Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 17481 til 17500 af 34369
-
Hvad er The minimalism ?
ForumindlægHej ;) Nogen som ved hvad the minimalism er ? Jeg skal til engelsk eksamen på torsdag, og mangler at have styr på perioden the minimalism. Hvad kendetegner perioden ? -
Shelly and Keats
ForumindlægHej, HASTER meget, da jeg skal eksamen i morgen tidlig. Håber på svar! Er der en, som har nogle noter om Shelly and Keats, eller kort kan fortælle mig om dem? -
hjælp til sp. i historie
ForumindlægHej. er der nogen herinde der kan hjælpe med historie? har lige brug for lidt hjælp med hensyn til en 24-timers forbedrelses eksamen (STX A) -
hvad er postcolonial literature?
Forumindlæghej derude, et af mine emner til eksamen er postcolonial literature, men jeg ved ikke helt hvad det indebærer er der nogle som kan hjælpe mig med at finde ud af det? mvh :) -
TYSK MUNDTLIG- TEKST DIE ÄGYPTERASTELLUNG NOGEN DER HAR LAVET DEN FØR?? PLLSSS HJÆLP! DET HASTER :/
Forumindlæghej skal op til mundtlig eksamen imorgen i tysk, har trukket en tekst som hedder Die ägypteraustellung som har et tema under liebe.. nogle som har lavet den? :/ -
Gør rede for Indextal
ForumindlægHej jeg har lige problemer hvordan jeg til en mundtlig eksamen kan gøre rede for indexta? Nogen der evt. kan hjælpe mig med det??? -
Uro i forstæderne - komposition?
ForumindlægHej. jeg skal til eksamen i teksten Uro i forstæderne. og så skal jeg fortælle noget om kompositionen i teksten. Men jeg ved ikke hvad jeg skal sige, kan i hjælpe mig?? -
gør rede for procntvis stigning i forskellige tidsrum?
ForumindlægHey et af mine eksamen spørgsmål lyder på: for procntvis stigning i forskellige tidsrum? Hvad kan man skrive om det? :) ( på dansk tak) :D -
Aktør/struktør model
ForumindlægHej.. jeg skal til eksamen imorgen i Samfundsfag og skal have styre på aktør/struktør model. er der nogen der kan fortælle mig hvad det er? -
Hjælp!!
ForumindlægJeg skal til eksamen fredag, i old. Er der nogle der har et godt link til "hjælpe ord", og en som ved noget om odysse - første sang? På forhånd tak :) -
Densitet
ForumindlægJeg skal til eksamen i Densitet i morgen? men er lidt i tvivl om hvad man kan sige basics for Densistet?! Udover formler, og det er stofkonstant! -
potensrækker
ForumindlægHej jeg har en eksamens opgave her jeg er gået fast i, håber nogen kan hjælpe, den er oploadet neden under tak -
Religion
ForumindlægJeg har fundet ud af at jeg skal op i matematik mundtilig og religion mundtlig. Men hvad går religions eksamen så ud på? Er stadig i tvivl -
F.S.A Dansk prøveform B
ForumindlægHej Jeg ville bare høre om det er tilladt at have stikordskort med ind til eksamen i Dansk. Det er prøveform B i folkeskolen. På forhånd mange tak -
Transformation?
ForumindlægHvad er det helt præcist og hvordan laver man selve forsøget? please svar, skal op til fysik-eksamen og vil gerne bestå haha tak på forhånd :p -
hvilken rolle vores gener spiller i cellerne?
ForumindlægHej jeg sidder her og forbereder mig til biologi eksamen... Jeg ville høre om der er nogen der simpelt kunne fortælle mig hvilken rolle vores gener spiller i cellerne? -
Hjælp til dansk
ForumindlægHeej . Jeg sidder og skal til eksamen i morgen og har brug for hjælp! Er der nogen, der er god til at faget dansk som vil hjælpe mig, det kan tage lidt tid c: -
Forskel mellem budskab og tema?
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal til mediefag eksamen og jeg skal kun vide hvad budskab og tema er. Men hvad er forskellen. Hvad er budskab egentlig og tema??? -
Hvad er forskellen på Eksponentielle funktioner og Lineær funktioner?
ForumindlægHey alle i skønne mennesker.. Er der nogen der kan fortælle mig forskellen på eksponentielle funktioner og lineær udvikling? Please help me - skal til eksamen i morgen! -
kvantiserede ???
ForumindlægHej alle .. jeg er i gang med læsning til kemi eksamen, og undrer mig over en sætning som denne: Fotoner er kvantiserede () energi-pakker af elektromagnetisk stråling ... hvad betyder kvantiserede egentlig ??
