Søgning på: motiveret ansøgning kvote 2 eksempel. Resultater: 17441 til 17460 af 186241
-
en- og tovejskommunikation
ForumindlægHvad er forskellen på en- og tovejskommunikation? Er det ikke, at ved en tovejskommunikation kan man svare på det der er skrevet eller sagt f.eks. et brev, læserbrev, e-mail osv. Hvorimod man ved en envejskommunikation ikke kan svare på det der er skrevet eller sagt? (f.eks. en lov) Er artikler... -
hedder tøj i flertal. Kleidung eller Kleidungen?
Forumindlæghedder tøj i flertal. Kleidung eller Kleidungen? -
Rettelse af resumé. Kun 14 linier.
ForumindlægHej. Jeg har virkelig svært ved engelsk, og har ikke nolge som vil rette mit resume for mig. Derfor håber jeg der er nogle hjælpsomme herinde som lige vil ligge 10 min til at rette denne tekst. På forhånd mange tak. I have in this report chosen to write about the Danish wind turbine producer Ve... -
Frekvens
ForumindlægHej, er der nogen der kan fortælle mig, hvordan man regner frekvenser ud fra kumulerede frekvenser? Håber I kan hjælpe mig. På forhånd mange tak -
DANSK PERSPEKTIVERING
ForumindlægJeg skal perspektivere de her to reklamer, men jeg kan virkelig ikke finde nogen ligheder. Ville bare spørge om i kunne hjælpe mig. Det er locobase reklamen og smirnoff amor reklamen. -
hvad forskellen er på en sammenlignen og en perspektivering ?
ForumindlægHej Alle ! er der nogle som kan fortælle mig hvad forskellen er på en sammenlignen og en perspektivering ? vil meget gerne have det at vide snart. Hilsen Mia. -
Litteraturliste - film
ForumindlægHej Hvordan skriver man en film op i en litteraturliste?? Altså hvad skal man have med, og hvilken rækkefølge? Juleknus -
Sprog?
ForumindlægHej til alle jer derude. Jeg er halv fransk og halv armensk, jeg taler 4 sprog flydende - dansk, fransk, armensk og selvfølgelig dansk. Jeg har altid fået rigtig høje karakterer i sproglige fag, og jeg har altid været meget glad for at kommunikere på andre sprog, men nu kommer spørgsmålet, hvad ... -
Tema til film?
ForumindlægVi er tre drenge, der har brug for et tema til en film, der skal indgå i vores projektopgave. Vi har prøvet at komme på et, men kan ikke. Er der nogen, der har nogle idéer? :-) Vores emne er "Tro", men vi har besluttet os for, at vi vil tale overordnet om det, altså vi vil ikke tale... -
Radioaktivitet
ForumindlægNogle der kan forklare hvad Becquerel, nukildkort og en minigenerator er. -
Salmeanalyse af "Op! al den ting"
ForumindlægJeg sidder lige her og bakser med en strofe fra salmen "Op! al den ting" af Brorson. Jeg tænkte på om nogen af jer kunne komme med jeres mening: "Hvad skal jeg sige, når jeg ser, at alle skove vrimle, de mange fuglesving, der sker op under Herrens himle!" På forhånd tak. -
Iltradikaler/de frie radikaler
ForumindlægHej Er iltradikaler og de frie radikaler det samme, eller er der forskel på dem? Har brug for jeres svar meget hurtigt Mange tak på forhånd -
Halløj, mangler lidt hjælp
ForumindlægI min emneopgave står der: Beregning af nulpunkter – herunder faktorisering (to tal gangen sammen giver nul, så..) Da jeg ikke kan finde noget om det i bogen, som giver en sammenhæng med mine notater, ville jeg prøve her :) Håber virkelig i kan hjælpe.. -
Primærkilde
ForumindlægHej alle :) Jeg skal til at skrive DHO, og vores lærer har valgt at den skal handle om den franske revolution. Han har lavet noget problemstillinger, som vi kan vælge. Jeg har valgt at lave min egen, derfor skal jeg åbenbart også finde en primærkilde. Er der nogle som har nogle idéer, eller s... -
Købsadfærd i SRP
ForumindlægHej Jeg skriver SRP omkring Jensens Bøfhus, mht. at få kæden ind på det engelske marked. I min eksterne analyse skal jeg komme ind på den konkurrence situationen. Men også Købsadfærden - vaner omkring det at spise ude Så er jeg kommet i tvivl om hvor meget teori fra min afsætningsbog det er r... -
Genetik
ForumindlægNår W=hvid pels og w=brun pels hvor mange procent af denne fordeling vil være hvide (WW og Ww)? -
RSA- HJÆLP
ForumindlægJeg skal enkryptere min klartekst, men jeg ved ikk hvordan jeg udregner flg. m → m^13 (mod (77) Jeg har prøvet at udregne dette, men får ikke et resultat : 11^13 (mod (77) = Vil blive glad hvis der var nogen der kunne hjælpe mig :) ? -
Tysk oversættelse, kort.
ForumindlægHej derude. Jeg skal til at aflevere min første tyske 'stil' her i 1.g, derfor ville jeg gerne høre, om der er nogle som vil kigge det igennem og evt. sige hvad jeg skal være opmærksom på? På forhånd tak :) Inge Breuer er sygeplejerske, 24 år gammel og totalt forelsket i doktor Harald W... -
t fordeling
Forumindlæg( t.975(63) = 1.998) Hvorfor? -
Diskussion i forhold til opgavens resultater sat op imod en eksisterende litteratur
ForumindlægHejsa, Jeg har fået lavet en analyse og skal diskutere resultaterne i forhold til en eksisterende litteratur. Jeg tager vel ikke fejl når jeg siger at en diskussion ikke nødvendigvis behøver være kritikpunkter af modpartens arbejde med området? Hvis mine resultater understøttes af forfatteren, hv...
