Søgning på: teknologihistorie eksamen. Resultater: 17561 til 17580 af 34075
-
Tysk A eller IØ A
ForumindlægHej, Ville høre ind til, hvad I mener er bedst/lettest at trække op på A-niveau, og hvad er jeres oplevelser med hensyn til eksamen og timerne? Vh. :) -
Dobbelt partielle afledede
ForumindlægJeg skal til eksamen i morgen, og er i gang med at forbedre mig. Er der nogle som kan hjælpe med denne opgave (se vedhæftet) ? -
Analyser
ForumindlægAnalyser sætningen: Vi håber på at bestå eksamen, skal under ordene "på at bestå eksamen", bølgestreg? -
Fuld hf på enkeltfag erfaringer?
ForumindlægHej alle. Er der nogle der har erfaringer med en fuld hf- eksamen på enkeltfag? Fordele/ulemper.. Håber i vil hjælpe, da jeg selv overvejer det. På forhånd tusind tak -
Levende reklame Dansk
ForumindlægHej, Jeg er en 15-årig dreng som snart skal til mundtlig eksammen Jeg har trukket levende reklame. Er der nogen der har ideer til en levende reklame som jeg kan bruge -
dispensation
ForumindlægHej, kan høje dumpeprocenter til en eksamen samt gentagende klager over underviser som studienævnet er velvidende omkring, være med til at give et ekstra prøveforsøg? -
Intertekstualitet eksempler??
ForumindlægHej alle, Jeg har trukket intertekstualitet til eksamen. Har i nogen eksempler på musik videoer eller reklamer der bruger intertekstuelitet?? Påforhånd tak. -
Privatundervisning statistik
ForumindlægJeg søger privatundervisning i forbindelse med en statistikeksamen på finansøkonomuddanelsen. Eksamen er bygget op omkring en konkret opgave. -
Perspektiver til Danamrks fremtidige energiforsyning
ForumindlægHej derude skal op til NV eksamen imorgen. Er da ikke en sød sjæl som kan hjælpe mig? Med at Perspektiver Til Danmarks fremtidige energiforsyning. -
har brug hjælp til (d)
Forumindlæg"d) Bestem projektionen af retningsvektoren for linjen l på planen alpha." er den nogen da kan hjlæpe her. skal nemlig til eksamen i morgen.. tak -
fp9
Forumindlæghej, Jeg glemte at skrive opgavenumret på min aflevering i dag (eksamerne i 9. klasse) vil dette trække meget ned?! -
Told og importkvoter
ForumindlægHej - skal til eksamen inden længe, og en graf driller mig. Er der nogen der kan hjælpe mig med at forklare denne graf? -
Fsa dansk december 2014
ForumindlægHej Er der nogen der ved hvor man kan finde opgaverne til skriftligfremstilling? Eller nogen der har været til eksamen og kunne forklare hvad opgaverne går ud på? Tak på forhånd -
GLEMT DATO
ForumindlægHej, jeg er kommet i tanke om at jeg til dansk skriftlig eksamen glemte at sætte dato på ! Er det et problem? -
Termisk energi
ForumindlægHej - skal op mundtlige fysik eksam snart så har rigtige mange spørgsmål hvad vil det sige at : hvordan kan man snakke om termisk energi generelt og hvad SI-enheden er ? -
AP- karakter -> procent
ForumindlægJeg har været til AP eksamen i dag, og er der nogle som ved hvor skalaen med procenter ligegr henne? :) -
Hurtig hjælp til valg af essay
ForumindlægNogen der kender nogle danske essay, jeg kan bruge til min eksamen i dansk - det skal have noget at gøre med, identitet, seksualitet På forhånd tak -
Frekvens og bølgelængder
ForumindlægHej skal til eksamen i fysik den 12 januar og sidder med denne tidligere eksamensopgave. Er der nogle som kan hjælpe med løsninger til de opgaver der er stilet i det vedhæftede dokument ? -
Dansk mundtlig - analyse af essay
ForumindlægJeg ville høre om, hvilke punkter der er gode at have med til mundtlig dansk eksamen i essay. Jeg kunne forestille mig, man skal have noget med billedesprog, virkemidler med, men er der mere, som er vigtigt? Tak -
Vandløbs renhed NV
ForumindlægHej medstuderende, Jeg skal op i NV-eksamen i morgen med emnet: vandløbs renhed. Hvad er vigtigt at snakke om ind til prøven? og er der nogle der har gode notater eller tips?
