Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 17521 til 17540 af 40685
-
Mat B-A på DTU el. KVUC?
ForumindlægJeg skal supplere matematik fra B til A niveau, jeg er lidt i tvivl om jeg skal vælge KVUC/VUF(Frederiksberg vuc) eller DTU. Der skal siges, at jeg fik min studentereksamen fra STX, og jeg er bestemt ikke en haj i faget. Er der nogen, som har erfaring med det? -
Supplering mat A på DTU eller VUC?
ForumindlægJeg skal supplere matematik fra B til A niveau, jeg er lidt i tvivl om jeg skal vælge KVUC/VUF(Frederiksberg vuc) eller DTU. Der skal siges, at jeg fik min studentereksamen fra STX, og jeg er bestemt ikke en haj i faget. Er der nogen, som har erfaring med det? -
Bioteknologi VS kemi
ForumindlægHej Jeg skal meget snart vælge endelig studieretning på stx og jeg vil gerne have fysik/kemi eller biotek Men kan simpelthen ikke bestemme mig... Har i nogle gode meninger om hvilket fag ermest spændende eller hvad i eventuelt har lavet i de forskellige fag? -
Matematik sæt december 2018.
ForumindlægHejsa. Jeg sidder og ønsker at forberede mig lidt til mine kommende eksamener til sommer, så jeg ville høre om der var nogle der lå inde med sættet Matematik A - STX 7. december 2018, som jeg kunne øve mig på? God aften -
SKEMA PÅ GYM?!?!?!
ForumindlægHejjjjj :) Er der nogle som evt. kunne dele nogle gymnasie skemaer eller bare fortælle lidt om deres skema? (mest ift. hvornår man møder og går hjem igen men også ift. fagenes fordeling mm. ) Skal selv starte på stx her til sommer og vil gerne have lidt mere indblik i de typiske skemaer -
HF-enkeltfag regler
ForumindlægHvasså hvad Jeg er 99% sikker på at droppe ud af gymnasium (starter i 2.g om to uger) og skal finde på noget at lave indtil næste år, hvor jeg regner med at starte på en toårig STX. Derfor undrer jeg mig over; -Er det muligt at tage fx historie A og/eller engelsk A som hf-enkeltfag som selvstuder... -
Antal point for at få 12 i Fysik?
ForumindlægHej, er der nogen som kan fortælle mig, hvor mange point det kræver at få 12 i skriftlig stx Fysik A. Opgave sættet jeg lavede bestod af 15 opgaver, så mon ikke de hver især tæller 10 point? -
Fravær
ForumindlægHej alle sammen Sker der noget hvis jeg ikke tager i skolen imorgen fordi jeg er syg? Mit fraværs procent er i pt. 6,60% for perioden og 2.90% for året Jeg går på stx og er igang med grundforløbet -
Omkring fravær
ForumindlægHej alle sammen Sker der noget hvis jeg ikke tager i skolen imorgen fordi jeg er syg? Mit fraværs procent er i pt. 6,60% for perioden og 2.90% for året Jeg går på stx og er igang med grundforløbet:) -
Bange for ikke at komme ind på studie :(
ForumindlægHej allesammen, Jeg vil rigtig gerne læse HA mat på CBS. I år blev kvotienten 8.4. Jeg fik 11.1 i gennemsnit på STX. Hvor stor tror I, at chancen er for at komme ind? Bør jeg søge kvote 2? -
Antal moduler forskellig studieretning
ForumindlægHej Jeg har studieretningen Mat A, Kemi A, Fysik b. Kan det passe dem der har Mat A Samf A har færre moduler på de her tre år på STX end os der har naturvidenskabelig fag!!! -
Vektorer
ForumindlægTo vektorer er givet ved a = (3 4 ) og b = (2 t ), hvor t er et tal. bestem verdiæn af tallet t, så a og b er ortogonale spørgsmålet er fra stx matematik a maj 2009. Håber I kan hjælpe mig med denne opgave:))) -
Den stille pige eller den dovne dreng
ForumindlægHej!Vil hører om der er nogle stille piger her inde eller dovne drenge, som i virkeligheden får 7 eller 8 i årskarakterr, fordi de er for gernerte eller for passive og dovne, men går til eksamen og får 11 eller 13Jeg mener bare det er ikke fordi en elev der normalt får 7 går op og får 13 fordi ha... -
Dansk mundtlig HF
ForumindlægHej! Jeg er 100% fjernstuderende, men hvordan forbereder jeg mig bedst på min mundtlige eksamen i dansk A? Sådan praktisk set? Jeg har nogle super analyseværktøjer på min PC, men hvad skal jeg ellers sætte mig ind i? Og så to spørgsmål omkring selve eksamen: Hvad menes der med en ken... -
SRP emne - nogle forslag derude?
ForumindlægHej derude, jeg skal skrive SRP her ved juletid, men vi har fået afvide af lærerne at der er godt at tænke i god tid. Jeg har længe filosoferet over hvilke to fag jeg kunne koble. Jeg er næsten overbevist om det ene jeg burde bruge var samfundsfag men mange har også svært ved at koble det fag t... -
Rettelse af tysk stil
ForumindlægHej. Er der en venlig sjæl herinde, der vil og har tid til at rette min tysk aflevering? På forhånd tak Übersetze den Dänischen Text Melda Akbas ist 22 Jahre alt. Sie ist eine deutsche Frau mit türkischem Hintergrund. Sie ist in Berlin geboren und aufgewachsen, und deshalb irritiert es sie,... -
Hvilke underemner??
ForumindlægHej allesammen!1) Først vil jeg høre om der er nogen af jer der gik til folkeskole eksamen i 98? For vi har lige fået det gamle hæfte fra årgang 98, skriftlig fremstilling - FSA, kender i den? Hvis i kan huske hvad i skrev om, må meget gerne sige det!! 2) For det andet, har jeg i det ovennævnte h... -
Computer problem!! XP!!
ForumindlægEftersom jeg snart skal til eksamen med min computer, er der opstået et kæmpe problem. Jeg har windows xp, og den siger:Du er logget på med systemets standardprofil. OPLYSNING - Der er ikke tilstrækkelige systemressourcer til at gennemføre den anmodede handling. Brugerens profil kan ikke indlæses... -
Matematik C Hjælp søges hurtigt muligt.
ForumindlægHej Jeg går på HF først år. jeg søger der en som har styr på faget matematik, hvorved jeg har på C-niveau. jeg vil gennemgå opgaver/ eksamensæt med dig. Fokus på eksammen både den skriftlige og mundlig del. jeg søger en som kan hjælpe en eller 2 gang om ugen og hjælpen kan passende foregå ho... -
National identitet - problemstillinger.
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen i morgen og har trukket emnet ''National identitet og selvforståelse''. Jeg har allerede opstillet følgende problemstillinger, men tænkte om nogle har nogle gode idéer til andre eller evt. omformulering af disse to til et? Jeg forsøger at have fokus på ...
