Søgning på: musik eksamen. Resultater: 17581 til 17600 af 36205
-
noter til forsk. værker
ForumindlægHej allesammen. Ved godt der er mange noter at finde til old, men der er så mange og det er så forvirrende :( Derfor har jeg oprettet dette indlæg, fordi jeg skal bruge noter til nogle værker, eftersom jeg ikke har noter til hver enkel side, hvilket nok kræves, når man kun kommer op i én side:HEL... -
Mundtligt Biologi
ForumindlægHey...Har i nogle tips til hvordan man kan få de høje karaktere i biologi?Bruger i dispositionere og kan i give et eksempel på nogle? -
4 eller 5 A-fag?
ForumindlægHej. Jeg er en pige som går i 2.g og vi skal her imorgen vælge om vi vil hæve et fag eller om vi vil have et ekstra c-fag. Jeg har nu 4 A-fag bestående af: Dansk og Historie (jeg går nemlig på STX) og spansk og matematik. Jeg behøver nemlig derfor ikke at hæve et 5 A-fag da jeg bare kan tage et... -
Spørgsmål - ideer??
ForumindlægHejsa! Jeg skal op i mundtlig mat. og er ved at forberede mig lidt på flere at de emner jeg kan komme op i ... - nedenfor kan I se et af de emner jeg kan komme op i - og selvom jeg selv er temmelig godt inde i emnet, ville jeg høre om de ting jeg fokuserer på mht. dette spørgsmål er korrekte?? Sp... -
At læse et fag op
ForumindlægHej, det skal siges, at jeg ikke skal læse et fag op, men jeg spørger af ren nysgerrighed. Hvis man f.eks. skal læse et fag fra 0 til B, altså både C og B, hvor lang tid tager det? Og hvor hvor lang tid tager det at læse fra C til B? -
spænding det samme som spændingsforskel
ForumindlægEr spænding og spændingsforskel det samme?? -
Lysets hastighed, eksamensprojekt
ForumindlægHej Jeg undrer mig lidt over hvor meget difference på den teoretiske og vores målte værdi på lysets hastighed kan være?.. Og forresten tænkte jeg på om at jeg skulle historien bag lysets hastighed i min rapport?? Altså i teori afsnittet. Vi har en difference på 2,9 promille, som er meget... -
udeblevne karakterer
Forumindlægka det være rigtigt at man er blevet student og endnu ikke har fået sine skr. karakterer? -
Tysk
ForumindlægNogen der vil rette denne her sætning for mig?? :/ -Die Entführung vom Arbeitgeberpräsident im Jahr 1977 war den Grund für dem Konflikt zwischen Vater und Sohn. -
Notetagning i IØ
ForumindlægHejza..Jeg har i dag haft mine første timer i international økonomi og er meget itvivl om hvordan jeg bedst tager noter til faget.Mit spørgsmål til jer går på hvordan I vil anbefale at jeg gør det?Hvordan laver man nogle gode overskuelige notater?I må også meget gerne komme med notetagnings-råd t... -
Metodespørgsmål, formulering? det samfundsvidenskabelige aspekt inden for humanistisk videnskab
ForumindlægHej. Er det her rigtigt at skrive??: "(...) har jeg benyttet mig af det samfundsvidenskabelige aspekt inden for humanistisk videnskab." Er humaniora og samfundsvidenskab ikke netop to forskellige ting? Eller hører samfundsvidenskab inden under humanistisk videnskab? Jeg er forvirret :) -
HASTER!!!!
Forumindlæghej (: har virkelig brug for hjælp, skal lave en analyse af en nyhedsartikel, men jeg har ingen anelse om hvordan man gør, hjælp! -
Inddragelse af nyt stof?
ForumindlægHey alle herinde. Jeg står og skal op i AT i næste uge, og jeg er kommet i lidt af et dillema som jeg håber i kan hjælpe mig med. Jeg er godt klar over at man kort skal præsentere sin synopsis kort, og læse ens konklusion op osv., jeg er også godt klar over at man skal inddrage metoder, på en såd... -
haster lidt meget
Forumindlægjeg skal op i engelsk i morgen til prøve i engelsk men har lidt bøvl med oversættelse, fra dansk til engelsk. så det kunne være super hvis nogle gad at oversætte dette. Hvad er fedme?: hver 10.ende dansker lider af fedme hvis man går et tur i bon bon land ser man pæreformed... -
Studierapporten
ForumindlægSkal man til den mundtlige AT fremlæggelse inddrage studierapporten? Og undskyld jeg spørger, men hvad er 'studierapporten' egentligt? Det er da ikke SRP eller synopsen? -
biologi
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe mig med at svar de to spørgsmål plzz.. 1) koncentrationer af ilt og kuldioxid og forskellige i vand og i luft. beskriv forskellen. 2) med udgangspunkt i dit svar på det første spørgsmål, prøv at overvejehva vil det sige for en plante eller et dyr at levei vand ( til ... -
STX eksamener
ForumindlægHeej derude Hvor mange eksamener kommer man i alt op i på gymnasiet stx her i 2012 ? -
ligning
ForumindlægHar lavet en ligning og får det til X=3, er der en der vil regne efter 10-(x-4)=4(2x-3,25) 10-x+4=8x-13 10+4=9x-13 13+10+4=9x 27=9x 27/9=x x=3 -
Hurtigt spørgsmål
Forumindlægjeg sidder med en opgave hvor WordMat (CAS - Infinites. - Differentier) benyttes og jeg skal indtaste variabel, men jeg har prøvet lidt forskelligt. det resultere i at den siger fejl. Hvilken variabel skal indtaste ? er det et bogstav, et tal -
Bevis (f+g)' ) f' + g'
ForumindlægHej ppl. jeg skal altså bevise dette her sværere bevis: (f+g)' ) f' + g' Kan én, give mig beviset med en super forklaring. ?
