Søgning på: srp engelsk mediefag. Resultater: 17461 til 17480 af 32040
-
Nogen der kender en side
ForumindlægNogen der kender en side hvor man kan oversætte sætninger, fra spansk til dansk og omvendt ? -
of -genitiv? hjælp til sætning
ForumindlægHej hvis jeg skal oversætte denne sætning med hensyn til genitiv: Jeg har oversat dette Først gik arbejderne på byens største stålværk i strejke.: . At first the workers at the biggest steel factory in the town went on strike. eller of the town? -
Ordbog
ForumindlægHej. Er der nogen, der har et link til en hjemmeside, hvor man kan bruge en online ordbog gratis? -
The Giver rettelse
Forumindlægjeg har brug for hjælp til at rette den jer tekst. My name is Asher I don’t have a last name, no one has a last name. I’m living in a perfect community with no anger, I like my family, there is rules like use precise language take your morning medication and never lie. I have 2 fr... -
Stryknin (giftstof)
ForumindlægHej :) Jeg skal svare på nogle spørgsmål om stryknin (C21H22N2O2) (jeg har vedlagt et dokument med spørgsmålene). Jeg har prøvet at søge på nettet, om der er nogle gode hjemmesder, der kan svarer på spørgsmålene. Jeg synes dog selv, at jeg ikke kan finde så mange (jeg kan umiddelbart kun bruge ... -
Hej På Indisk?!
ForumindlægHej :D - Hvordan siger man hej på indisk?! oo' -
privatlærer
ForumindlægHej.. Jeg søger en privatlærer der kan hjælpe mig med mine lektier... Jeg går på gymnasiet 2.g.. Send mig en besked til min indbakke hvis du er interesseret.. -
Sætning
Forumindlæg"Sometimes I even dare to say, that I’m bored, not because of the lack of options, but because there are endless choices" Hedder det "the lack of options" eller "of lack of options" og "And not long after, you’ll forget that you ever had th... -
kort oversættelse . kig den igennem :)
ForumindlægNogen der vil kigge den igennem for fejl. :) Har du børn? Jeg har en datter. Vi har 2 børn. Har I penge? Har du penge? Hvor har han pengene? Vi har et hus. Har han tid? Nej, han har aldrig tid. Hvornår har du tid? Klokken 12 har jeg tid. De har hovedpine. Har du ofte hovedpine?Nej, jeg har aldr... -
Dansk stil 2hf maj 2009 eksam
ForumindlægHey hvem har dansk stil fra sommers eksam onsdag d, 06. maj 2009 kan smed den her ind tak ku være fedt -
catgut
ForumindlægHej er der nogen, der ved hvad catgut bliver brugt til? Tak på forhånd. -
betydning af 5 ord
Forumindlægnogle der kan give mig en forklaring på de følgende ord på dansk tak. Welled? Galling? Favourite haunts? Peaked? Tantalising? Tak på forhånd :) -
Mærkevarer.. Hjælp..
ForumindlægHeii.. jeq søqer en hjemmeside hvor man kan købe mærkevarer fx. Louis Vuitton, Gucci, Friis og Company, D&G.. Søqer mest tasker.. Small.. det må qerne være en side, hvor man kan komme hen i butikken.. PS: Bor i Sjælland zå det skal være tæt på Brøndby Strand.. Har søqt på google.. !! På Fo... -
on,at
ForumindlægHej Jeg ville bare spørge om hvornår man bruger on og hvornår man bruger at. -
rettelse tak.
ForumindlægEr der nogle der vil rette den for mig, gerne bid for bid. På forhånd tusind tak. That was a bit of the history I just had mentioned, I did not tell everything about the history of apartheid, if I did, it could last very long time. In the text were I mentioned about the history of apartheid and ... -
Dansk/Historie opgave
ForumindlægHej alle sammen.. Jeg skal til at finde et emne til min dansk/historie opgave.. Jeg ville lige høre om der er nogne som har nogl gode foreslag til hvad at srkive om.. Jeg vil helst skrive dansk.. men hvis i har nogle fede forslag til historie vil jeg da gerne høre om dem.. I dansk har vi blan... -
RFID Begrebet
ForumindlægHejsa. Har fået stillet en større eksamens opgave i IT i virksomheden, ville høre om der er nogle der har mulighed for at hjælpe med følgende spørgsmål: Bestyrelsesformanden ønsker derfor en analyse af RFID som mindst omfatter: a. Hvad går denne teknologi ud på? - beskriv egenskaberne og hvorda... -
Grafer
ForumindlægHej. Er der ikke nogle der kan forklare, hvad grafer er? Jeg forstår det ikke, og skal forstå det inden efterårsferien er slut, hvor jeg skal have lavet en opgave om det, og fremlægge det for min klasse. Syntes ikke, at nogle af de ting der kommer når jeg søger på Google, hjælper særlig meget.. ... -
Har jeg lavet om i teksten? Kort oversættelse.
Forumindlægtrækker det ned når jeg for eksempel har oversat "ikke-rygere" til "passive smokers" når den direkte oversættelse er "non-smokers"? og der er også et par andre ting jeg er i tvivl om, så hvis der er nogen der gider at kigge den igennem.. På forhånd tak :) Min mors ... -
HjæææælpHjæææælp
ForumindlægHej. Er der nogen som kan fortælle mig noget om bladceller. Har prøvet at finde noget på nettet, men har ikke fundet noget fakta i nu. Har et billed af en bladcelle her. Men ved ikke, hvad man kan sige om det.
