Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 17441 til 17460 af 60468
-
Hjælp med Oversættelse fra Engelsk til Tysk, der er tale om 3 linier.. Pleas har brug for hjælp..
ForumindlægHej alle Apart from 304 elegant guest rooms and 78 luxurious suites you have the choice between a variety of conference and convention rooms which meet even the most sophisticated demands for an exclusive ambience and the very latest in conference equipment and technology... Det er de 3 linjer ... -
'in' eller 'at' på engelsk A, Hjælp!! :P
ForumindlægHej alle, jeg har et spørgsmål. Hvad er den grammatiske grund til at det hedder "At the end of this short text..." istedet for "In the ending of this short text..." Kan godt høre at 1 lyder bedre end 2, men hvad er grunden? x) -
Gennemsnitskarakteren i ét fag?
ForumindlægHejsa! Jeg har kigget på en videregående uddannelse, hvor adgangskrav er som følge: Specifikke adgangskrav er engelsk B og matematik B. Alle fag skal være bestået. Bemærk: For at blive optaget skal du have matematik på mindst B-niveau med et gennemsnit på mindst 6,0 og engelsk på mindst B-... -
Trækker man altid matematik B skriftlig?
ForumindlægHej Trækker man altid matematik på b niveau? Jeg har det på B, og jeg er i tvivl om jeg egentlig 100% kommer op, da jeg synes, at der er mange klasser der kommer op? -
Matematikbog med opgaver
ForumindlægDa jeg har opgraderet matematik fra c til b, kunne jeg godt tænke mig en matematikbog med opgaver i og løsninger. Dels pga. at min tidligere matlærer ikke var særlig god til at lære fra sig, og pga. at jeg afsluttede mat c i 1.g, og jeg skal nu op i 3.g, og jeg har derved ikke haft matematik i ... -
Hypoteser om partivalg
ForumindlægHvilke hypoteser kan man stille ud fra denne tabel? Skal nemlig finde 3. -
Forskellen på et atom, et grundstof og en isotop - Fysik Eksamen imorgen
ForumindlægGoddag igen! Så har jeg trukket mit spørgsmål i fysik, som lyder: Forklar begreberne atomer og isotoper og forklar hvordan det relaterer til elektronstrukturen og radioaktivitet. Jeg skal op i morgen, så jeg kommer nok til at spørge om flere spørgsmål, men først vil jeg bare have bekræftet hvad ... -
Fysik eksamen, HURTIG HJÆLP!! Elektrisk energi og effekt
ForumindlægHejsa, vi er 3 gutter der lige har trukket et spørgsmål og vi har nu 24 timers forberedelse. Vi har trukket: Energi Fokus på elektrisk energi og effekt Har I ikke nogle forsøg som vi kan lave til det her emne? Vi har fra kl 12, seks timer til at lave forsøg i fysiklokalet. Evt andre gode tip... -
Fysik skr. eksamen 23. maj 2014 FACIT?
ForumindlægHey there! Nogen der har styr på sin fysik og kan rette min besvarelse af eksamenssættet i dag? (Ikke rette, men blot vurdere hvor jeg ligger sådan cirka) Selv regner jeg med et lille bitte 7-tal, måske 4 Skriv hvis der er nogen, der vil, så vedhæfter jeg i svaret :D Her er et link til eksame... -
Hvor finder jeg forskellige områder til analyser til eksamen?
ForumindlægHejjj hvor kan man finde en f.eks. hjemmeside der giver ideer til noveller, lyrik, malerier osv. på dansk man kan analysere? f.ek.s ligesom SMK (statens museum for kunst), der linker malerier, nogen idéer? -
SPANSK EKSAMEN "EL trabajo” den danske del
ForumindlægHej allesammen, kan nogle ikke sætte den danske del af "El trabajo". Altså oversættelsen -
Eksamen imorgen - Mangler opgaverne 5'er sættet Ny prisma 9.
ForumindlægSom sagt. Eksamen imorgen, og gæt hvad jeg finder ud af jeg magler? Opgavesættet med opgaverne der hedder noget med 5. Der skulle være noget med elektromagnetisme og induktion og sådan hvis jeg husker rigtigt. Nogle der har dem? -
Vejledning om uddannelse
ForumindlægHeej Alle Jeg går i gymnasiet 1g . Jeg har valgt den Naturvidenskabelig retning Matematik A, Kemi B, Fysik B. Jeg vil godt være uddannet, som læge . Men jeg er ikke lige helt med kravene og karakter . Det er noget med, hvis man skal være læge og komme på universitetet, skal man udføre nogle krav ... -
Sygeeksamen 2011
ForumindlægGoaften. Hvis nogen herinde har været til sygeeksamen i Dansk i 2011 på HHX, og kender titlen på opgave(-n/-erne), må i meget gerne skrive. - På forhånd tak. -
EKSAMEN I SAMFUNDSFAG PLEASE LOOK AT THIS DET HASTER
ForumindlægHej folkens. Jeg er igang med at skrive eksamensnoter til samfundsfag om emnet EU. - Har skrevet mange noter, men vil bare lige hører jeres mening hvad der kunne være godt at komme ind under når man taler om EU. og Danmarks rolle i Eu. Hvis i bare kunne komme med nogle enkelte stikord/underemne... -
Fysik eksamen, uden mulighed for undervisning fra lærer
ForumindlægSidste år, da jeg lige var færdig med 1.g på Gladsaxe Gymnasium (GG) besluttede jeg at skifte studieretning fra Mat/fys A, kemi B til Samf/Eng A. På dette tidspunkt var dette overhovedet intet problem og det blev gennemført... Smoothly... Da jeg herefter skulle indtaste mine valgfag i vinters be... -
Facit til HF Mat B eksamen 2012 August
ForumindlægJeg leder specielt efter svarene til opgave 1-6, da det er dem, som vi skal lave. Jeg håber virkelig, at nogle af jer har dem eller ved, hvor man kan finde dem. :) Jeg vil blive evig taknemmelig, hvis der var en, som kunne finde mig dem! :) Mange mange tusind tak på forhånd! :) -
24 t. EKSAMEN - demo, retssystem og menneskerettigheder
ForumindlægHej alle Har trukket demokrati, retssystem og menneskerettigheder. Handler om terrorpakken, hvor nogen mener at den krænker privatlivet og retsstaten ved at man begynder at overvåge folk mere. Nogen som har forslag til, hvad jeg skal huske at have med i dette emne? Og hvad man evt. kunne perspek... -
Hjælp søges (i forbindelse med terminsprøver).
ForumindlægHej alle. Jeg skal meget snart til terminsprøve ( stx: i skriftlig dansk A, engelsk A og samfundsfag A). Og jeg ved, at de karakterer, som jeg får, har stor betydning for mine årskarakterer, så jeg vil næsten gøre alt for at få nogle gode karakterer. Normalt plejer jeg at benytte mig af studiepor... -
Hvilke eksamener kan jeg komme op i?
ForumindlægHej, jeg går lidt og undrer mig over hvilke eksamener jeg egentlig kan trække til sommer når jeg afslutter 3g? Jeg er på den samfundsfaglige linje og har indtil videre været oppe i mundtlig biologi samt skriftlig matematik. Jeg har lige nu Spansk A, Samfundsfag A, Engelsk A, Historie A, Dansk A, ...
