oliekrisen
ForumindlægHey Historikere..Jeg sidder og 'studerer' dansk økonomi fra 73, ved oliekrisen til eksamen...Jeg har lidt svært ved at forstå den konkrete årsag til at DK i 80-90'erne formår at vende betallingsbalancen til det positive? De indførte jo kartoffelkuren til at holde al handel i DK og for... -
Notater til Dansk (folkeskole niveau) søges...
ForumindlægHej...erhm.. Er der nogen der vil give mig deres notater til Dansk? PlEASE! Alt kan bruges!Mail: [email protected] -
Hvorfor er der ikke et område med international økonomi?
ForumindlægDet er et meget vigtigt fag på handelsskolen så det ville være rart for dem der skal begynde næste år at de kan downloade hjælp om international økonomi... altså det ikke for min skyld er snart student, men det vil være en stor hjælp til dem som starter næste år! -
Bio A?
ForumindlægEr biologi på A-niveau hårdt, og vil du anbefale det?Hvis du havde nævnte fag, hvilke andre fag kombinerede du dem da med?Er det et nørdefag, dvs. et fag hvor mange har forudlært viden (folk med naturlig interesse)?Smid endelig andre kommentarer om faget og på forhånd tak. -
Enkelt sætning
ForumindlægJeg glemte dog lige denne sætning, som jeg dog har et bud på:Da han efter at have kørt en time i tæt trafik, kom tilbage, lå der en besked på hans kontor.Mit bud er: When he came back after having driving in heavy traffic in an hour there was a note on his deck.Men det lyder forkert, så jeg håber... -
Paradigme, metode?
ForumindlægHej.. Min lærer har sagt til mig at det ville være en god idé at bruge noget paradigme metode i mit metode afsnit.. men jeg ved ikke hvad det er?? Har prøvet at søge på det på nettet og i den mappe hun foreslog jeg læste, men kan simpelthen ikke finde ud af det :S... nogen der ved det? Skriver om...
